Expeditie Robinson 2016
donderdag 20 oktober 2016 om 21:17
Dat eerlijk uitspreken naar JayJay, deed lex juist hartstikke goed. Dat had het vorige team ook moeten doen. En JayJay wist oprecht helemaal niets van die irritaties. Mooi om zijn bescheiden reactie te zien. Hij kijkt vooral naar zichzelf. Dat deed hij ook al toen hij eruit gestemd werd.
Mooi ook om te zien dat zijn oude team al een paar keer geklaagd heeft over het verlies van de twee sterke mannen. Kennelijk deden ze een stuk meer in het kamp dan hier werd gesuggereerd.
En tot slot mooi om te zien hoe ze het voor elkaar hebben op afvallerseiland. Met Bertie als de ultieme Robinson.
Wat mij betreft mag heel afvallerseiland door!
Mooi ook om te zien dat zijn oude team al een paar keer geklaagd heeft over het verlies van de twee sterke mannen. Kennelijk deden ze een stuk meer in het kamp dan hier werd gesuggereerd.
En tot slot mooi om te zien hoe ze het voor elkaar hebben op afvallerseiland. Met Bertie als de ultieme Robinson.
Wat mij betreft mag heel afvallerseiland door!
donderdag 20 oktober 2016 om 22:01
Ik snap niet waarom Jessie telkens zegt dat ze Koos zijn stem nodig had.
Je hebt toch:
Jessie stemt op Chloe
Jilou stemt op Chloe
Jilou stemt met extra stem op Chloe
Dat zijn vier stemmen.
Dan stemt Suzan op Jessie
Chloe stemt op Jessie
Dat zijn twee stemmen.
Dan maakt de stem van Koos toch niet meer uit of zie ik iets niet?
Je hebt toch:
Jessie stemt op Chloe
Jilou stemt op Chloe
Dat zijn vier stemmen.
Dan stemt Suzan op Jessie
Chloe stemt op Jessie
Dat zijn twee stemmen.
Dan maakt de stem van Koos toch niet meer uit of zie ik iets niet?
vrijdag 21 oktober 2016 om 00:27
Leuke aflevering. Ben al benieuwd naar volgende week! Het moment dat de overblijvers eindelijk hun buik vol kunnen eten, wordt puur genieten.
En begrijp ik het nu goed dat sowieso iemand van dat kamp van Dave en Gaby eruit zal liggen? En dat sowieso iedereen van het andere kamp de samensmelting haalt?
En begrijp ik het nu goed dat sowieso iemand van dat kamp van Dave en Gaby eruit zal liggen? En dat sowieso iedereen van het andere kamp de samensmelting haalt?
Veritas vos liberabit