Het Stamcafé XXIV
woensdag 19 oktober 2016 om 18:17
woensdag 19 oktober 2016 om 18:40
quote:-KING- schreef op 19 oktober 2016 @ 18:35:
wat lief, al die beterschapswensen. en een lekker drankje van eleonora..
oudblond; die rode ogen staan me idd goed.Beetje kunnen slapen? Maaltje voor je klaar? Of slinger je de frituurketel naast je bed toch nog maar eens aan?
wat lief, al die beterschapswensen. en een lekker drankje van eleonora..
oudblond; die rode ogen staan me idd goed.Beetje kunnen slapen? Maaltje voor je klaar? Of slinger je de frituurketel naast je bed toch nog maar eens aan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 19 oktober 2016 om 18:56
Heerlijk gewandeld met dreum en Maurice. Dreum onder de arm mee naar huis moeten sjouwen het laatste stukje want hij was moe. Een uur was net te lang voor die korte beentjes. Wij hebben stamppot :pompoen/knolselderij gehad. En gaan straks beginnen aan Narcos.
Beterschap King en welkom terug Elfje
Beterschap King en welkom terug Elfje
When they go low, we go high. (M.Obama)
woensdag 19 oktober 2016 om 19:11
quote:Oudblond schreef op 19 oktober 2016 @ 18:17:
Beterschap KING (al zullen die bloeddoorlopen verkoudheidsogen je vast beeldig staan)
Elf!!!!! Je had ook Elfje112 kunnen worden: de redster uit het sprookjesland! Fijn dat het eindelijk gelukt is.
Zo'n mooie avondzon hier Oeh, die nick vind ik nog leuker! Ben zo terug
Beterschap KING (al zullen die bloeddoorlopen verkoudheidsogen je vast beeldig staan)
Elf!!!!! Je had ook Elfje112 kunnen worden: de redster uit het sprookjesland! Fijn dat het eindelijk gelukt is.
Zo'n mooie avondzon hier Oeh, die nick vind ik nog leuker! Ben zo terug
woensdag 19 oktober 2016 om 19:20
quote:yasmijn schreef op 19 oktober 2016 @ 19:08:
Wij hadden zelfgebouwede hamburgers van mooie tartaar en alles erop en eraan echter, ik heb nog steeds zin in meer eten. De cornetto zit er ook al in.Dat heb ik de laatste tijd ook. Goede maaltijd, vol gevoel en toch toch... Maar als ik dan nog iets ga eten word ik misselijk. Ik wijt het aan weinig reserve en lijf dat moet wennen aan het koudere weer.
Wij hadden zelfgebouwede hamburgers van mooie tartaar en alles erop en eraan echter, ik heb nog steeds zin in meer eten. De cornetto zit er ook al in.Dat heb ik de laatste tijd ook. Goede maaltijd, vol gevoel en toch toch... Maar als ik dan nog iets ga eten word ik misselijk. Ik wijt het aan weinig reserve en lijf dat moet wennen aan het koudere weer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 19 oktober 2016 om 19:23