Mannelijke voorkeur voor Russische vrouwen verwonderlijk?

22-07-2015 21:12 1580 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben Nederlandse mannen een voorkeur voor Russische vrouwen?

Na mijn korte verblijf begrijp aldaar kan ik dat best begrijpen.

In werkelijk ELK opzicht zijn de Russische vrouwen de creme a la creme van de vrouwelijke wereldbevolking.

- Uiterlijk; Van onweerlegbare schoonheid, intelligent en makkelijker in de omgang.

- Capiciteiten. Steengoed in de keuken, uitmuntend op de dansvloer, muzikaal en artistiek met interesse voor kunst en cultuur.

- Man/vrouw verhouding: In ruime meerderheid aanwezig, er is een overvloed aan vrouwen en de schoonheid is ongeëvenaard.

- Sociaal, niet over-geëmancipeerd, nuchter, makkelijker benaderbaar, realistisch denkvermogen en vol begrip naar de man toe.

- SEX; Temperamentvol in bed, kundig, gewillig en zonder gezeur achteraf.

Topicvraag: wat kan de Nederlandse vrouw daar tegen over zetten?

Voelen de Nederlandse dames zich hier terecht door bedreigd?

En zo ja, wat zouden ze daaraan kunnen doen?

Graag zie ik uw tegenargumenten tegemoet!
Gezien de tijd die mgtow in dit forum steekt betwijfel ik of hij überhaupt wel een Russin aan de haak heeft geslagen. Ik denk er het mijne van
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 18 oktober 2016 @ 23:02:

Gezien de tijd die mgtow in dit forum steekt betwijfel ik of hij überhaupt wel een Russin aan de haak heeft geslagen. Ik denk er het mijne van Misschien niet, misschien ook wel. Is op zich ook niet zo interessant. Wat ik veel opvallender vind, is dat er hier op het topic wordt gedaan alsof het uitsluitend een liefhebberij is van middelbare mannen van een onaantrekkelijk kaliber om vrouwen in het buitenland te zoeken. Je zou eens moeten kijken hoeveel middelbare vrouwen zich inlaten met jonge mannen uit het buitenland en er zelfs huwelijken mee aangaan, in het oprechte en naïeve geloof dat die Tunesische jonge god van 23 écht uit pure liefde is getrouwd met die uitgezakte 50-jarige vrouw uit Europa...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:mgtow schreef op 18 oktober 2016 @ 22:57:

[...]

Uit die landen komen ze ook zo al naar nederland, daar hebben ze geen vrouw voor nodig. Probleem alleen is het enorme cultuurverschil.

Een vrouw uit rusland heeft een culturele achtergrond die meer lijkt op de onze dan bijvoorbeeld Ghana. De Russische vrouwen zijn ook goed opgeleid. Vaak beter dan de nederlandse vrouwen zelf.Ook láng niet allemaal hoor.
quote:mgtow schreef op 18 oktober 2016 @ 20:56:

[...]

Een heks ook nietJawel, die zijn net zo zwaar als een eend.
quote:OmeHenk schreef op 18 oktober 2016 @ 23:12:

[...]

Jawel, die zijn net zo zwaar als een eend.She turned me into a newt!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:AeonOfWinter schreef op 18 oktober 2016 @ 23:12:

[...]

She turned me into a newt!I got better...
quote:mgtow schreef op 18 oktober 2016 @ 22:36:

[...]

Jaja een man die geen leuke vrouw kan vinden he. Moet wel een droeftoeter zijn he? Het ligt altijd aan de man. Ik heb heel wat moeite gedaan om een nederlandse te ontmoeten maar het heeft me vooral ergernis opgeleverd. Ergernis vooral wegens het ontbreken van standaard omgangsvormen. Enkele uitzonderingen daargelaten konden deze vrouwen zich niet als een dame gedragen; grof, hooghartig, afspraken niet nakomend, liegen. Ik mocht dan fungeren als entertainer, voedselverstrekker en chauffeur. Ik ben op een gegeven moment zelfs gekapt met het daten, had mijn buik vol van dit soort figuren.

En dan ben je in rusland en heb je op dag 2 een vrouw gevonden die zoveel leuker, aardiger, attenter en beschaafder is dan alle dates hier bij elkaar dat je denkt; verdorie dat had me eerder moeten overkomen. Het interesseert me geen reet wat de nederlandse vrouwen hiervan vinden want ik ben niet (meer) geinteresseerd in nederlandse vrouwen. Afgeschreven.Fijn voor je lieverd! Ik ben blij dat de zon voor jou weer gaat schijnen.
quote:Alixane schreef op 18 oktober 2016 @ 23:02:

Gezien de tijd die mgtow in dit forum steekt betwijfel ik of hij überhaupt wel een Russin aan de haak heeft geslagen. Ik denk er het mijne van En dat harde werken zal ook wel loslopen
Na 5 jaar zijn ze pleite, want dan is het paspoort binnen. Maar goed, heb je toch 5 jaar lol gehad.
Ab imo pectore
quote:emmylou schreef op 18 oktober 2016 @ 23:36:

Na 5 jaar zijn ze pleite, want dan is het paspoort binnen. Maar goed, heb je toch 5 jaar lol gehad.En daarna de lol van ali betalen
Ik begin wel medelijden met die denkbeeldige vriendin van Mgtow te krijgen. Zit ze beeldig in een mooi negligee op hem te wachten:

Denkbeeldige vriendin: "Kom je nou mee naar bed?"

Mgtow: "Nee, moet nog even wat over Nederlandse vrouwen op het Viva Forum typen."
quote:OmeHenk schreef op 18 oktober 2016 @ 23:21:

[...]

Fijn voor je lieverd! Ik ben blij dat de zon voor jou weer gaat schijnen.

Eigenlijk niks dan positiviteit in 's mans leven zou je zeggen toch?

"Stop trying to make Russinnen happen. They are not going to happen!" vrij naar Mean girls.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 oktober 2016 @ 23:45:

[...]

Eigenlijk niks dan positiviteit in 's mans leven zou je zeggen toch?

Ook fijn te zien dat hij het zo leuk uitdraagt. Blinkende oogjes, fier opstaand penisje, helemaal blij.
Je moet het haast wel lekker vinden, MGTOW. Een pragmaticus was 51 pagina's geleden al afgehaakt.

Enjoy!
quote:Amand schreef op 18 oktober 2016 @ 23:57:

Je moet het haast wel lekker vinden, MGTOW. Een pragmaticus was 51 pagina's geleden al afgehaakt.

Enjoy! Er is niets pragmatisch aan mgtow, integendeel, hij is er volgens mij nogal wars van
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Je zou denken dat Mgtow opgewonden wordt van het afkraken van Nederlandse vrouwen, vooral die weerstand doet het hem.
"Persoonlijk denk ik dat geen enkele dame hier maalt om jouw visie op hun."

persoonlijk denk ik het omgekeerde. Ik denk dat Mgtow heel slim is en dat er hier een aantal dames en heren zich elke keer weer de kast op laten jagen. al 26 pagina's lang.......
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
quote:Defietsboer schreef op 18 oktober 2016 @ 23:41:

Ik begin wel medelijden met die denkbeeldige vriendin van Mgtow te krijgen. Zit ze beeldig in een mooi negligee op hem te wachten:

Denkbeeldige vriendin: "Kom je nou mee naar bed?"

Mgtow: "Nee, moet nog even wat over Nederlandse vrouwen op het Viva Forum typen."
quote:pejeka schreef op 18 oktober 2016 @ 23:07:

[...]

Misschien niet, misschien ook wel. Is op zich ook niet zo interessant. Wat ik veel opvallender vind, is dat er hier op het topic wordt gedaan alsof het uitsluitend een liefhebberij is van middelbare mannen van een onaantrekkelijk kaliber om vrouwen in het buitenland te zoeken. Je zou eens moeten kijken hoeveel middelbare vrouwen zich inlaten met jonge mannen uit het buitenland en er zelfs huwelijken mee aangaan, in het oprechte en naïeve geloof dat die Tunesische jonge god van 23 écht uit pure liefde is getrouwd met die uitgezakte 50-jarige vrouw uit Europa...

hoho, je moet natuurlijk wel het hele topic lezen en zijn vorige

Allang besproken

Volgens Mgtow zijn dat of vrouwen die naast een AZC wonen of die vallen op grote piemols
Neh, amusement Grenada.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:grenada schreef op 19 oktober 2016 @ 07:50:

"Persoonlijk denk ik dat geen enkele dame hier maalt om jouw visie op hun."

persoonlijk denk ik het omgekeerde. Ik denk dat Mgtow heel slim is en dat er hier een aantal dames en heren zich elke keer weer de kast op laten jagen. al 26 pagina's lang.......Niet op de kast. Onder de bank van het lachen
quote:highlander schreef op 19 oktober 2016 @ 08:48:

Neh, amusement Grenada.Great minds think alike (zelfde reactie om 08.48 )
quote:Mysa schreef op 18 oktober 2016 @ 17:28: Mijn kousen, bijvoorbeeld. Even oud en even vaak gewassen. Toch is de ene nog perfect en is de rekker bij de andere verduurd. Waarom?

Kijk, deze bovenstaande post vond ik erg aangrijpend.

Hoe zou dat nou komen bij die sokken? Vragen, vragen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Men zegt hier dat het voordeel van een Russische dame is dat ze minder kritisch zou zijn.

Welnu, ik heb de dames hier op datingsites geobserveerd en met diverse vrouwen gesprekken gevoerd. Vrouwen op datingsites ontvangen tientallen berichten per dag (zeker in het begin), maar staan desondanks lange tijd op een site omdat ze het maar niet lukt een man te vinden. Volgens hun profiel hebben ze een zeer rijk en bruisend sociaal leven, bezoeken ze de sportschool en festivals en zijn ze vooral heel spontaan. Maar tussen die honderden mannen zit geen enkele geschikte kandidaat voor haar. Het klopt dat Russische vrouwen minder kritisch zijn, maar dat komt dan omdat nederlandse vrouwen veel TE kritisch zijn. En dit komt weer omdat er veel meer mannen op zoek zijn naar een relatie dan vrouwen (bron: CBS). Eigenlijk zou ik geprezen moeten worden om het feit dat ik een relatie aanga met een Russische want hierdoor komt de relatiemarkt in nederland weer wat beter in balans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven