Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 12 oktober 2016 om 21:46
woensdag 12 oktober 2016 om 21:46
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 21:45:
[...]
Daar hoef ik niks voor uit te zoeken. 1+1is 2 kia heeft mij ook ooit gpbt om iemand te staffen zodat diegene een ban kreeg.Zoek een hobby ofzo. Word jij niet moe van jezelf? Zet je computer eens een nachtje uit en lees het morgen eens terug, je schaamt je dood.
[...]
Daar hoef ik niks voor uit te zoeken. 1+1is 2 kia heeft mij ook ooit gpbt om iemand te staffen zodat diegene een ban kreeg.Zoek een hobby ofzo. Word jij niet moe van jezelf? Zet je computer eens een nachtje uit en lees het morgen eens terug, je schaamt je dood.
woensdag 12 oktober 2016 om 21:47
quote:Rhae schreef op 12 oktober 2016 @ 21:45:
Ik ben er wel klaar mee. Ik hengel wel gewoon in het algemeen: seksen, iemand?
Dat gedram van Cookie ben ik wel zat. Balen, je hebt een naam, die weet iemand en omdat je contact hebt met alle andere forumgekkies kun je er van opaan dat dat gedonder geeft. Niet meer doen, pb uitzetten en leukere forummatties zoeken.Ik wil wel, zit 1,5 week zonder.
Ik ben er wel klaar mee. Ik hengel wel gewoon in het algemeen: seksen, iemand?
Dat gedram van Cookie ben ik wel zat. Balen, je hebt een naam, die weet iemand en omdat je contact hebt met alle andere forumgekkies kun je er van opaan dat dat gedonder geeft. Niet meer doen, pb uitzetten en leukere forummatties zoeken.Ik wil wel, zit 1,5 week zonder.
woensdag 12 oktober 2016 om 21:48
woensdag 12 oktober 2016 om 21:51
woensdag 12 oktober 2016 om 21:51