Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:barbaracartland schreef op 12 oktober 2016 @ 21:48:

Ik wil geen seks, maar tegen een ruig potje risk zeg ik geen nee.

Of gewoon slapen. Soms ook heel heerlijk.Oh ja, Risk. Dat is zo ongeveer het enige spelletje dat nog ontbreekt aan mijn tweedehands-rommelmarkt-collectie Ouwe Bordspelletjes. Maar ik blijf onverdroten verder zoeken, want ik gok erop dat mijn zoon helemaal verslaafd zal raken aan Risk.
Highway to hell van AC/DC. Gaaf nummer
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 oktober 2016 @ 21:51:

[...]

Je vergeet dat ik niet veilig over hoef te komen .Maar ik wil wel veilig met je auto terug....
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 21:51:

[...]

In dat geval. Ik weet een mooie brug voor je hier. Heb je prachtig uitzicht over de rivier en als je 's nachts gaat, ga je samen met het Noorderlicht ten onder. Kom wel voor maandag dan.Ik ga voor jou ook een perma aanvragen als je zo door blijft etteren over dat licht
jeeej Cookiemonster..let itttttt goooooooo..wat een gedoe zeg..in de to staat veel plezier op napraat je tel of tablet of wat dan ook heeft ook gewoon een uit knop he. ..of word je hier blij van?
quote:Star schreef op 12 oktober 2016 @ 21:52:

[...]

Ik ga voor jou ook een perma aanvragen als je zo door blijft etteren over dat licht

Ga je gang
quote:KaitlynTodd schreef op 12 oktober 2016 @ 21:47:

[...]

Mag ik meeAh gezellig, wij gaan samen de trap op? Leuk!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 21:51:

[...]

In dat geval. Ik weet een mooie brug voor je hier. Heb je prachtig uitzicht over de rivier en als je 's nachts gaat, ga je samen met het Noorderlicht ten onder. Kom wel voor maandag dan.Dan mag ik nu wel vast vertrekken, heb je een route beschrijving of wijst de weg zichzelf?

[...]

Ik ga voor jou ook een perma aanvragen als je zo door blijft etteren over dat licht Ik staf mee. Ben er echt zo klaar mee.
quote:KaitlynTodd schreef op 12 oktober 2016 @ 21:53:

[...]

Dan mag ik nu wel vast vertrekken, heb je een route beschrijving of wijst de weg zichzelf?Ga naar Schiphol, pak het vliegtuig naar Stockholm en vanaf daar stuur ik je wel een pb
be like Elsa

gaan we de 4000 halen
A. Ik krijg sowieso nooit PB's

B. Sinds een minuut geleden heb ik ineens ander pliestas na ik weet niet hoeveel maanden

C. Als er meer dan 2 seksueel georienteerde pliestas waren dan was voorheen een melding in het CM topic voldoende om 2 van de 4 weer normale advertentie te worden
quote:Phaedra_ schreef op 12 oktober 2016 @ 21:53:

[...]

Ik staf mee. Ben er echt zo klaar mee.

Thanks

Ik kan de 48 uur ban wel gebruiken voor mijn verzameling. Die heb ik nog niet namelijk.
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 oktober 2016 @ 21:53:

[...]

Ah gezellig, wij gaan samen de trap op? Leuk!Mag het ook met de lift? Mag geen traplopen en met mijn conditie van 0.0 en astma. Ik blijf er halverwege al in
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 21:49:

Ooit komen mensen hun ware aard naar boven en dan is i told u so.Zet je lappie nou gewoon uit en ga wat anders doen. Je bent nou Woest, Boos en Ontstemd, en dat zijn meestal niet de beste forumavonden. En van die perma komt het toch niet, dan gaan ze je anonimizeuren en dan kom je toch na twee dagen weer terug. Dus wees nou een verstandige mevrouw en ga lekker netflixen, of een partijtje vechten met een kussen.
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 21:55:

[...]

Thanks

Ik kan de 48 uur ban wel gebruiken voor mijn verzameling. Die heb ik nog niet namelijk.Bannenkwartet. Goed spel.

[...]

Ik ga voor jou ook een perma aanvragen als je zo door blijft etteren over dat licht Nou he? Verschrikkelijk mens.
quote:Phaedra_ schreef op 12 oktober 2016 @ 21:47:

[...]

Het is wel duidelijk dat jij naar de hel gaat hoor.

Je hebt een punt. Lijkt me ook leuker trouwens, anders moet ik jullie missen straks...

Maar dan wil ik alsnog het luchtbed mee, die puntige stenen zijn ook niet erg aanlokkelijk.
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 21:48:

[...]

Oke ik laat hem heel. Omdat jij het bent

En stenen genoeg hier.
Ik heb net mijn 1e waarschuwing binnen, dus duurt even
quote:Phaedra_ schreef op 12 oktober 2016 @ 21:49:

[...]

Dat verzucht hij ook altijd.

Voor attributen doe ik alles.
Ik wil eerst een definitie van seks.

Heb zulke rare dingen hier gelezen dat ik bang ben dat je met een millimeter bloot al dampend blij ligt te wezen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:KaitlynTodd schreef op 12 oktober 2016 @ 21:57:

Ik heb net mijn 1e waarschuwing binnen, dus duurt evenWaarvoor?
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 oktober 2016 @ 21:56:

[...]

Je hebt een punt. Lijkt me ook leuker trouwens, anders moet ik jullie missen straks...

Maar dan wil ik alsnog het luchtbed mee, die puntige stenen zijn ook niet erg aanlokkelijk.Ben er na 15 jaar nog niet aangewend. Moet toch eens een hartig woordje gaan praten met dhr Duivel. Ik wil nl zijn rechterhand worden. Dus slijmen enzo
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 21:52:

[...]

Maar ik wil wel veilig met je auto terug.... Jij kunt er toch nieuwe bandjes onder zetten. Ik zal proberen hem niet te gekreukt en verast bij je te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven