Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:YellowDiamond schreef op 16 oktober 2016 @ 19:25:

[...]

Jawel hoor ze modereren wel.

Geen idee wat er in de gegumde berichten stond want tja gegumd wegens offtopic maar meestal gaat het over beleid en daar mag niet over gediscussieerd worden volgens de OP van het modtopic..Lees ze dan eerst voor je gaat beoordelen. De berichten waren hele normale vragen.
quote:Philae schreef op 16 oktober 2016 @ 19:27:

[...]

Lees ze dan eerst voor je gaat beoordelen. De berichten waren hele normale vragen.

Ik zei meestal gaat het over beleid en berichten lezen die er niet meer staan gaat een beetje moeilijk.

Maar goed wat voor hele gewone vragen waren het dan?
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 19:25:

[...]

Beleid is een slechts een richting. De huisregels zijn slechts een leidraad.

Het is nog steeds de mod van dienst die beslissingen neemt. Op persoonlijke titel.Ehhhh ik denk heel zeker te weten dat het zeker niet op "persoonlijke titel " Ze voeren een taak uit. Als ze de regels tot achter de komma zouden volgen. Zouden hier nog 3 mensen over zijn door de jaren heen. Wees blij dat er naar meer dan alleen Beleid en Regels gekeken wordt maar ook naar hoezo.
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
quote:YellowDiamond schreef op 16 oktober 2016 @ 19:25:

[...]

Jawel hoor ze modereren wel.

Geen idee wat er in de gegumde berichten stond want tja gegumd wegens offtopic maar meestal gaat het over beleid en daar mag niet over gediscussieerd worden volgens de OP van het modtopic..Er is meer op de wereld dan het CM topic he. En sommige dingen die hier gebeuren zijn wel een haartje erger dan een postje over het niet bestaande Beleid op het oh zo precious CM-topic.
Misschien hebben sommige forumsters wel een persoonlijke stalkermod die goed oplet of ze geen misstapjes maken.
Dubbel
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 oktober 2016 @ 19:30:

[...]

Er is meer op de wereld dan het CM topic he. En sommige dingen die hier gebeuren zijn wel een haartje erger dan een postje over het niet bestaande Beleid op het oh zo precious CM-topic.

Ja velen klagen en zeuren hierover maar ondertussen blijven ze wel dagelijks komen.

Er zijn meer forums dan alleen Viva hè..
Dit is toevallig wél het leukste forum van allemaal.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 oktober 2016 @ 19:30:

[...]

Er is meer op de wereld dan het CM topic he. En sommige dingen die hier gebeuren zijn wel een haartje erger dan een postje over het niet bestaande Beleid op het oh zo precious CM-topic.Als je zo leest, is de wereld saai en is er nergens oorlog/honger/verkiezingendieonslevenkunnenbepalen
quote:Sgaap_2015 schreef op 16 oktober 2016 @ 19:28:

[...]

Ehhhh ik denk heel zeker te weten dat het zeker niet op "persoonlijke titel " Ze voeren een taak uit. Als ze de regels tot achter de komma zouden volgen. Zouden hier nog 3 mensen over zijn door de jaren heen. Wees blij dat er naar meer dan alleen Beleid en Regels gekeken wordt maar ook naar hoezo.Elke handeling in je hele leven verricht je op persoonlijke titel, tenzij je productiemedewerker aan de lopende band bent.
quote:ThunderassMan schreef op 16 oktober 2016 @ 19:33:

Dit is toevallig wél het leukste forum van allemaal.Fok vind ik ook een leuk forum.
NuJij was ook van Sanoma. Deze is nog niet zo heel lang opgeheven.

Het Vivaforum het volgende wat opgedoekt wordt?
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 19:35:

[...]

Elke handeling in je hele leven verricht je op persoonlijke titel, tenzij je productiemedewerker aan de lopende band bent.

Dat is niet waar; mijn deurwaarder bijvoorbeeld, die doet dingen in naam der koning.

Just saying.
quote:ThunderassMan schreef op 16 oktober 2016 @ 19:37:

[...]

Dat is niet waar; mijn deurwaarder bijvoorbeeld, die doet dingen in naam der koning.

Just saying.Productiewerk dus.
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 19:37:

[...]

Productiewerk dus.
quote:Sgaap_2015 schreef op 16 oktober 2016 @ 19:19:

Been here,

Seen this,

Bought the T-shirt.

Ik gooi een hele hele hele hele hele oude maar weer eens in de groep

Viva/Sanoma betalen voor dit forum. Erg zij bepalen. Mods werken (betaald of vrijwillig) voor Viva/Sanoma en dus voeren het beleid van Viva/Sanoma uit.

En deze is terug te vinden in een heeeeel oude Vijver discussie.

Als het je niet aanstaat wens ik je succes met het bouwen en onderhouden van een dergelijk groot forum.

Dus terug naar de orde van de dag. (Ik wil echt niet nog een enorme bannenregen met bijbehorende nickchanges en verdwijnende mensen)Geweldig verhelderend. Ik begrijp geen jota welk punt je nou wilt maken.
quote:YellowDiamond schreef op 16 oktober 2016 @ 19:36:

[...]

Fok vind ik ook een leuk forum.Ik ook. Fok is oke. Maar het vivaforum is verslavend...
quote:JustcallmeTuT schreef op 16 oktober 2016 @ 19:36:

NuJij was ook van Sanoma. Deze is nog niet zo heel lang opgeheven.

Het Vivaforum het volgende wat opgedoekt wordt?

Daar werd ook niet gemodereerd inderdaad.

Wat me alleen zo verbaast is dat ze hier dan wel net doen of ze modereren.
quote:Sgaap_2015 schreef op 16 oktober 2016 @ 19:28:

[...]

Ehhhh ik denk heel zeker te weten dat het zeker niet op "persoonlijke titel " Ze voeren een taak uit. Als ze de regels tot achter de komma zouden volgen. Zouden hier nog 3 mensen over zijn door de jaren heen. Wees blij dat er naar meer dan alleen Beleid en Regels gekeken wordt maar ook naar hoezo.Of ben jij die ene met die grote gum?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 oktober 2016 @ 19:38:

[...]

Geweldig verhelderend. Ik begrijp geen jota welk punt je nou wilt maken.Sgaap is een mod in disquise?
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 19:35:

[...]

Elke handeling in je hele leven verricht je op persoonlijke titel, tenzij je productiemedewerker aan de lopende band bent.

Jij je mening.

Als ik op mijn werk alles op persoonlijke titel moest doen. Moet niet gekker worden.
quote:Middag schreef op 16 oktober 2016 @ 19:42:

[...]

Sgaap is een mod in diquise?

.

*thanx die lachbui kon ik wel even gebruiken*
quote:ThunderassMan schreef op 16 oktober 2016 @ 19:38:

[...]

Ja toch? De letter van de vastgelegde, concrete instructies (wet) volgen is productiewerk. No-brainers. Niet denken maar doen.

Elke keer wanneer ik in het CM topic lees dat iets 'ter beoordeling aan de mod' is, bevestigt dat dat het echt enkel en alleen aan de mod is (op persoonlijke titel dus) om te beslissen hoe ze de regels interpreteert.

Volstrekte willekeur dus. Just saying.
quote:Sgaap_2015 schreef op 16 oktober 2016 @ 19:44:

[...]

.

*thanx die lachbui kon ik wel even gebruiken*Graag gedaan!
quote:Sgaap_2015 schreef op 16 oktober 2016 @ 19:43:

[...]

Jij je mening.

Als ik op mijn werk alles op persoonlijke titel moest doen. Moet niet gekker worden.Hoezo? Laat jij je dwingen dan om dingen te doen waar je niet achter staat om je vervolgens achter de regels te verbergen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven