Uitgerekend medio juni 2017
zaterdag 8 oktober 2016 om 22:06
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Prettymama (27) |
Tweede | 8 juni | Jongen! | |
| Viviennee (28) |
Eerste | 8 juni | Meisje! | |
| Noortje9414 (22) |
Eerste | 3 juni | ||
| Chocolau (30) |
Eerste | 12 juni | ||
| Trots90 (26) |
Eerste | 15 juni | ||
| Beebje15 | Tweede | 15 juni | ||
| ChertJ (27) |
Eerste | 21 juni | Meisje! | |
| Bam_1984 (32) |
Tweede | 22 juni | Meisje! | |
| Chocolientje (25) |
Tweede | 23 juni | ||
| Rosa88 (29) |
Tweede | 23 juni | Jongen! |
anoniem_311999 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 11:16
76.16% gewijzigd
woensdag 19 oktober 2016 om 20:21
woensdag 19 oktober 2016 om 20:29
bam nee uiteraard niet buiten kantoortijden ik bedoelde dan ook morgen bellen maar dat is niet nodig aangezien ze al een echo heeft. ik weet dat bloedverlies erbij kan horen dat zei ik ook in mijn berichtje. maar ik snap wel dat je er een beetje van gaat stressen als je ineens bloed ziet! ik zou denk ik wel in paniek raken maar dat ben ik al gauw.
viviennee succes morgen komt goed meis!
viviennee succes morgen komt goed meis!
woensdag 19 oktober 2016 om 20:41
Geen stolsels of kramp so far. Heb dat deze weken sowieso niet gehad.
Het begon bruin en is nu wat meer roze. Leek zojuist iets minder weer, maar goed, kan straks juist weer erger zijn. Afwachten maar...
En ik heb me sowieso nog niet echt zwanger gevoeld, dus daar kan ik niets over zeggen. Viel me vandaag wel op dat ik geen kwaaltjes heb gehad.
Het begon bruin en is nu wat meer roze. Leek zojuist iets minder weer, maar goed, kan straks juist weer erger zijn. Afwachten maar...
En ik heb me sowieso nog niet echt zwanger gevoeld, dus daar kan ik niets over zeggen. Viel me vandaag wel op dat ik geen kwaaltjes heb gehad.
woensdag 19 oktober 2016 om 22:56
Trots: Ik heb precies hetzelfde. De angst zit er nog erg in. Morgen weer bloedtest om te kijken of het HCG is opgelopen... vind het killing. HCG was 86 afgelopen dinsdag.
Vivien: het kan alles zijn! Sterkte. Bloed is niet fijn. Hoop dat alles ok is. Het niet hebben van zwangerschapskwaaltjes zegt ook niet alles.
Deken: hoop dat jij je snel hier mag aansluiten!
Vivien: het kan alles zijn! Sterkte. Bloed is niet fijn. Hoop dat alles ok is. Het niet hebben van zwangerschapskwaaltjes zegt ook niet alles.
Deken: hoop dat jij je snel hier mag aansluiten!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 20 oktober 2016 om 10:21
Nou, ik geef mijn plekje nog niet op!
Er was een kloppend hart te zien en de gyn zei "Nou, je bent nog hartstikke zwanger, gefeliciteerd" dus..
:')
Wel teruggezet van exact 7 weken naar 6w1d vanaf de ene hoek en 6w3d vanaf de andere. Maar dat schijn je pas met 10 weken echt goed te kunnen zien.
Pfeewww. Heb wel twee stolsels gehad, die leken op scary Halloween-takken.
Er was een kloppend hart te zien en de gyn zei "Nou, je bent nog hartstikke zwanger, gefeliciteerd" dus..
Wel teruggezet van exact 7 weken naar 6w1d vanaf de ene hoek en 6w3d vanaf de andere. Maar dat schijn je pas met 10 weken echt goed te kunnen zien.
Pfeewww. Heb wel twee stolsels gehad, die leken op scary Halloween-takken.
donderdag 20 oktober 2016 om 12:16
quote:Chocolau schreef op 20 oktober 2016 @ 11:07:
@ prettymama haha niet gezien, ook goedemorgen
viviennee super fijn zeg! Dat lijkt me heel bijzonder om een hartje te zien kloppen!
Ik vond het heel raar. Het is echt nog piepklein allemaal en dat klopt daar gewoon al een hartje in, zo raar!
Bedankt iedereen, ik ben helaas nog niet echt gerustgesteld, maar iig iets meer dan gisteren
@ prettymama haha niet gezien, ook goedemorgen
viviennee super fijn zeg! Dat lijkt me heel bijzonder om een hartje te zien kloppen!
Ik vond het heel raar. Het is echt nog piepklein allemaal en dat klopt daar gewoon al een hartje in, zo raar!
Bedankt iedereen, ik ben helaas nog niet echt gerustgesteld, maar iig iets meer dan gisteren