Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 16 oktober 2016 om 18:43
quote:MissMillicent schreef op 16 oktober 2016 @ 17:49:
[...]
Nee, die zijn zo star en humorloos. Behalve die ene juun, die is heel grappig. Ik vermoed dat hij/zij daarvoor ook regelmatig met de mattenklopper krijgt.Ja net zolang totdat zij net zo saai en humorloos zal zijn. En dat zij net zoals de humorlozen denkt een dag niet gegumd is een dag niet geleefd.
[...]
Nee, die zijn zo star en humorloos. Behalve die ene juun, die is heel grappig. Ik vermoed dat hij/zij daarvoor ook regelmatig met de mattenklopper krijgt.Ja net zolang totdat zij net zo saai en humorloos zal zijn. En dat zij net zoals de humorlozen denkt een dag niet gegumd is een dag niet geleefd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 16 oktober 2016 om 18:53
Ik denk soms dat het hele (wan)moderatiebeleid de ondergang van het forum wordt. Ik snap best dat modereren op zo'n groot forum niet makkelijk is, maar echt, dit lijkt af en toe toch echt nergens op? Ze zullen het echt wel goed bedoelen en goed willen doen, maar het gaat dus absoluut niet goed. Er is soms geen touw aan vast te knopen en af en toe wordt de plank zo ernstig misgeslagen door de mods dat ik me serieus afvraag of ze überhaupt wel nadenken wat hun acties teweeg kunnen brengen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 16 oktober 2016 om 19:02
quote:Alixane schreef op 16 oktober 2016 @ 18:53:
Ik denk soms dat het hele (wan)moderatiebeleid de ondergang van het forum wordt. Ik snap best dat modereren op zo'n groot forum niet makkelijk is, maar echt, dit lijkt af en toe toch echt nergens op? Ze zullen het echt wel goed bedoelen en goed willen doen, maar het gaat dus absoluut niet goed. Er is soms geen touw aan vast te knopen en af en toe wordt de plank zo ernstig misgeslagen door de mods dat ik me serieus afvraag of ze überhaupt wel nadenken wat hun acties teweeg kunnen brengen.Helemaal mee eens. Er zijn de laatste maanden idiote bans uitgedeeld en er zijn veel mensen op anoniem gegaan. Jammer.
Ik denk soms dat het hele (wan)moderatiebeleid de ondergang van het forum wordt. Ik snap best dat modereren op zo'n groot forum niet makkelijk is, maar echt, dit lijkt af en toe toch echt nergens op? Ze zullen het echt wel goed bedoelen en goed willen doen, maar het gaat dus absoluut niet goed. Er is soms geen touw aan vast te knopen en af en toe wordt de plank zo ernstig misgeslagen door de mods dat ik me serieus afvraag of ze überhaupt wel nadenken wat hun acties teweeg kunnen brengen.Helemaal mee eens. Er zijn de laatste maanden idiote bans uitgedeeld en er zijn veel mensen op anoniem gegaan. Jammer.
zondag 16 oktober 2016 om 19:17
quote:YellowDiamond schreef op 16 oktober 2016 @ 19:05:
[...]
Zal wel meevallen,iedereen zeurt en klaagt maar blijft gewoon al dan niet met een nieuwe nick.
Dat is het probleem helemaal niet. Het probleem is dat ze niet modereren. Dat gegum op het CM-topic kun je toch nauwelijks modereren noemen niewaar, al vinden ze dat zelf blijkbaar reuze gewichtig. En aanslaan op stafjes van mensjes die andere mensjes niet zo lief vinden is ook al geen modereren.
En op een forum als dit moet er wel gemodereerd worden, anders helpt het zichzelf om zeep omdat het uit de klauw loopt.
[...]
Zal wel meevallen,iedereen zeurt en klaagt maar blijft gewoon al dan niet met een nieuwe nick.
Dat is het probleem helemaal niet. Het probleem is dat ze niet modereren. Dat gegum op het CM-topic kun je toch nauwelijks modereren noemen niewaar, al vinden ze dat zelf blijkbaar reuze gewichtig. En aanslaan op stafjes van mensjes die andere mensjes niet zo lief vinden is ook al geen modereren.
En op een forum als dit moet er wel gemodereerd worden, anders helpt het zichzelf om zeep omdat het uit de klauw loopt.
zondag 16 oktober 2016 om 19:19
zondag 16 oktober 2016 om 19:19
Been here,
Seen this,
Bought the T-shirt.
Ik gooi een hele hele hele hele hele oude maar weer eens in de groep
Viva/Sanoma betalen voor dit forum. Erg zij bepalen. Mods werken (betaald of vrijwillig) voor Viva/Sanoma en dus voeren het beleid van Viva/Sanoma uit.
En deze is terug te vinden in een heeeeel oude Vijver discussie.
Als het je niet aanstaat wens ik je succes met het bouwen en onderhouden van een dergelijk groot forum.
Dus terug naar de orde van de dag. (Ik wil echt niet nog een enorme bannenregen met bijbehorende nickchanges en verdwijnende mensen)
Seen this,
Bought the T-shirt.
Ik gooi een hele hele hele hele hele oude maar weer eens in de groep
Viva/Sanoma betalen voor dit forum. Erg zij bepalen. Mods werken (betaald of vrijwillig) voor Viva/Sanoma en dus voeren het beleid van Viva/Sanoma uit.
En deze is terug te vinden in een heeeeel oude Vijver discussie.
Als het je niet aanstaat wens ik je succes met het bouwen en onderhouden van een dergelijk groot forum.
Dus terug naar de orde van de dag. (Ik wil echt niet nog een enorme bannenregen met bijbehorende nickchanges en verdwijnende mensen)
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
zondag 16 oktober 2016 om 19:24
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 oktober 2016 @ 19:17:
[...]
Je hebt enorm helemaal gelijk.
Maar ik denk niet dat ze dit tot zich zullen nemen.
Het zou wel een grap zijn als ze op maandagochtend tijdens de Mod-vergadering bij de rondvraag, een paar kritische post ter sprake brengen.
[...]
Je hebt enorm helemaal gelijk.
Maar ik denk niet dat ze dit tot zich zullen nemen.
Het zou wel een grap zijn als ze op maandagochtend tijdens de Mod-vergadering bij de rondvraag, een paar kritische post ter sprake brengen.
zondag 16 oktober 2016 om 19:25
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 oktober 2016 @ 19:17:
[...]
Jawel hoor ze modereren wel.
Geen idee wat er in de gegumde berichten stond want tja gegumd wegens offtopic maar meestal gaat het over beleid en daar mag niet over gediscussieerd worden volgens de OP van het modtopic..
[...]
Jawel hoor ze modereren wel.
Geen idee wat er in de gegumde berichten stond want tja gegumd wegens offtopic maar meestal gaat het over beleid en daar mag niet over gediscussieerd worden volgens de OP van het modtopic..
zondag 16 oktober 2016 om 19:25
quote:Sgaap_2015 schreef op 16 oktober 2016 @ 19:19:
Beleid is een slechts een richting. De huisregels zijn slechts een leidraad.
Het is nog steeds de mod van dienst die beslissingen neemt. Op persoonlijke titel.
Beleid is een slechts een richting. De huisregels zijn slechts een leidraad.
Het is nog steeds de mod van dienst die beslissingen neemt. Op persoonlijke titel.