Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Ik heb een doos bonbons gekregen, hele luxe. Staan op de kast, dus ik kan er niet bij.

Blijf ik wel slank en kan ik blijven genieten van de voorpret.
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 19:18:

[...]

Is't een nog opschietende of eentje die al af is?huh?
quote:sssssst schreef op 21 oktober 2016 @ 19:19:

Ik heb een doos bonbons gekregen, hele luxe. Staan op de kast, dus ik kan er niet bij.

Blijf ik wel slank en kan ik blijven genieten van de voorpret.Bezem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 21 oktober 2016 @ 19:19:

[...]

huh?Of het de puber (nog opschietend) of je verkering is?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 19:18:

[...]

Dat is zo'n luxe! Toen ik nog in BE woonde kon dat ook op mijn werk. Wat heb ik moeten nooit kunnen wennen aan het broodje kaas met beker melk/thee/koffie in mijn eerste baan in NL.Soms is het niet te eten. Maar hey, ze moeten het leren en voor de lol azijn erdoor is soms best grappig
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 19:20:

[...]

Of het de puber (nog opschietend) of je verkering is? Die waar ik mee in bed lig
quote:Phaedra_ schreef op 21 oktober 2016 @ 19:20:

[...]

Bezem.Dan vallen ze stuk. Ik dacht zelf aan de puber die nu onder de douche staat, maar dan moet ik delen. Nou hebben ze dat heus wel verdiend. Maar deze zijn zo lekker die wil je niet delen. Komen van Martinez.
quote:Phaedra_ schreef op 21 oktober 2016 @ 19:21:

[...]

Soms is het niet te eten. Maar hey, ze moeten het leren en voor de lol azijn erdoor is soms best grappig En dan onverstoorbaar dooreten!
quote:Phaedra_ schreef op 21 oktober 2016 @ 19:20:

[...]

Bezem.Of een stoel pakken en op de stoel gaan staan.
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 oktober 2016 @ 18:26:

[...]

Oei. Vier uur vind ik inmiddels een prima tijd om op te staan, maar als ik er om kwart over twee uit moest ging ik helemaal niet meer slapen geloof ik

Nou ik zal vast niet echt slapen maar goed wakker blijven tot ergens morgen nacht is ook niks.

Zonder drank tenminste
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 19:24:

[...]

En dan onverstoorbaar dooreten!

Dat was op de dag dat ik niet werkte

Bij de lunch zijn we ook alleen met het team.
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 19:24:

[...]

En dan onverstoorbaar dooreten!Oh dat ken ik. Stage brugklas, tweede dag. Thee met zout. Niks laten merken.
quote:Philae schreef op 21 oktober 2016 @ 19:25:

[...]

Of een stoel pakken en op de stoel gaan staan.Dat kan ik niet Ik kan niet eens goed op de vloer staan.
quote:Phaedra_ schreef op 21 oktober 2016 @ 19:08:

[...]

Wat moet je nou met een bruid op je werk?Nou ja, als je bruiloftplanner bent kun je moeilijk zonder
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 oktober 2016 @ 19:30:

[...]

Nou ja, als je bruiloftplanner bent kun je moeilijk zonder Twee bruidegommen kan ook.
quote:sssssst schreef op 21 oktober 2016 @ 19:28:

[...]

Dat kan ik niet Ik kan niet eens goed op de vloer staan.Dan zou ik voor de bezem gaan in de hoop dat ze zacht vallen. En anders zijn ze maar stuk. Ze kunnen toch niet heel naar binnen.
quote:sssssst schreef op 21 oktober 2016 @ 19:26:

[...]

Oh dat ken ik. Stage brugklas, tweede dag. Thee met zout. Niks laten merken.Jij bent gek.
quote:sssssst schreef op 21 oktober 2016 @ 19:23:

[...]

Dan vallen ze stuk. Ik dacht zelf aan de puber die nu onder de douche staat, maar dan moet ik delen. Nou hebben ze dat heus wel verdiend. Maar deze zijn zo lekker die wil je niet delen. Komen van Martinez.Martinez
quote:sssssst schreef op 21 oktober 2016 @ 19:26:

[...]

Oh dat ken ik. Stage brugklas, tweede dag. Thee met zout. Niks laten merken.Oh die ken ik. Huidige man voor het eerst thuis op bezoek, ik helemaal van de rel natuurlijk, en hij wilde koffie met suiker. Waar ik dus een halve kilo zout in gooide, van de zenuwen. Gelukkig zag ik het op tijd, dus ik fluks nog een bakkie ingeschonken maar dan met suiker. En ik wilde mezelf natuurlijk niet laten kennen, dus ik die emmer koffie met zout manhaftig leeg gedronken. Ik leek wel gek.
quote:Phaedra_ schreef op 21 oktober 2016 @ 19:31:

[...]

Twee bruidegommen kan ook.Doe niet zo moeilijk zeg.
Ik kreeg net een belletje dat mijn ouderlijke huis verkocht is onder voorbehoud van financiering. Fijn nieuws want dan hoeven wij het niet meer te ondehouden maar toch een brok in mijn keel.
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 oktober 2016 @ 19:34:

[...]

Oh die ken ik. Huidige man voor het eerst thuis op bezoek, ik helemaal van de rel natuurlijk, en hij wilde koffie met suiker. Waar ik dus een halve kilo zout in gooide, van de zenuwen. Gelukkig zag ik het op tijd, dus ik fluks nog een bakkie ingeschonken maar dan met suiker. En ik wilde mezelf natuurlijk niet laten kennen, dus ik die emmer koffie met zout manhaftig leeg gedronken. Ik leek wel gek.Leek?
quote:Phaedra_ schreef op 21 oktober 2016 @ 19:32:

[...]

Jij bent gek.Of niet, ik werd gekoppeld aan die specifieke brugklas. Liep de hele vrijdag met hen mee, moest een vertrouwensband op bouwen. Is me mede daardoor goed gelukt.
quote:Phaedra_ schreef op 21 oktober 2016 @ 19:37:

[...]

Leek?Touché
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 oktober 2016 @ 19:34:

[...]

Oh die ken ik. Huidige man voor het eerst thuis op bezoek, ik helemaal van de rel natuurlijk, en hij wilde koffie met suiker. Waar ik dus een halve kilo zout in gooide, van de zenuwen. Gelukkig zag ik het op tijd, dus ik fluks nog een bakkie ingeschonken maar dan met suiker. En ik wilde mezelf natuurlijk niet laten kennen, dus ik die emmer koffie met zout manhaftig leeg gedronken. Ik leek wel gek.Gelukkig werd het echte liefde, stel je voor dat je zo'n manhaftige daad gepleegd had voor een fling! Wanneer heb je dit aan hem bekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven