mijn meisje (12 weken) slaapt ineens niet meer door!

19-12-2008 23:21 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, het is een luxe probleem. Mijn dochter van 12 weken sliep tot 7 weken door op 1 voeding na 's nachts. Na die 7 weken sliep ze van 23.30 tot 07.00, heerlijk! Maar sinds kort wordt ze 's nachts vaak wakker met een huiltje en heeft dan de speen opnieuw nodig. Ze slaapt dan wel meteen verder, maar een half uur later is het hetzelfde verhaal en zo de nacht door. Er is niets veranderd in haar routine of voeding ofzo, dus vraag me af wat het dan kan zijn. Ik weet dat ze ook maar een mensje is en geen machine, maar misschien is dit herkenbaar? Dacht zelf dat het misschien een sprongetje kan zijn? En zat ook al te denken of ik haar zal laten huilen maar dan zijn zij en ik er beiden langer mee zoet dan nodig leek mij...Alle reacties welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:chick26 schreef op 21 december 2008 @ 12:07:

O ja Libertas, was houdt dat in?? Nooit van gehoord...Ze huilt wel vaker in haar slaap, heeft dat er ook mee te maken? Meestal is na na een minuutje over trouwens.

Voor 12 weken slapen de kleintjes bijna gelijk heel diep. Hierna duurt het even voordat ze in die diepe slaap zitten en beginnen ze een slaapcycles te ontwikkelen.

Kan dus maar zo zijn dat ze tijdens de lichte slaap wakker wordt en niet uit zichzelf in slaap valt.

Maar zoals de andere dames ook al hebben gezegd; alles is een fase

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven