zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@matroes, ik heb sinds mijn bevalling geen menstruatie meer gehad. Wel 5 maanden weer aan de pil geweest, maar dat was de cerazette zonder stopweek en dan krijg je dus vaak ook geen bloedingen. Maar het kan ook met de borstvoeding te maken hebben dat ik nog niet weer een cyclus heb gehad. Ik ben nu in elk geval gestopt met de pil, dus wacht rustig af tot de boel weer op gang komt. Bv wil ik nu nog niet mee stoppen.
Oh nu snap ik m!
Hoi dames,

Mag ik mee doen met jullie?

Ik stop eind november met de pil en we gaan voor ons 3de kindje...

Oh bijna de leeftijd vergeten: ik = 32 jaar en partner 36
Welkom Jessi! Je past precies nog in de tabel! Spannend hé! Al heb je al wel ervaring haha hoe oud zijn je kindjes? Wat leuk

Meiden.. ik had soiets vreemds. Durfde het eigenlijk niet zo goed kwijt maar vond het heel raar.. ik ben nu dus gestopt met de pil. En vandaag ging ik naar de wc en kwam er ineens (sorry sorry sorry voor de details) een hele hele hele grote slijm prop ofso mee. Bruin rozig doorzichtig heel taai slijm. Was echt 1 cm dik en 3 cm groot Denk ik. Zal waarschijnlijk niets zijn maar schrok me wild.. iemand ervaring mee.

Nogmaals sorry voor de ranzigheid
Lalameme

https://www.opvoeden.nl/j ... /voorbehoedsmiddelen/pil/

Laatste bolletje onder "werking van de pil" zou dat het kunnen zijn?

Merken jullie verder nog iets na stoppen met de pil? Ik moet veel meer plassen en ik heb het soms met vlagen opeens WARM! Geen idee of dat door de pil komt trouwens, kan ook zijn dat ik gewoon niet zo fit ben.
@matroesjka

Ik voel me idd ook niet fit.. heerst wel ook een naar griepje.. soms koortsig gevoel ook! Merk echr veranderingen in m'n hormonen. Iets meer puistjes. Niet in gezicht maar 2 of 3 op rare plekken. 1 op mijn buik, nog nooit gehad.. en een heel veel hoger libido haha, maar dat vind ik niet erg. Verder indd ga ik ook vaak naar de wc. Ik voel van alles gebeuren in m'n buik, soms een steekjes hier en daar. En buiten dat alles voel ik me rustiger en minder gestrest en slaap ik heel veel beter! Ben wel erg moe, maar dat heeft bij mij op het moment een andere oorzaak..

Ik ga het eventjes lezen! Bedankt.
@matroesjka

Klinkt heel erg logisch, pil veroorzaakt een slijmprop, gestopt en hij flopt eruit haha. Het was echt bizar! heb een ovulatie test gedaan want die had ik dus nog liggen haha.. en het is niet mijn ovulatie. Is ook een paar dagen te vroeg nog daarvoor! je lichaam doet vreemde dingen. Ben je trouwens nog ongesteld? Of is het ondertussen gestopt?
Nee het is nu gestopt!
.
@matroesjka

Oh dat is fijn! Merk jij al verschil? Op je lange menstruatie na dan ?
hallo dames,

ik ben echt zo blij te kunnen zeggen dat ook wij vanaf 2017 gaan beginnen voor ons eerste kindje, ik ben nu bezig met mijn laatste "ring". het voelt al zo leuk om er over te kunnen schrijven. ik ben 29 en mijn man 27. Mag ik mee doen???

liefs Bloempje
Hoi Bloempje, welkom!

Volgens mij was de tabel vol (?) maar natuurlijk mag je gezellig meekletsen!

@Lalameme, los van het plassen en het warm hebben niet veel verschil.
dank je wel! wat leuk dit topic, iedereen zit ongeveer in hetzelfde schuitje.

mijn eierstokken rammelen al wat langer, maar helaas was het beginnen aan kindjes nog niet mogelijk ivm studie/werk. nu dat allemaal in een rustig vaar water zit hebben we besloten het nieuwe jaar er helemaal voor te gaan. jippieeeee

nog maar 68 dagen tot kerst dus nog maar 74 dagen tot 2017 countdown....
Welkom beiden!

Vandaag foliumzuur gekocht, zo stom dat ik daar dan eigenlijk weer zo blij van kan worden nog 16 pillen te gaan!
@Lalameme: onze kindjes zijn 3 en 5 jaar oud.

Zodra we de keuze maakten om in november te stoppen met de pil kwamen de kriebels enorm naar boven! Het lijkt nu nog zo lang wachten

Ik vroeg me nog iets af...beginnen jullie tijdens de pil al met het nemen van foliumzuur?
@jessi en bloempje, welkom!

@lalameme en matroes, hier dus ook niet fit, koortsig. Bij vlagen warm of koud en dezelfde hoofdpijn als ik eerder wel tijdens menstruatie had. Weet dus ook niet of dit met het stoppen met de pil te maken heeft of toch een griepje.

@foliumzuur, ben ik mee begonnen nadat ik met de pil was gestopt.
Om de één of andere reden krijg ik de tabel niet aangepast om mijn gegevens erin te zetten...help help
@bloempje

Spannend! Ja het aftellen is echt begonnen hé. Wij beginnen inprincipe meteen in januari.. alleen als vriend lief het toch nog spannend vind kan het nog best wat tijd in beslag nemen. Willen er ook geen druk opleggen zegmaar.. maar ik kan echt niet meer wachten haha..

@koekiemonster

Ik snap je helemaal hoor haha. Toch weer een volgende stap! heerlijk gevoel. super spannend lijkt me dat nu het ineens zo snel gaat moet echt een heerlijk gevoel geven! Ben helemaal happy voor je

@worteltaart en matroesjka

Misschien alle 3 een griepje en last van het stoppen met de pil hahaha. De hoofdpijn hier ook! We gaan het zien!!

@jessi

Ik ben begonnen toen ik wist dat het mijn laatste strip zou worden. Toen moest ik nog ongeveer 20 pillen slikken. ik ga wel nog een betere variant aanschaffen. Maar dat is meer mijn gevoel denk ik.. als je eventjes je gegevens doorgeeft wat je erin wilt hebben pas ik hem voor je aan!
@lalameme: dank je dat je dat wil doen!

Leeftijd 32/36 3de kindje en we stoppen eind november met de pil
@jessi

Geregeld! Je staat erin!
welkom nieuwe schrijfsters.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-10-2016 19:42
Reden: spam
% gewijzigd
@laurentvan ik heb je gestraft.
dank je wel dames!

@lalameme wij beginnen ook meteen in januari, knallend het nieuwe jaar in ik heb ook echt gewacht tot mijn man er aan toe was, eerder wilde mijn verstand het ook niet
@bloempje leuk hoor. Kun je nog een beetje wachten? Bij mij gaat het wachten de laatste dagen erg moeizaam. Terwijl ik echt denk van. Wat is 3 maanden wachten nou na al die maanden. Dus ik moet nog maar even volhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven