Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 16:35:

Maar laat jullie halloween vooral niet door mij bederven hoor. Plak plaatjes, horror lekker, leef je uit!zit je nou met je armen over elkaar en je gezicht afgewend te mokken?
very metal
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 17:23:

[...]

zit je nou met je armen over elkaar en je gezicht afgewend te mokken?
quote:Eleonora-1 schreef op 22 oktober 2016 @ 17:16:

[afbeelding]

Het buffet is geopend!Deze heb ik vorig jaar gemaakt
Wij eten kipkluifjes!

Ik wil pompoen uit de oven maken maar zit ook nog te denken naar de echte kroeg te gaan rond 19u.

Dan moet ik NU gaan koken maar nog geen trek.

Stom.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 oktober 2016 @ 17:26:

Ik wil pompoen uit de oven maken maar zit ook nog te denken naar de echte kroeg te gaan rond 19u.

Dan moet ik NU gaan koken maar nog geen trek.

Stom.Dan dus aan de borrelhappen in de kroeg.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 oktober 2016 @ 17:24:

Wij eten kipkluifjes!

Die gaan echt uitzonderlijk goed samen met booze......als je wat kan missen voor de kroeg?

Mevr Dubois en mijzelf moeten wel iets te braken hebben he. Alleen die drank ruimt zo rottig op. Iets substantieels erbij is wel zo plezant.
quote:BridgetteDubois schreef op 22 oktober 2016 @ 17:22:

[...]

Ik maak echt zovaak iets voor mij alleen. De rest wil geen spruitjes, geen spinazie, geen rode bieten met ui inderdaad, geen salades. Dan zou ik dat soort dingen dus nooit kunnen eten...Ja, met zo'n familie ben ik dus ook behept. En met 'je eet maar wat de pot schaft' kom ik niet weg, want man is kampioen niks lusten dus een goed voorbeeld van de ouders kunnen we hier wel vergeten.
Ik eet vandaag in mijn eentje spinazie.

De rest friet.
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 17:27:

[...]

Dan dus aan de borrelhappen in de kroeg.Mijn stamkroeg heeft alleen maar pinda's.
Het begint hier wel verdories lekker te ruiken zeg, uit mijn nieuwe pannetje.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 17:28:

[...]

Ja, met zo'n familie ben ik dus ook behept. En met 'je eet maar wat de pot schaft' kom ik niet weg, want man is kampioen niks lusten dus een goed voorbeeld van de ouders kunnen we hier wel vergeten.

Dat lijkt me nou zo irritant! Mensen die bij alles zeggen "dat luuuuuuuust ik nieieieiet"

Ik vind eigenlijk alles wel lekker.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 oktober 2016 @ 17:29:

[...]

Mijn stamkroeg heeft alleen maar pinda's. Da's wel een erg karige maaltijd.

[...]

Mijn stamkroeg heeft alleen maar pinda's.Iel. Waar iedereen met zn handen in zit?

[...]

Mijn stamkroeg heeft alleen maar pinda's.

Lekker toch, pinda's?

*Oh god, als dat maar niet weer verkeerd wordt opgevat*
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 17:28:

[...]

Ja, met zo'n familie ben ik dus ook behept. En met 'je eet maar wat de pot schaft' kom ik niet weg, want man is kampioen niks lusten dus een goed voorbeeld van de ouders kunnen we hier wel vergeten.Eet hij het dan ook echt niet?
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 17:23:

[...]

zit je nou met je armen over elkaar en je gezicht afgewend te mokken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 17:30:

[...]

Lekker toch, pinda's?

*Oh god, als dat maar niet weer verkeerd wordt opgevat*
quote:BridgetteDubois schreef op 22 oktober 2016 @ 17:29:

[...]

Dat lijkt me nou zo irritant! Mensen die bij alles zeggen "dat luuuuuuuust ik nieieieiet"

Ik vind eigenlijk alles wel lekker.Mijn kinderen vallen wel mee hoor, die hebben allebei een paar dingen die ze echt niet blieven en daar valt nog wel omheen te koken. Maar man he... die is echt een ramp. Gelukkig ben ik nogal praktisch ingesteld en heb ik dus altijd een voorraad blikjes witte bonen in tomatensaus in de kast.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 17:30:

[...]

Lekker toch, pinda's?

*Oh god, als dat maar niet weer verkeerd wordt opgevat*Cookie is er al een hele tijd niet meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:BridgetteDubois schreef op 22 oktober 2016 @ 17:30:

[...]

Iel. Waar iedereen met zn handen in zit?

Nee gelukkig niet. Het zit in flesjes/vaasjes:

Iemand heeft weer een was gestart in MIJN tijd. Wij hebben hier een gemeenschappelijke wasruimte en die moet je reserveren. Dat heb ik dus gedaan en nu heeft iemand scheit aan mijn reservering. Ik kan daar toch zo boos om worden, maar misschien ben ik wel te sociaal wat dat betreft. Ik let altijd op de tijd als ik een was start
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 17:33:

[...]

Cookie is er al een hele tijd niet meer.Nee die wacht tot Hats vanavond weer terugkomt.
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 17:31:

[...]

Eet hij het dan ook echt niet?

Nope. Gewoon niet.

En ik kan het hem niet eens kwalijk nemen, lees mijn posts over de kookkunsten van mijn schoonmoeder er maar eens op na. Die arme jongen is culinair gesproken op jonge leeftijd volledig verpest. En nog een beetje autistisch ook, dus ga er maar aan staan.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 17:33:

[...]

Mijn kinderen vallen wel mee hoor, die hebben allebei een paar dingen die ze echt niet blieven en daar valt nog wel omheen te koken. Maar man he... die is echt een ramp. Gelukkig ben ik nogal praktisch ingesteld en heb ik dus altijd een voorraad blikjes witte bonen in tomatensaus in de kast.Bijzonder dat hij wel witte bonen in tomatensaus lust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven