Waar leef jij voor?

18-10-2016 17:11 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt jou gelukkig?
Het viva forum
To's die zelf beginnen.
Franse kaas
Dat ik nu op schiphol sta om mijn partner na 11 weken werken in het buitenland weer op kan halen
quote:Martje2801 schreef op 18 oktober 2016 @ 17:15:

Dat ik nu op schiphol sta om mijn partner na 11 weken werken in het buitenland weer op kan halen Aaaah, wat fijn! Leuk om te horen en heel veel plezier (:
Dat vraag ik me ook wel eens af
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
quote:Martje2801 schreef op 18 oktober 2016 @ 17:15:

Dat ik nu op schiphol sta om mijn partner na 11 weken werken in het buitenland weer op kan halen
Alles op dit moment; studeren, bij vriend zijn, samenwonen, bij kleine nichtje zijn, bij familie zijn, lekker eten maken voor mij en mijn vriend. Uitslapen, niet uitslapen

Ik ben een gelukkig mens.
Dit topic met de kortste openingspost ooit, past misschien beter onder psyche
Ik leef nergens voor. Ik leef omdat mijn ouders een geile bui hadden
Ik leef voor mijn kinderen, die maken mij gelukkig. Hou ervan om hun te zien opgroeien etc. Ook al kan ik ze soms wel achter het behang plakken..
Weet ik oprecht niet
Internagelaktisch
quote:1234512345 schreef op 18 oktober 2016 @ 17:21:

Dit topic met de kortste openingspost ooit, past misschien beter onder psyche Kort maar krachtig, niet? En ja, daar heb ik even over getwijfeld maar daar staan vrijwel alleen maar treurige posts op wat ik bij dit topic niet goed vond passen (:
Dat verschilt per levensfase.

Heel vroeger werd ik blij van touwtje springen en pannenkoeken eten.

Iets later voor knetterhard feesten, doen waar ik zin in had, met wie ik daar zin in had.

Tegenwoordig mijn man, kind, mijn baan, de familie, onze halfgare ex zwerfkat.
Ik leef om dat ik energie tot mij neem en ik blijf ademen, dat is overigens gewoon buiten mijn wil om geregeld door mijn hersenstam.

Ik vind het een rare vraag.
quote:strikjemetstippels schreef op 18 oktober 2016 @ 17:31:

Ik leef om dat ik energie tot mij neem en ik blijf ademen, dat is overigens gewoon buiten mijn wil om geregeld door mijn hersenstam.

Ik vind het een rare vraag. ik vind het altijd zo geruststellend dat jij in dit soort topics precies zegt wat ik ook denk. Voorkomt toch dat ik me soms wat raar zou voelen
Nergens.
Contact met andere mensen, liefde, vriendschap. Goede gesprekken. Hardlopen. Het gevoel dat ik iets nuttigs doe. Mooie boeken, films en series. Mooie plekken bezoeken. Goede grappen. Nieuwe dingen leren. Tevreden zijn met wat ik heb. Lekker eten. Muziek.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Je leeft nu eenmaal dus je gaat voor elk straaltje blijheid. Iedereen vindt de bron van blijheid weer in iets anders.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
voetbal
Mijn kinderen
Ik leef gewoon, mag dat ook? En soms komen er leuke dingen op mijn pad, soms minder leuke, maar gemiddeld is het gewoon nogal gemiddeld.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Ikzelf vind op het moment de herfst en de aanloop naar de feestdagen top! Het gaat me niet om de cadeautjes, maar om het mogen decoreren van kamers. Daar kan ik me helemaal op verheugen. De voorpret is haast nog fijner dan die feestdagen zelf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven