Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 24 december 2008 om 17:36
Jiehoeeeeeeeee lekker lang weekend! Zo wat heb ik daar zin in zeg!
Hoe gaat met iedereen hier?
Mozza....heel veel plezier in Sevilla! Dat wordt echt genieten daar!
Xenia hoe bevalt je vakantie? Al lekker beetje bijgekomen?
En 2e kerstdag lekker stappen...gezellig!!
MIran..hoe gaat met jou? Heb je beetje een dipje? Ja je gaat met deze dagen toch terugdenken...leuke dingen en minder leuke dingen. Leuke dingen doen helpt dus sleur die vriendinnen van de bank en ga lekker uit met 2e kerstdag!
WM hoe gaat met jou? Weet je al wat VM gaat doen met oud en nieuw?
Misspoez....ik heb weleens gehoord van een MILTF hoor. En wat een verhaal van jouw ex....ongelooflijk!!
Hoe gaat met iedereen hier?
Mozza....heel veel plezier in Sevilla! Dat wordt echt genieten daar!
Xenia hoe bevalt je vakantie? Al lekker beetje bijgekomen?
En 2e kerstdag lekker stappen...gezellig!!
MIran..hoe gaat met jou? Heb je beetje een dipje? Ja je gaat met deze dagen toch terugdenken...leuke dingen en minder leuke dingen. Leuke dingen doen helpt dus sleur die vriendinnen van de bank en ga lekker uit met 2e kerstdag!
WM hoe gaat met jou? Weet je al wat VM gaat doen met oud en nieuw?
Misspoez....ik heb weleens gehoord van een MILTF hoor. En wat een verhaal van jouw ex....ongelooflijk!!
woensdag 24 december 2008 om 17:59
Miran: ik ga sowieso niet wild sletten...mannenpauze he?
Begrijp natuurlijk heel goed die swinging moods,vooral in deze tijd. Realiseer me ook wel weer dat dit mn 6e single kerst wordt Wel rustte er al die jaren een vloek op deze periode, gebeurde dus 3x dat ik vriendje had, waarmee het net voor de kerst of 1x tijdens de kerst uitging (dat was vorig jaar). Wat dat betreft vind ik het prima dat er nu niemand in mn leven is, heb ik die stress iig niet.
We gaan gewoon voor 2009! jij hebt dan het hoofdstuk TM afgesloten en geniet volop van grote liefde en ik tref iemand bij het koelvak van AH...zo moet t zijn
Erykah: hoe is t met jou, al beetje nerveus?
Vleer: rare vogels bij de belastingdienst. Mn moeder moest ook dik terugbetalen dit jaar en krijgt nu veel meer toeslag dan normaal. Ik heb 9 euro meer zorgtoeslag nu gekregen.
Tjonge zeg, ik voel me steeds zieker worden. Probeerde te slapen vanmiddag, maar lukte echt niet...
Ingelke: jij ook prettige dagen!!!
Begrijp natuurlijk heel goed die swinging moods,vooral in deze tijd. Realiseer me ook wel weer dat dit mn 6e single kerst wordt Wel rustte er al die jaren een vloek op deze periode, gebeurde dus 3x dat ik vriendje had, waarmee het net voor de kerst of 1x tijdens de kerst uitging (dat was vorig jaar). Wat dat betreft vind ik het prima dat er nu niemand in mn leven is, heb ik die stress iig niet.
We gaan gewoon voor 2009! jij hebt dan het hoofdstuk TM afgesloten en geniet volop van grote liefde en ik tref iemand bij het koelvak van AH...zo moet t zijn
Erykah: hoe is t met jou, al beetje nerveus?
Vleer: rare vogels bij de belastingdienst. Mn moeder moest ook dik terugbetalen dit jaar en krijgt nu veel meer toeslag dan normaal. Ik heb 9 euro meer zorgtoeslag nu gekregen.
Tjonge zeg, ik voel me steeds zieker worden. Probeerde te slapen vanmiddag, maar lukte echt niet...
Ingelke: jij ook prettige dagen!!!
woensdag 24 december 2008 om 18:03
Hallo Lieve forumdames (en enkele heer )
Zo ik ben er heel eventjes. Heb weer 8uurtjes gewerkt, net even lekker gedouched en gegeten. Zo even lekker laatste dingetjes opruimen en dan weg....met VM. Heb er zin in. Gezellig samen. Voor het eerst dat we zoiets doen samen...het voelt als weer een stapje
Miranda...allereerst voor jouw een dikke Vindt het echt vervelend hoe het gaat tussen jouw en TM.
Xenia...jij hebt allemaal fijne avondjes op rij! Koester je vrienden maar goed. Zijn hele dierbare vrienden!!
Pop....veel plezier vanavond! Hoop dat alles is goed gegaan met de pakketten! Laat je even weten hoe het avondje is gegaan met je vrienden en RP2?
Misspoez...geniet lekker van je vakantie. Nog leuke dingen gepland?
Vleer...Have fun met All you need is Love....die ga ik vanavond missen
Nou lieve dames....fijne kerst!!!
Zo ik ben er heel eventjes. Heb weer 8uurtjes gewerkt, net even lekker gedouched en gegeten. Zo even lekker laatste dingetjes opruimen en dan weg....met VM. Heb er zin in. Gezellig samen. Voor het eerst dat we zoiets doen samen...het voelt als weer een stapje
Miranda...allereerst voor jouw een dikke Vindt het echt vervelend hoe het gaat tussen jouw en TM.
Xenia...jij hebt allemaal fijne avondjes op rij! Koester je vrienden maar goed. Zijn hele dierbare vrienden!!
Pop....veel plezier vanavond! Hoop dat alles is goed gegaan met de pakketten! Laat je even weten hoe het avondje is gegaan met je vrienden en RP2?
Misspoez...geniet lekker van je vakantie. Nog leuke dingen gepland?
Vleer...Have fun met All you need is Love....die ga ik vanavond missen
Nou lieve dames....fijne kerst!!!
woensdag 24 december 2008 om 18:49
Hey Vleer,
Pfff, ben dus niet de enige die flink moe van de belastingdienst word!! Moet dit jaar 300 euro zorgtoeslag terugbetalen, en voor volgend jaar hebben ze me gewoon 2x zoveel voorschot voor zorgtoeslag gegeven, dan dit jaar, snap jij het, snap ik het??? Aarrrgghhhhh!!
Fijne avond meiden, hoop dat ik vanavond beetje op tijd klaar ben met werken, kan ik misschien nog laatste deel van All you need is Love zien...
Verder wens ik iedereen veel plezier met de Kerstdagen!
Pfff, ben dus niet de enige die flink moe van de belastingdienst word!! Moet dit jaar 300 euro zorgtoeslag terugbetalen, en voor volgend jaar hebben ze me gewoon 2x zoveel voorschot voor zorgtoeslag gegeven, dan dit jaar, snap jij het, snap ik het??? Aarrrgghhhhh!!
Fijne avond meiden, hoop dat ik vanavond beetje op tijd klaar ben met werken, kan ik misschien nog laatste deel van All you need is Love zien...
Verder wens ik iedereen veel plezier met de Kerstdagen!
woensdag 24 december 2008 om 19:04
Zorgtoeslag, moet denk ook maar eens gaan kijken hoe dat zit. Kom zoiezo altijd al voor verrasingen te staan bij de belastingdienst. Komt altijd onverwacht voor me.....
Zit even te googlen maar ik weet niks van een zorgtoeslag af eigenlijk maar heb er zo te zien wel recht op........ Hier moet ik even induiken want als ik nog geld kan krijgen van mijn vrienden dan laat ik dat niet na!
Zit even te googlen maar ik weet niks van een zorgtoeslag af eigenlijk maar heb er zo te zien wel recht op........ Hier moet ik even induiken want als ik nog geld kan krijgen van mijn vrienden dan laat ik dat niet na!
woensdag 24 december 2008 om 19:06
Zorgtoeslag krijg ik volgens mij niet, ik zal eens even erachteraan gaan of ik daar misscien ook nog wel recht op heb. Voorheen kreeg ik niks, want samenwonend, maar nu ontdek ik allerlei leuke potjes waar ik in mag grabbelen!
Ik ga trouwens wel lekker hoeren en sloeren hoor, zaterdag...met mijn broertje!
Ik ga trouwens wel lekker hoeren en sloeren hoor, zaterdag...met mijn broertje!
woensdag 24 december 2008 om 19:21
woensdag 24 december 2008 om 19:44