Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 17:30:

[...]

Lekker toch, pinda's?

*Oh god, als dat maar niet weer verkeerd wordt opgevat*
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 17:33:

[...]

Cookie is er al een hele tijd niet meer.Die komt wel weer terug hoor
quote:Philae schreef op 22 oktober 2016 @ 17:34:

[...]

Nee die wacht tot Hats vanavond weer terugkomt.Oh de maand is snel gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae schreef op 22 oktober 2016 @ 17:34:

[...]

Nee die wacht tot Hats vanavond weer terugkomt.Jij weet precies wanneer Hats terugkomt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 17:36:

[...]

Die komt wel weer terug hoor Maar hier in het café zat ze soïso toch nooit?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 17:35:

[...]

Nope. Gewoon niet.

En ik kan het hem niet eens kwalijk nemen, lees mijn posts over de kookkunsten van mijn schoonmoeder er maar eens op na. Die arme jongen is culinair gesproken op jonge leeftijd volledig verpest. En nog een beetje autistisch ook, dus ga er maar aan staan.Dan zijn die blikken bonen inderdaad de beste oplossing
Heb jij geen groot rood kruis op je kalender dan Nouschi?
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 17:31:

[...]

[afbeelding]Wat classy hahahaha!
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 17:33:

[...]

Mijn kinderen vallen wel mee hoor, die hebben allebei een paar dingen die ze echt niet blieven en daar valt nog wel omheen te koken. Maar man he... die is echt een ramp. Gelukkig ben ik nogal praktisch ingesteld en heb ik dus altijd een voorraad blikjes witte bonen in tomatensaus in de kast.

Pffff ik kan daar slecht tegen. Die van mij lust geen kaas. Geloof ik nog nooit geproefd maar zijn broer lust het niet en dus hij ook niet. En hij weigert het te proeven. Ik snap best wel dat je niet gelijk een plak kaas wilt, maar wat is er mis met een beetje kaas op een pizza. Of een beetje kaas door de macaroni. Maar hij weigert het en dat vind ik zo flauw.

Ik heb ook dingen die ik als kind niet lustte, maar dat proef ik gewoon zo nu en dan nog eens en soms lust ik het ineens wel.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 oktober 2016 @ 17:35:

[...]

Bijzonder dat hij wel witte bonen in tomatensaus lust.Nou inderdaad, dat lusten we hier unaniem niet. Dat is ook wel weer heel makkelijk.
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 17:31:

[...]

[afbeelding]o dat ziet er best gezellig uit.
very metal
quote:BridgetteDubois schreef op 22 oktober 2016 @ 17:38:

[...]

Pffff ik kan daar slecht tegen. Die van mij lust geen kaas. Geloof ik nog nooit geproefd maar zijn broer lust het niet en dus hij ook niet. En hij weigert het te proeven. Ik snap best wel dat je niet gelijk een plak kaas wilt, maar wat is er mis met een beetje kaas op een pizza. Of een beetje kaas door de macaroni. Maar hij weigert het en dat vind ik zo flauw.

Ik heb ook dingen die ik als kind niet lustte, maar dat proef ik gewoon zo nu en dan nog eens en soms lust ik het ineens wel.Wat maakt het nou uit dat hij geen kaas lust? Ik snap dan weer niet dat iemand dat irritant en flauw vindt.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 oktober 2016 @ 17:37:

Heb jij geen groot rood kruis op je kalender dan Nouschi?Neuh. Maar is toch vreemd dat iemand dat tot op de dag weet? Een week oké, maar een maand?
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 17:41:

[...]

Neuh. Maar is toch vreemd dat iemand dat tot op de dag weet? Een week oké, maar een maand?Misschien heeft ze net even in het bantopic gekeken toen het over Ttass ging?
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 17:40:

[...]

Wat maakt het nou dat hij geen kaas lust? Ik snap niet dan weer niet dat iemand dat irritant en flauw vindt.

Omdat hij er wel heel erg mee te koop loopt en de aandacht er zo op wil vestigen. Als familie bijvoorbeeld lekker heeft gekookt en hij trekt zo'n lang gezicht omdat er een beetje gestrooide kaas doorheen zit vind ik dat inderdaad irritant.

En hij heeft het nog nooit gegeten, dus zeggen dat je het niet lust is dan een beetje vreemd.
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 17:40:

[...]

Wat maakt het nou uit dat hij geen kaas lust? Ik snap dan weer niet dat iemand dat irritant en flauw vindt. omdat ie helemaal niet weet of ie het lust, want nooit geprobeerd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
LV, kom hier maar een keer bietjes eten hoor, mag je zelf weten op welke manier je ze wil
goedemiddag trouwens
quote:rosanna08 schreef op 22 oktober 2016 @ 17:47:

goedemiddag trouwens Middag
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 17:36:

[...]

Jij weet precies wanneer Hats terugkomt?Niet de tijd. Maar wel dat dat vandaag is
quote:Philae schreef op 22 oktober 2016 @ 17:48:

[...]

Middag duurt nog 10 min voor het avond is
quote:BridgetteDubois schreef op 22 oktober 2016 @ 17:38:

[...]

Ik heb ook dingen die ik als kind niet lustte, maar dat proef ik gewoon zo nu en dan nog eens en soms lust ik het ineens wel.Mij irriteert het niet hoor. Zoon lust geen saus, nou dan krijgt ie het niet. En kaas kun je ook op je bord over de macaroni gooien he, dat hoeft er niet per se door. En ik wil ook best twee groentes koken. Alleen toen dochter ineens een edict afgaf geen gekookte aardappels meer te blieven heb ik aan de rem getrokken. Dat werd me echt te ingewikkeld, en met een beetje nepjus lust ze ze best.
quote:Philae schreef op 22 oktober 2016 @ 17:48:

[...]

Middag Ja nog 7 minuten
quote:rosanna08 schreef op 22 oktober 2016 @ 17:50:

[...]

duurt nog 10 min voor het avond is Oke ja. Het is hier al zwart nacht dus heb een avond gevoel.
Stamppot bietjes is een succes. De man vond het ook lekker. En omdat je van stamppot niet weinig kunt maken, eten we het morgen weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven