Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:sssssst schreef op 21 oktober 2016 @ 19:39:

[...]

Of niet, ik werd gekoppeld aan die specifieke brugklas. Liep de hele vrijdag met hen mee, moest een vertrouwensband op bouwen. Is me mede daardoor goed gelukt.

Ik had het laten staanden de volgende les op snoepjes die je mond blauw maken getrakteerd.

Hoezo geeft zoute thee drinken een vertrouwensband?
quote:Het-groepje schreef op 21 oktober 2016 @ 19:32:

[...]

Martinez Is hier vandaan en half uur rijden, doen we niet te vaak. Toen ze nog in Amsterdam Bosch en Lommer zaten werkte man er bijna naast. Dat was lastiger te negeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 19:36:

Ik kreeg net een belletje dat mijn ouderlijke huis verkocht is onder voorbehoud van financiering. Fijn nieuws want dan hoeven wij het niet meer te ondehouden maar toch een brok in mijn keel.

Herkenbaar, dat dubbele gevoel.
Wat een heerlijk verhaal, LV! Inderdaad ook wel benieuwd wanneer je het hem opgebiecht hebt
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 19:39:

[...]

Gelukkig werd het echte liefde, stel je voor dat je zo'n manhaftige daad gepleegd had voor een fling! Wanneer heb je dit aan hem bekend?Een week later. Hij vond me ook een halve gare idioot
quote:Phaedra_ schreef op 21 oktober 2016 @ 19:41:

[...]

Ik had het laten staanden de volgende les op snoepjes die je mond blauw maken getrakteerd.

Hoezo geeft zoute thee drinken een vertrouwensband?Ze vonden me een tof mens dat ik niet boos was geworden en dat ik het niet verlinkt had. Ik wist niet wat ik er mee aan moest, lachen leek me niet handig, boos worden helemaal niet, dus leek opdrinken me de beste optie. En dat pakte aardig uit.
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 oktober 2016 @ 19:44:

[...]

Een week later. Hij vond me ook een halve gare idioot En toen hadden jullie elkaar definitief gevonden! Ik kon me al niets voorstellen bij een 'zenuwachtige' LV. Maakte hij meteen ook kortemetten mee dus
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 19:36:

Ik kreeg net een belletje dat mijn ouderlijke huis verkocht is onder voorbehoud van financiering. Fijn nieuws want dan hoeven wij het niet meer te ondehouden maar toch een brok in mijn keel.
maar voor degenen die niet echt dol zijn op brood, waarom dan niet gewoon andere dingen eten? Brood is toch niet verplicht?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dat is ook even slikken Blondie, je bent er toch opgegroeid en zo
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2016 @ 19:49:

maar voor degenen die niet echt dol zijn op brood, waarom dan niet gewoon andere dingen eten? Brood is toch niet verplicht? Probeer ik ook zoveel mogelijk Dolfijntje. Maar op kantoor heb ik geen mogelijkheid om iets op te warmen, rauwe groenten, dus salades, verdraag ik niet goed en dan kom je toch al snel op brood of iets gaan kopen. En dat wil ik ook niet elke dag doen.
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2016 @ 19:50:

dat is ook even slikken Blondie, je bent er toch opgegroeid en zo Ja, het is even slikken. Ook omdat mijn - lang geleden overleden - vader dit huis op maat en wens van ons gezin getekend en gebouwd heeft. En het is geen 'doorsnee-huis' en niet in een segment dat nu al weer goed verkoopt. Dus ik had niet verwacht dat het binnen 3 maanden verkocht zou zijn. Heel stom dat het me nu dan toch een soort van 'overvalt'. Blijkbaar zag ik mezelf volgende zomer nog in de zwemvijver springen
Blond
Man stelt voor dat we nog een laatste keer gaan skinny dippen in de vijver.
Ik heb echt honger nu!!
Maak 'm dan wakker!
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 19:53:

[...]

Probeer ik ook zoveel mogelijk Dolfijntje. Maar op kantoor heb ik geen mogelijkheid om iets op te warmen, rauwe groenten, dus salades, verdraag ik niet goed en dan kom je toch al snel op brood of iets gaan kopen. En dat wil ik ook niet elke dag doen. soeppies kun je in een thermosfles meenemen en je zit in een buurt waar je volgens mij genoeg kunt halen of niet?
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 20:03:

Man stelt voor dat we nog een laatste keer gaan skinny dippen in de vijver.

Met dit weer?

Phae, waarom ga je niet eten dan?
quote:Phaedra_ schreef op 21 oktober 2016 @ 20:04:

Ik heb echt honger nu!!Als je met een hapje uit hem begint is hij zo bij de les
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 20:03:

Man stelt voor dat we nog een laatste keer gaan skinny dippen in de vijver. isse koud hoor!
quote:Philae schreef op 21 oktober 2016 @ 20:05:

Maak 'm dan wakker!Vin ik sielug. Hij slaapt zo lekker

Ik heb echt honger nu!!Eet dan alleen!
Life is short. Eat dessert first.

Ik heb echt honger nu!!gewoon stiekem knijpen, wordt ie vanzelf wakker. Tenzij je ergens tussen kin en schouders knijpt....
quote:doornroosje9 schreef op 21 oktober 2016 @ 20:06:

[...]

Eet dan alleen!Dit
quote:Oudblond schreef op 21 oktober 2016 @ 20:06:

[...]

Als je met een hapje uit hem begint is hij zo bij de les Dat heb ik 1x geprobeerd en nog net geen blauw oog opgelopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven