Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 23 december 2008 om 23:04
Nee, ben niet nara school geweest (weet niet meer wie het vroeg), zpu ik morgen doen, maar de collega's met wie ik zou gana gana niet. En in mn eentje in dat hele grote gebouw zie ik niet zo zitten. Hoewel ik wel nog een boel spullen op school heb liggen die ik wel graag wil hebben, waaronder mijn kerstcd en mn waxine lichtjes. Dus misschien morgen maar even snel gaan!
Vleer, anders vraag je je kok nog even of het kan, zon peertje voor oma!
LM, niet ziek worden hoor, hoop echt dat het goed komt!
En wb FBM, fij dat er nu wat duidelijkheid ontstaat, maar wat moeilijk dat hij nog steeds contact opneemt.... Het loopt al wel een behoorlijke tijd he?
MizzP, waar komt de term 'milf' vandaan? Ik herkende hem wel na de uitleg! Uit een film of serie ofzo?
WM, ben benieuwd naar hoe de schade gaat meevallen! Enne.. veel plezier morgen met VM! Leuk dat hij zich voorbereid heeft!
Indi, sterkte meis.. Idd maar even nog geen contact. Lastig, als je ex je zo ineens weer kan laten huilen door iets dat hij gedaan heeft.
Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Held op sokken die ik ben RP2 die met mee meegaat naar het kerstetentje en daarvoor nog de pakketten rondbrengen... Had RP2 even gebeld over de precieze tijd enzo van het kersteten, zomaar drie kwartier aan de telefoon gehangen! Het is echt een schatje!
Vleer, anders vraag je je kok nog even of het kan, zon peertje voor oma!
LM, niet ziek worden hoor, hoop echt dat het goed komt!
En wb FBM, fij dat er nu wat duidelijkheid ontstaat, maar wat moeilijk dat hij nog steeds contact opneemt.... Het loopt al wel een behoorlijke tijd he?
MizzP, waar komt de term 'milf' vandaan? Ik herkende hem wel na de uitleg! Uit een film of serie ofzo?
WM, ben benieuwd naar hoe de schade gaat meevallen! Enne.. veel plezier morgen met VM! Leuk dat hij zich voorbereid heeft!
Indi, sterkte meis.. Idd maar even nog geen contact. Lastig, als je ex je zo ineens weer kan laten huilen door iets dat hij gedaan heeft.
Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Held op sokken die ik ben RP2 die met mee meegaat naar het kerstetentje en daarvoor nog de pakketten rondbrengen... Had RP2 even gebeld over de precieze tijd enzo van het kersteten, zomaar drie kwartier aan de telefoon gehangen! Het is echt een schatje!
dinsdag 23 december 2008 om 23:11
Wm, Het lijkt me heel gezellig..maar ik sla even over..heb al best een hele drukke planning..Maar misschien in de toekomst een keertje?
En Kraak en Smaak is leuk! Fijn dat VM ook blijft slapen!
@Pop: Mijn huilbui is alweer over hoor...Ik wil ook helemaal niet weten dat mijn oom een mail heeft gekregen..dat moet ie gewoon niet zeggen..
Hebben jullie nog naar S!ngle gekeken??
En Kraak en Smaak is leuk! Fijn dat VM ook blijft slapen!
@Pop: Mijn huilbui is alweer over hoor...Ik wil ook helemaal niet weten dat mijn oom een mail heeft gekregen..dat moet ie gewoon niet zeggen..
Hebben jullie nog naar S!ngle gekeken??
dinsdag 23 december 2008 om 23:17
dinsdag 23 december 2008 om 23:20
voor Indi. Duidelijk dat je nog ff geen contact moet zoeken met ex idd. Moet toch slijten he...
Leuk WM! Veel plezier morgen!
En pop ook, met het kerstetentje. RP2 was toch al goedgekeurd door je vrienden niet zenuwachtig zijn!
PD net op msn: hij komt wel 'in het net' morgenavond. Hij vind dat leuk voor even zegt 'ie, even geinig de meneer uithangen in pak. Ben benieuwd hoe dat 'm staat! (En ojee, nou wil ik natuurlijk ook wel iets leuks aan.... damn... en ook nog koken... heb wel wat simpele dingetjes bedacht, waar ik niet hele tijd in keuken voor hoef te staan. Past totaal niet bij elkaar of bij Kerst, maar ik vind het lekker! hihi)
Mijn haar wordt trouwens nu opgevroten door mijn kat, duidelijk weer aandachtstekort...
Leuk WM! Veel plezier morgen!
En pop ook, met het kerstetentje. RP2 was toch al goedgekeurd door je vrienden niet zenuwachtig zijn!
PD net op msn: hij komt wel 'in het net' morgenavond. Hij vind dat leuk voor even zegt 'ie, even geinig de meneer uithangen in pak. Ben benieuwd hoe dat 'm staat! (En ojee, nou wil ik natuurlijk ook wel iets leuks aan.... damn... en ook nog koken... heb wel wat simpele dingetjes bedacht, waar ik niet hele tijd in keuken voor hoef te staan. Past totaal niet bij elkaar of bij Kerst, maar ik vind het lekker! hihi)
Mijn haar wordt trouwens nu opgevroten door mijn kat, duidelijk weer aandachtstekort...
dinsdag 23 december 2008 om 23:22
dinsdag 23 december 2008 om 23:29
Nou indi, klinkt misschien heel vreemd, maar had me al maanden verheugd op een rustige Kerst dit jaar, gewoon bij ouders eten, verder niks.
Maar nu wordt het alleen maar rennen v.a. morgenochtend tot aan het moment dat ik neerplof in het hotel in Sevilla de 26e.
Leuk allemaal natuurlijk, maar stiekem zou ik helemaal niet balen als ik alleen zou gourmetten bij ouders
Maar nu wordt het alleen maar rennen v.a. morgenochtend tot aan het moment dat ik neerplof in het hotel in Sevilla de 26e.
Leuk allemaal natuurlijk, maar stiekem zou ik helemaal niet balen als ik alleen zou gourmetten bij ouders
dinsdag 23 december 2008 om 23:32
Hahaha..ik heb er ook best wel zin in hoor..Maar Sevilla is niet verkeerd! Ik ga zo ook lekker slapen..heb nog heel wat te doen morgen en ik heb om 12 u alweer afgesproken met een vriendin.'s Avonds komt een andere vriendin eten en daarna weer naar een andere vriendin. Eerste kerstdag ga ik vroeg naar mijn ouders..
dinsdag 23 december 2008 om 23:37