Tetters deel 33
vrijdag 21 oktober 2016 om 23:11
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 oktober 2016 @ 17:52:
Dus niet alleen op de hotelkamer wordt er niet gewipt...
Mijn vader had vroeger een knalgroene pyjama. Voor op werkweek (hij was leraar) had mijn moeder die ingepakt. Mijn vader is door collega's nog jaren gepest met zijn anticonceptie-pyjama
En fijn van mams Ploutje! Moet ze nog lang in het zkh blijven?
Dus niet alleen op de hotelkamer wordt er niet gewipt...
Mijn vader had vroeger een knalgroene pyjama. Voor op werkweek (hij was leraar) had mijn moeder die ingepakt. Mijn vader is door collega's nog jaren gepest met zijn anticonceptie-pyjama
En fijn van mams Ploutje! Moet ze nog lang in het zkh blijven?
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 23 oktober 2016 om 19:51
Over 7 minuten en 21 seconden is de quiche klaar. Met courgette, geitenkaas, knoflook en munt. En pijnboompitten. Ben heeeel benieuwd, lijkt me heerlijk!
Bij onze Hema hadden ze alleen nog maar onsies voor kinderen. Wat een pech.
Geen anticonceptiepyjama voor mij dus.
Is alles nog goed met je mams, Plous? Werken haar darmen weer, geen lekkages? Ik weet nog dat het bij ons de familie rond ging, toen mijn moeder weer voor het eerst zelf gepoept had.
Is alles nog goed met je mams, Plous? Werken haar darmen weer, geen lekkages? Ik weet nog dat het bij ons de familie rond ging, toen mijn moeder weer voor het eerst zelf gepoept had.
zondag 23 oktober 2016 om 22:18
quote:Splinter_ schreef op 23 oktober 2016 @ 19:51:
Over 7 minuten en 21 seconden is de quiche klaar. Met courgette, geitenkaas, knoflook en munt. En pijnboompitten. Ben heeeel benieuwd, lijkt me heerlijk!
En? Wastie lekker? En doe je ons dan het recept?
De onesies kun je ook online bestellen hé en dan voor gratiz bij je Hema laten bezorgen.
En? Wastie lekker? En doe je ons dan het recept?
De onesies kun je ook online bestellen hé en dan voor gratiz bij je Hema laten bezorgen.