Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Graag gedaan Vinyl, gedeelde smart is halve smart, toch?

Bloemetje, vraag SFO maar of het een drukte is bij mij thuis......

En SFO, lekker geluierd, of ben je er nog steeds mee bezig?

Hier hebben we een heerlijke rustige zondag gehad. Alleen de meiden zijn even naar de koopzondag geweest, voor de rest lekker gerelaxed, beetje afgewassen, haartjes van de dames in de verf gezet, gekookt en lekker gelezen, beetje artikelen en of foto's uit knippen, lekker rommelen dus ( letterlijk dan, jongste zoon wilde ook knippen, maar die verknipt de boel en de vloer ligt bezaaid met snippertjes..... ) En een heerlijke sfeer, kaarsjes aan, Sky Radio erop, ja dan wil het vredige gevoel wel komen en blijven hangen!
quote:Vinyl schreef op 21 december 2008 @ 21:52:

Is dat het hoogste wat je moest behalen, waar je die dikke enveloppe voor hebt opgestuurd?

Vinyl dit is in iedergeval het papiertje waar ik voor ging ja. De Permanent Resident is dus eigenlijk de greencard die ik niet meer hoef in te leveren en dat leeft toch wel een stukje onspannender.

Of ik net zoals Kodak voor de Citizenship ga weet ik nog niet, laten we maar eerst kijken hoe het de komende 4 jaar ons hier vergaat.
anoniem_37538 wijzigde dit bericht op 21-12-2008 23:05
Reden: oeps de picture ging even verkeerd
% gewijzigd
Oja Vinyl, de 17e Januari houden wij een Bush Farewell Party wat overigens ook bedoelt is voor mijn card.
Oooh ja, dat bedoelde ik, dus je hebt nog een stapje hoger zeg maar, maar dit is ook redelijk rustgevend dus?

Lekker hoor..... heerlijk voor jullie!
SFO,...gefeliciteerd! effe snel ...weer aan het werk!
omdat ie zo leuk is

'Twas the night before Christmas--Old Santa was pissed.

He cussed out the elves and threw down his list.

Miserable little brats, ungrateful little jerks.

I have a good mind to scrap the whole works!

I've busted my ass for damn near a year,

Instead of "Thanks Santa"--what do I hear?

The old lady bitches cause I work late at night.

The elves want more money--The reindeer all fight.

Rudolph got drunk and goosed all the maids.

Donner is pregnant and Vixen has AIDS.

And just when I thought that things would get better

Those assholes from the IRS sent me a letter,

They say I owe taxes--if that ain't damn funny

Who the hell ever sent Santa Claus any money?

And the kids these days--they all are the pits

They want the impossible--Those mean little shits

I spent a whole year making wagons and sleds

Assembling dolls...Their arms, legs and heads

I made a ton of yo yo's--No request for them,

They want computers and robots...they think - I'm IBM!

Flying through the air...dodging the trees

Falling down chimneys and skinning my knees

I'm quitting this job there's just no enjoyment

I'll sit on my fat ass and draw unemployment.

There's no Christmas this year now you know the reason,

I found me a blonde. I'm going SOUTH for the season
Well Santa, I hope you enjoy the warm south right now!

I won't miss you anyway, didn't believe you're excisted !
Kleertje die is inderdaad leuk Dutchie, heb je kerstkaart trouwens ook net binnen. Dank hiervoor, natuurlijk zorg ik ervoor dat de andere envelope gevuld terug komt.

Ik weet trouwens niet wat mijn overkomt, heb de bewuste card vandaag al in de bus liggen. Blijkbaar willen die mensen echt de kerstdagen thuis doorbrengen.

Bloem jullie heel veel succes met de aanvraag, voordeel van jullie is dat je hier al woont.
Wauw, dat is helemaal supersnel zeg!

nou de INS zou jou niet verdacht vinden hahahah, das nog een leuk kerst kado!.... ik heb aan mijn schoon ouders geld gevraagd voro kerst zodat ik in 09 eindelijk "nederlandse" amerikaan worden hahaha,... da tis mijn grote plan (naast de marathon lopen)

nou gisteren tot 1 am appel taat gebakken hahahah om 5 uur kon ik niet meer slapen dus ben ik uit mijn bed gesprongen.....

moet nu nog 6 maken voor morgen..een probleem we hebben kerst vieren bij hubbie's tante.... zal dus een late avond worden hahaha
Goedenmorgen allemaal.

Van deze kant is het nog steeds druk met werken. En dit wordt een lange week met vele uren.

Bloesie werkte in law enforcement,en werk nu als case manager for the elderly. daarbij is het hollen of stilstaan.helaas is het deze week hollen. En maak ik dezxe week bijna 65 uur.

Bloem ben je nog steeds ingesneeuwt.ik kijk weleens op de I-5 road cams en dat ziet er niet zo best uit. En ook hier niet erg ver van mij is het sneeuwkettingen eronder anders kom je er niet door.

Dutch dank je voor je leuke kaart.En ik wil graag een check overmaken aan je maar wil even weten aan wie ik dat uit moet schrijven.

SFO je hebt toch wel na je 'greencard" een klein feessie gegeven..

Okay ik mag weer in de auto stappen en aanrukken . ik rijd deze dagen vele miles.

Fijne dag
Kodak ,..gewoon the LLS (leukemia and Lymphoma soceity)

Dank je wel voor jullie steun.....
Kodak, ik heb een lekkere fles wijn los getrokken maar dat was dan ook alles. Nee het feest is pas op de 17e Januari 2008.

Qua werk blijken wij toch de komende weken goed te zitten en we gaan dan volgende week gewoon vrolijk verder.

Daarnaast is mijn baasje bezig om een Pilot project binnen te halen voor Thin Film Solar Panels met een vermogen van 500KWatt. Hij was na zijn eerste gesprek aardig positief dus ben benieuwd of hij het flikt.

Dutchie vind het bijzonder goed doel dus zoals eerder gezegd; Het komt eraan.
Weet dat jullie nu allemaal lekker op èèn oor liggen. Hoop dat jullie een heerlijke Kerstavond hebben gehad!

En ik wens jullie een heerlijk en fijn Kerstfeest toe, tesamen met jullie beloved-ones!
Merry Christmas you all.

Zo als je ziet ben ik er weer vroeg bij. Vandaag werken, gelukkig minimale uren.(maar dan weet je nooit hoe lang dingen gaan duren) Ze zeiden dat ik vanmiddag om een uur of drie klaar zou zijn. nou laten we eens kijken hoe dich ze bij drie uur zitten.Vaak loopt alles een uurtje of twee drie uit.

Dutch the check is in the mail.

Bloem zit je nog in de sneeuw hier tien mile vandaan is het een ellende met al de sneeuw.Maar goed van de andere kant moeten we de regen en de sneeuw hebben om onze lakes te vullen voor de zomertijd die hier wel erg lang duurt en erg heet zijn.

Fijne dag allemaal
HoHoHo, Merry Christmast.

De kerstman schijnt hier inderdaad zijn slee voor de deur te hebben geparkeerd. Wachten nu nog even tot dat de jeugd uit bed is en dan openen die hap.

Vanmiddag zit het huis vol familie en vrienden. Dus dat wordt een gezellige boel.
Fijne kerst voor jullie allemaal..

Mijn man is druk bezig met een kado van mijn zoon..een soort knikkerbaan..verder is het hier rustig, nog steeds veel sneeuw buiten en we blijven vandaag dan ook lekker in huis.

Kodak, werkse en hopelijk voor jouw om 3 pm naar huis..nog steeds sneeuw, ik mopper niet. Een vriendin zit al 10 dagen vast..

Bloessie, ook veel plezier met je viertal..ik geloof graag dat het druk bij je is, dat hebben we hier ook met twee..

Dutchie, al het ook wel druk hebben.

En voor alle anderen ook fijne dagen..ben trouwens wel benieuwd of Niertje wel naar haar vrienden kon komen..ik hoop het voor haar.

OK..ga me zo maar eens douchen, maar het voelt zo ook nog lekker sloom..
Dank, Bloemetje, maar echt druk is het niet eens geweest.

lekker relaxed gebrunched vanmorgen, toen heeft ieder zijn ding gedaan, daarna Monopolie Wereldeditie gedaan en toen het Kerstmaal bereid en opgepeuzeld. De kinderen hebben afgewassen zonder mopperen, en nu zitte de oudste 3 ingespannen naar Harry Potter op tv te kijken. Werd mij te spannend, vandaar mijn berichtje....
haaaai meiden heeft iedereen een heerlijke kerst gehad,... hier welhoor iedereen heeft hier genoten, huis ligt vol lego en play doh!

vandaag zijn we lekker lui
Heb het overleeft vervelende is dat ik nu naar mijn werk moet. Maar dat doe ik mij overigens zelf aan.
Man met de hamer nog langs geweest SFO ?

Lekker gewerkt trouwens?

Ik mag morgen weer voluit aan de bak, dubbele dienst morgen, dus hier gaat het licht vroeg uit vanaaf.....
Lol, de man met de hamer was het niet maar pfffffff ik had het wel even moeilijk vanmorgen. Het maffe was dat ik ook precies om 9uur bij de klant voor de deur stond terwijl ik dacht; Dit ga ik nooit halen.

En als ook nog eens blijkt dat wij de job in 6uurtjes konden afwerken ipv 12 uur tja dan maakt drank toch nog niet zoveel kapot.
Nah, ik had het niet moeilijk vanmorgen dan wel gisteravond. Lukte me niet op tijd onder de wol te gaan.

Maar fijn voor je dat je op tijd was en je de klus sneller geklaard had dan in de planning zat! lekker op tijd aan de dis is wel zo fijn.

Ik ga maar eens richting douche en dan betonnen arena, 's avonds mag Cafe B. zich verheugen op mijn komst. Receptie draaien van de Carnavalsprins, blègh! Ik hààt Carnaval!
Goedenmorgen meiden, zit alweer sinds 7uur beneden, sfo-vrouw is ziek en voelde dat mijn keel weer begon te irriteren. Dus hups naar beneden en de TOP2000 luisteren via de PC wat voormij toch wel een jaarlijkse traditie is.

Daarnaast kan ik nu ook mijn speeltje uitproberen, heb namelijk van mijn schat een Tom Tom gekregen. Vind het hartstikke maf in deze dure tijden echter ze scheen het al in augustus hebben gekocht. Dus nu kan ik bluetooth telefoneren via mijn auto speakers als ik ten minste mijn telefoon niet in de wasmachine had gestopt.

Mensen ga er een lekker fijn weekend van maken.
Nou Bloessie dat kan ik me voorstellen, als ik wel ergens een hekel aan heb dan is het wel aan carnaval.

SFO, beterschap voor je vrouw..dus je raakt de weg niet meer kwijt..

Tot mijn verbazing lieten de kids mijn tot half negen in bed liggen. Gisteren waren we er even uit gereden, met ons nog zoveel anderen..tjee..wat een drukte..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven