Uitgerekend Juni 2017

29-09-2016 14:15 568 berichten
Voor dames die uitgerekend zijn in Juni 2017!!

omdat het hier al aardig druk is is er een 2de topic gemaakt. Nieuwe dames kunnen zich hier melden! :

Uitgerekend Juni 2017 deel 2

Als er iets aangepast moet worden in de tabel dit dan graag dik gedrukt aangeven!

= kloppend hartje

naamleeftijdhoeveelste kindjeuitgerekendgeslachtBijzonderheden/afsprakenHermioneJeanGranger261e1 JunijongenFamke81341e en 2e1 Junimeisje & jongen PCOS ZKH trajectMammie83331e2 JunimeisjeEmmsje231e3 JunimeisjeMaisie_86301e5 JunionbekendHasseBassie291e5 JunimeisjeAnna1815301e5 JunionbekendAssepoester1984322e5 Junionbekend dochtertje van maart 2014Wolkje92241e5 Junijongen Chocoladestukjes302e6 Junijongen zoontje februari 2015Tassie85301e6 JunionbekendPrettymama272e8 Junijongen 3 maart controle vk

Wolkje85 Liesos Juni86
he wat vervelend Hassebassie kan je niet komen voor een echo??
Alle reacties Link kopieren
Vanavond kon t niet, hoop dat het wel snel kan, dat hoor ik straks
Hassebassie wat naar zeg het bloedverlies. Het hoeft niet te betekenen dat het mis gaat maar ik hoop dat je zsm een echo kan krijgen om duidelijkheid te krijgen.
O hassebassie wat vervelend. Spannend zeg. Hopelijk kan je snel voor echo. Pfff. Net nu je vriend er ook niet is.
Zoon kon gelukkig extra naar de crèche en vandaag naar oma anders had ik het niet gered. Oh wat onzeker hassie heb je al een echo gehad?
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Hassiebassie: oh neen zo vervelend. Waarschijnlijk is het niets, maar een echo zal je wat meer gerustheid kunnen geven hé. If only dat we konden echo's gaan nemen telkens wanneer we ons onzeker voelden...

Famke: hoe crazy!!! ben je er blij mee? proficiat hoor!

Ik heb vernomen dat mijn zus (die ook reeds 1,5 j aan het proberen was) net ook zwanger is! 1 weekje minder ver dan ik... Hoe toevallig kan dit zijn?! Hopelijk mogen we het allebei goed uitdragen...

Vanavond vertellen we het mijn vader.

Ondertussen probeer ik, met uitzondering van dit forum, een beetje weg te blijven van andere fora en internetsites, want ik maak me helemaal gek wat betreft die zwangerschap. Mijn man komt er helemaal gek van en heeft gezegd dat ik moet kalmeren

Verder wel al een kinderopvang gereserveerd voor volgend jaar vanaf september: ook al een hele opluchting!
liesos wauw zeker bijzonder zeg!! ben benieuwd hoe je vader reageert waarom heb je nu al kinderopvang geregeld? dat hoeft toch niet zo ver van te voren?

hassebassie hoe gaat het meid? nog gebeld met de vk wanneer mag je langs komen?
Prettymama bij ons in de buurt is het toch zeker aangeraden om dat te doen van zodra je weet dat je zwanger bent. De plaatsjes zijn anders heel snel volzet en dat zou wel eens een probleem kunnen worden als ik na 3 maand terug fulltime moet gaan werken...
liesos oh joh wat wist ik niet!! maar mijn kind gaat ook niet naar een opvang dus heb me er nooit in verdiept. fijn dat je dan een plekje hebt kunnen regelen
Mag om 14.00 uur voor een echo. Heb nu wel steeds buikpijn, maar dat kan ook heel goed spanning zijn.

Thanks voor jullie reacties!

Ik reageer vanmiddag even op iedereen
Succes zo!!! Spannend!! Ik duim voor je dat alles goed is!
Heel veel succes hassebassie!

Ik heb me ziekgemeld vandaag. Ben snotverkouden en m'n stem is bijna weg. Knallende koppijn en toen brak ook m'n vulling nog eens af... Nu is mijn man gelijk overtuigd dat het goed zit want dezelfde vulling brak precies 3 jaar geleden ook af toen ik zwanger was van mijn dochter. Dat wordt dus weer boren zonder verdoving eerst maar beter worden want met een hoofd vol snot bij de tandarts liggen lijkt me ook niet zo'n succes.
assepoester je mag gewoon met verdoving hoor! kan absoluut geen kwaad voor de zwangerschap ik doe zelf nooit verdoven omdat ik bang ben voor naalden maar mijn tandarts zei dat het gewoon mocht

hassebassie succes zometeen!

het heerst wel he die verkoudheid man en ik hebben hem beide ook te pakken.
Alles is goed, hartje gehoord ben enorm opgelucht!!

En assepoester, beterschap!
Gelukkig, Hasseebassie! Heel fijn om dan dat hartje te horen kloppen. Hebben ze een verklaring voor het bloedverlies?
Wat een goed nieuws hassebassie! Enig idee waar het bloedverlies vandaan kwam?

Prettymama: 3 jaar terug mocht ik geen verdoving maar ik dacht dat er 2 verschillende waren. Mijn tandarts had maar 1 soort liggen en die mocht niet in elk geval. Maar die kies is al heel vaak in geboord vorige keer voelde ik het niet. En na een bevalling en 2 keer op de ok beland geloof ik niet dat ik nog zo bang ben voor pijn vroeger deed ik dus alles onder verdoving maar ik ben ook erg angstig voor de tandarts. Laatste keer tandarts was dus ook voor die vulling
Hassebassie jeeej goed nieuws wat fijn!
Goed nieuws Hassie, heel fijn!
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Ha dames, jeetje ik ben even weg en zie drie kloppende hartjes bij twee zwangere dames. Wat gaaf Famke, een tweeling. Ik kan me voorstellen dat je dan even totaal verbaasd bent. Laten we hopen dat je inderdaad geen dubbele zwangerschapssymptomen krijgt! En wat fijn om te horen dat bij jou ook alles goed is Hassebassie!

Hier had ik gister de VK gemaild wegens die heftige krampen s nachts. Ze belde vandaag en wil eigenlijk dat ik nog hier in het buitenland een echo maak, maar ik vlieg morgen terug dus dat lukt niet. Haar 'paniek' vond ik niet heel relaxed. Ik kom morgenavond thuis, moet zondagochtend bellen en mag dan waarschijnlijk zondag gelijk voor een echo om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Heb geen bloedverlies en geen pijn tussen de schouderbladen dus ze gaf aan dat de kans klein is, maar ze was er ook niet heel gerust op dat ik ging vliegen en wil zsm een echo. Weet nu niet zo goed of ik daar nu blij mee moet zijn of niet... bah wat een zorgen al he. Partner aan het andere eind van de wereld.... ik hoop zo op een positieve echo zondag...
Anna wat een rare reactie van de vk! krampen horen er gewoon bij hoor! bij mijn dochtertje krampeerde ik van de pijn wist niet hoe ik moest staan liggen of zitten. de vk zei toen tegen mij dat het er gewoon bij hoort het is de groei van je baarmoeder! zolang je geen bloed verliest maak je geen zorgen
Dank je prettymama, dat stelt al iets gerust Het zijn inderdaad krampen waarbij ik niet weet hoe te zitten, staan, liggen en dan op een zeker moment misselijk met behoorlijk zweten. Maar het is altijd na 20 minuten weer over. Ik heb maar aangegeven dat ik het al twee weken heb, dus het voor mij nu niet op een dag aankomt. Van de andere kant is echo toch wel fijn denk ik, tijdens die heftige krampen heb ik namelijk echt wel eens het idee dat er iets niet helemaal goed gaat
Anna bij mij duurde het ook 2 weken ongeveer en vooral snachts als ik op bed lag! bij mij hielp een washandje verwarmen en dit er op leggen dat gaf wat verlichting. dat je een echo wilt dat snap ik hoor vooral ook doen als het kan maar wil niet dat je daar nog al te gestressd bent het komt goed!
@hassebassie, wat fijn om te weten dat het goed is. En je hebt het hartje mogen horen.

@Anna, wat een vervelende reactie van de verloskundige. Zo'n persoon zou toch juist in zo'n situatie rustig moeten blijven. Niet echt professioneel van haar. Wel heel veel succes.

Het verhaal van die vriendin van mij blijft wel een beetje door mijn hoofd spoken. Komende woensdag mag ik voor de echo, ik denk dat ik me dan al wat beter ga voelen. Dit is gewoon ook niet goed voor mij, ben zo'n piekeraar haha.
@HermioneJeanGranger dat kan ik me voorstellen! spannend ook allemaal. Gelukkig schiet woensdag al lekker op. Het weekend leuke dingen doen!

Ik heb 'paniek' denk ik wat overdreven hoor, ze was niet in paniek. Maar ik hoopte dat ze zou zeggen dat er niets aan de hand was. Het feit dat ze over een echo hier in het buitenland begon, vliegen niet verstandig vond en uiteindelijk akkoord ging met gelijk zondag een echo in Nederland maakte dat ik me wel extra zorgen ging maken. Maar tegelijk heb ik er eigenlijk wel vertrouwen in en moet ik maar het voordeel zien van een vroege echo.
Liesos, wat een toeval dat je samen met je zus zwanger bent. Hoe reageerde je vader?

Hassiebassie, wat fijn dat je een hebt gezien. Heb je ook geen bloedverlies meer?

Assepoester, beterschap! Hoop dat je je snel beter voelt.

Anna, wat naar voor je. Ik snap dat je daarvan bent geschrokken. Ik zal voor je duimen zondag!

HermioneJeanGranger, logisch! En dan duurt het tot woensdag nog zo lang.. Probeer inderdaad leuke dingen te plannen in de tussentijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven