Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 19 oktober 2016 @ 08:26:

Pffff weer zo'n overgewaaid feest uit the States. Ik heb er niks mee. Aanstellerige pompoenen!Het leek me nou juist echt een feest voor jou, als echte graftak.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik weet nog niet of ik durf blijven. Maar eh goedemorgen allen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goodmorning all!

Ik heb al opgeruimd.

Mijn Facebook dan.

De rest moet nog dus ik ga maar eens beginnen!
Ik heb ontbijt besteld en blijf vandaag in bed. Op mijn linker zij liggend heb ik de minste pijn. Dus dat ga ik dan proberen een dagje te doen. De jongens gaan weer koken, dus tegen die tijd ga ik misschien wel even naar beneden. Kan mijn bed even luchten en kunnen de mannen makkelijker iets vragen. Gisteren gingen ze iets maken dat ze vaker maken, vandaag iets nieuws. Ze willen hun repertoire uitbreiden. AGV met gebakken aardappels uit de oven, gehaktballen en iets van groente, weet niet welke. Ben benieuwd!
Hoe was de macaroni gisteren?
quote:Eleonora-1 schreef op 19 oktober 2016 @ 09:42:

Hoe was de macaroni gisteren?Die was goed gelukt, iets te flauw maar dat is makkelijk op te lossen. Man had nog salade erbij gemaakt. Dus was echt goed. En te veel, dus ik krijg nog voor de lunch ook. Man is vandaag weer werken. Ik word verzorgd door de kinderen.
Wat is een fijne maat voor een wijnglas? Ik kan kiezen uit 160ml, 210ml en 270ml.
quote:Solomio schreef op 19 oktober 2016 @ 09:02:

[...]

Het leek me nou juist echt een feest voor jou, als echte graftak.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Phaedra_ schreef op 19 oktober 2016 @ 10:08:

Wat is een fijne maat voor een wijnglas? Ik kan kiezen uit 160ml, 210ml en 270ml.270 duhuh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Wat is een fijne maat voor een wijnglas? Ik kan kiezen uit 160ml, 210ml en 270ml.Pezoonlijk zou ik voordeze gaanz....

quote:sssssst schreef op 19 oktober 2016 @ 09:54:

[...]

Die was goed gelukt, iets te flauw maar dat is makkelijk op te lossen. Man had nog salade erbij gemaakt. Dus was echt goed. En te veel, dus ik krijg nog voor de lunch ook. Man is vandaag weer werken. Ik word verzorgd door de kinderen.

Wat fijn!

Gaat het wat beter?

Goed dat je rust neemt hoor.
Ik voel me een zombie vandaag. Helemaal in stijl met de kroeg. Denk dat ik de gordijnen nog even dichthoud. Waarom ben ik eigenlijk m'n bed uitgekomen?
quote:Nouschi schreef op 19 oktober 2016 @ 10:10:

[...]

270 duhuh.

Dat is omdat er meer in kan

Maar drinkt dat ook het fijnst?
quote:Phaedra_ schreef op 19 oktober 2016 @ 10:24:

[...]

Dat is omdat er meer in kan

Maar drinkt dat ook het fijnst?Vind ik wel. Of een mooi groot glas of van die Griekse glaasjes.
quote:Nouschi schreef op 19 oktober 2016 @ 10:28:

[...]

Vind ik wel. Of een mooi groot glas of van die Griekse glaasjes.Ik zie net dat die van 270 duurder zijn geworden en dus eigenlijk buiten het budget vallen. Is 210 ook een leuke maat?

http://thingsfordrinks.co ... jn-waterglas-melodia.html
quote:Phaedra_ schreef op 19 oktober 2016 @ 10:29:

[...]

Ik zie net dat die van 270 duurder zijn geworden en dus eigenlijk buiten het budget vallen. Is 210 ook een leuke maat?

http://thingsfordrinks.co ... jn-waterglas-melodia.html

Volgens mij is een gewoon glas wijn iets van 125/150 ml dus 210 moet prima zijn.

Wat een mooie glazen zeg!
quote:Phaedra_ schreef op 19 oktober 2016 @ 10:29:

[...]

Ik zie net dat die van 270 duurder zijn geworden en dus eigenlijk buiten het budget vallen. Is 210 ook een leuke maat?

http://thingsfordrinks.co ... jn-waterglas-melodia.htmlWat een lelijkerd!
quote:Nouschi schreef op 19 oktober 2016 @ 10:35:

[...]

Wat een lelijkerd!

Lelijk? Ik vind ze mooi, doen me gelijk denken aan de glazen die mijn moeder vroeger had

Jammer alleen dat mijn vader alles heeft verkocht na haar dood
Mooie glazen Phae.

Die middenmaat lijkt me prima, zeker bij zulke geslepen, wat zwaardere glazen.

Ik heb geslepen whiskyglazen in maat berenklauw, die vind ik best onhandig, eigenlijk net te groot voor mij.
quote:Nouschi schreef op 19 oktober 2016 @ 10:35:

[...]

Wat een lelijkerd!

Nah, meen je dat?

Ik vind ze echt prachtig
Goedemorgen
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Phaedra_ schreef op 19 oktober 2016 @ 10:41:

[...]

Nah, meen je dat?

Ik vind ze echt prachtig Ja meen ik Ik vind eenvoudiger glazen veel mooier.

Wat is een fijne maat voor een wijnglas? Ik kan kiezen uit 160ml, 210ml en 270ml.Is er geen halve liter?
quote:Nouschi schreef op 19 oktober 2016 @ 10:44:

[...]

Ja meen ik Ik vind eenvoudiger glazen veel mooier.+1
quote:Nouschi schreef op 19 oktober 2016 @ 10:44:

[...]

Ja meen ik Ik vind eenvoudiger glazen veel mooier.

Dat past niet in mijn huis ofzo.

Mijn huis is best eenvoudig, maar soms moeten dit soort dingen er gewoon tussen. Ik kan ook echt blij worden van dit soort kitsch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven