Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Jiehoeeeeeeeee lekker lang weekend! Zo wat heb ik daar zin in zeg!

Hoe gaat met iedereen hier?

Mozza....heel veel plezier in Sevilla! Dat wordt echt genieten daar!

Xenia hoe bevalt je vakantie? Al lekker beetje bijgekomen?

En 2e kerstdag lekker stappen...gezellig!!

MIran..hoe gaat met jou? Heb je beetje een dipje? Ja je gaat met deze dagen toch terugdenken...leuke dingen en minder leuke dingen. Leuke dingen doen helpt dus sleur die vriendinnen van de bank en ga lekker uit met 2e kerstdag!

WM hoe gaat met jou? Weet je al wat VM gaat doen met oud en nieuw?

Misspoez....ik heb weleens gehoord van een MILTF hoor. En wat een verhaal van jouw ex....ongelooflijk!!
Ik zit nu met date op msn...heb gewoon de kriebels maar dat wil ik nog niet pfffffffffffff hahahahaha
Miran: ik ga sowieso niet wild sletten...mannenpauze he?

Begrijp natuurlijk heel goed die swinging moods,vooral in deze tijd. Realiseer me ook wel weer dat dit mn 6e single kerst wordt Wel rustte er al die jaren een vloek op deze periode, gebeurde dus 3x dat ik vriendje had, waarmee het net voor de kerst of 1x tijdens de kerst uitging (dat was vorig jaar). Wat dat betreft vind ik het prima dat er nu niemand in mn leven is, heb ik die stress iig niet.

We gaan gewoon voor 2009! jij hebt dan het hoofdstuk TM afgesloten en geniet volop van grote liefde en ik tref iemand bij het koelvak van AH...zo moet t zijn :-)

Erykah: hoe is t met jou, al beetje nerveus?

Vleer: rare vogels bij de belastingdienst. Mn moeder moest ook dik terugbetalen dit jaar en krijgt nu veel meer toeslag dan normaal. Ik heb 9 euro meer zorgtoeslag nu gekregen.

Tjonge zeg, ik voel me steeds zieker worden. Probeerde te slapen vanmiddag, maar lukte echt niet...

Ingelke: jij ook prettige dagen!!!
Hallo Lieve forumdames (en enkele heer )

Zo ik ben er heel eventjes. Heb weer 8uurtjes gewerkt, net even lekker gedouched en gegeten. Zo even lekker laatste dingetjes opruimen en dan weg....met VM. Heb er zin in. Gezellig samen. Voor het eerst dat we zoiets doen samen...het voelt als weer een stapje

Miranda...allereerst voor jouw een dikke Vindt het echt vervelend hoe het gaat tussen jouw en TM.

Xenia...jij hebt allemaal fijne avondjes op rij! Koester je vrienden maar goed. Zijn hele dierbare vrienden!!

Pop....veel plezier vanavond! Hoop dat alles is goed gegaan met de pakketten! Laat je even weten hoe het avondje is gegaan met je vrienden en RP2?

Misspoez...geniet lekker van je vakantie. Nog leuke dingen gepland?

Vleer...Have fun met All you need is Love....die ga ik vanavond missen

Nou lieve dames....fijne kerst!!!

Tjeeeezzzz ben wel nerveus zeg!!
Have fun WM! Gaan jullie nou naar kraak en smaak?
Ik ga koken...krijg zo eters en nog meer visite vanavond. Gezellig...toch wel zin in deze dagen. Maar komt misschien door leuk vooruitzicht...;-)

Iedereen hele fijne kerstavond en -dagen!
Helemaal goed Xenia....

Erykah.....veel plezier trouwens 2de kerstdag
Veel plezier allemaal vanavond!!!
krijg helemaal zin om mn mannenpauze op te heffen door jouw gezwijmel, Erykah :-) Wat gaan jullie doen? of wil je dat ook nog even geheim houden?

Jij ook veel plezier!
Kraak en Smaak is leuk!!! Ik wilde naar hun optreden hier in stad, maar moest naar theater. Wel 2 cd's van hen, geweldig!
Hey Vleer,

Pfff, ben dus niet de enige die flink moe van de belastingdienst word!! Moet dit jaar 300 euro zorgtoeslag terugbetalen, en voor volgend jaar hebben ze me gewoon 2x zoveel voorschot voor zorgtoeslag gegeven, dan dit jaar, snap jij het, snap ik het??? Aarrrgghhhhh!!

Fijne avond meiden, hoop dat ik vanavond beetje op tijd klaar ben met werken, kan ik misschien nog laatste deel van All you need is Love zien...

Verder wens ik iedereen veel plezier met de Kerstdagen!
zo hele dag geshopt in antwerpen en net thuis!
Zorgtoeslag, moet denk ook maar eens gaan kijken hoe dat zit. Kom zoiezo altijd al voor verrasingen te staan bij de belastingdienst. Komt altijd onverwacht voor me.....

Zit even te googlen maar ik weet niks van een zorgtoeslag af eigenlijk maar heb er zo te zien wel recht op........ Hier moet ik even induiken want als ik nog geld kan krijgen van mijn vrienden dan laat ik dat niet na!
Zorgtoeslag krijg ik volgens mij niet, ik zal eens even erachteraan gaan of ik daar misscien ook nog wel recht op heb. Voorheen kreeg ik niks, want samenwonend, maar nu ontdek ik allerlei leuke potjes waar ik in mag grabbelen!

Ik ga trouwens wel lekker hoeren en sloeren hoor, zaterdag...met mijn broertje!
even mn nieuwe avatar testen!

Antwerpen is gaaf, Badmeester! wat heb je gekocht?
is ie nu niet gelukt? gggrrr
Kinky Xenia...
Raar dat ik m nog niet zie...
CTRL- F5 wil wel eens helpen Xenia?
Sorry voor mijn ego belastingpost..was zo pissseddd toen ik thuis kwam .. Hufters zijn het hehe

Lekker gedouched .. nu met harde muziek aan mij optutten en naar vrienden .. Plannen zijn veranderd hehe

we gaan op stap geloof ik , maar wat moet ik aaaaandoen ?
Ik zou opteren voro dat jurkje in je ava Vleer!
thanks Vleer! Had alweer opnieuw ingelogd, maar toen zag ik nog nix..

Veel plezier straks!
MissPoez hahaha .. das een idee kerstmuts op en das min tenue
heeft heel casual gekozen voor een zwarte pantalon , laarzen er onder met hak , wit hempie en daarover heen een grijs shirtje

haartjes half opgestoken

Whaha vriendin en ik gaan eerst met 4 single mannen (vrienden) all you need is kijken .. Grapzig

Hele fijne kerst allemaal

x Vleer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven