Willekeur op Fok

22-10-2016 15:27 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht plaatste ik in een fantopic van een bekende user een foto die elders op fok staat.

Ik kreeg een bericht van die persoon dat ik die weg moet halen. Gedaan, er staat nu een foto van een politicus.

Later die nacht plaatste deze user uit het niets dat ik op een Tumblr zijn woonadres heb geopenbaard samen met links naar foto's en een aantal bekende topics van hem. Hij noemde mij een snol en zegt stappen tegen mij te ondernemen.

Ik ging me niet verdedigen en plaatste dat hij dat mag doen en dat dat alleen civiel kan met een eigen advocaat.

Nu is mijn fok account permanent geblokkeerd wegens "stalking" omdat een gek uit het niets roept dat ik op een andere website zijn adres heb geopenbaard...

Vinden jullie dat normaal?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 oktober 2016 @ 20:13:

[...]

Nu weten we eindelijk hoe het groepje heet. Nu er nog achter komen wie er allemaal inzitten.En dat zegt dan een groepje Delano's.
Die topics zijn best grappig
FOK is in het algemeen grappiger dan VIVA.
quote:Hdero schreef op 22 oktober 2016 @ 19:30:

En ja, dit viel mij op het oog. Normaal reageer ik inderdaad niet in andermans topic, (ja dit is mijn eerste) maar ik dacht, ik word zelf altijd afgezeikt in mijn topics, dus waarom niet eens dat bij de ander gaan doen ? )Sneuneus.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:parbleumondieu schreef op 22 oktober 2016 @ 21:34:

Dat is persoonlijk.

Hangt er vanaf wat je leuk vindt qua humor.

FOK is in het algemeen grappiger dan VIVA.Mee eens.
Maar het VF is meer verslavend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 22:55:

Maar het VF is meer verslavend.Ook waar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

+1

Op Fok mag veel en dat is heerlijk. Ook dat er veeeeel meer mannelijke users zijn maakt het leuk.

Hier zijn maar een paar van die gluiperds, getrouwd of in ingewikkelde relaties.

Het denkvermogen ligt ook een stuk hoger dan op Viva. Eerlijk=eerlijk.

Je verwacht het niet........
quote:Hdero schreef op 22 oktober 2016 @ 19:30:

En ja, dit viel mij op het oog. Normaal reageer ik inderdaad niet in andermans topic, (ja dit is mijn eerste) maar ik dacht, ik word zelf altijd afgezeikt in mijn topics, dus waarom niet eens dat bij de ander gaan doen ? )Oh, ik zie dat u nog niet in de kersstemming bent. Komt nog wel.

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:Tante-Til schreef op 22 oktober 2016 @ 23:13:

[...]

+1

Op Fok mag veel en dat is heerlijk. Ook dat er veeeeel meer mannelijke users zijn maakt het leuk.

Hier zijn maar een paar van die gluiperds, getrouwd of in ingewikkelde relaties.

Het denkvermogen ligt ook een stuk hoger dan op Viva. Eerlijk=eerlijk.

Oh zeker, hier wordt er regelmatige foute informatie gegeven, op Fok is het (in de serieuze pijlers) gewoon waardevol. Als je bv. gaat verbouwen kan je daar echt nuttige tips vinden
Mod aldaar: Ja toedels. Bans worden niet besproken en cross-forum relletjes zitten we ook niet zo op te wachten.

Te laat! Ze zijn er al.

Zelfs maanden later nog,..... drammen en zeiken bij de mods over dat zij hier genoemd worden:
Jezus je kan het mij zelf ook vragen hoor.
Drama queen en ik een trol? Toet-toet boing-boing
En nu Opbokken naar fok en daar blijven
enn wijzigde dit bericht op 26-12-2017 21:17
45.91% gewijzigd
quote:AeonOfWinter schreef op 22 oktober 2016 @ 21:45:

[...]

Sneuneus.Hersenloze.
Fok was een tijdje leuk maar de afgelopen 2 jaar is het echt een afvoerputje geworden. Racistische bagger voert de boventoon en de moderatie lijkt het allemaal wel prima te vinden en open discussies (zoals hier op het forum) hebben plaats gemaakt voor een partijtje afzeiken.

Ik kom er niet meer.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 18:53:

En bovendien: wie plaatst er nou een fantopic van een BF'er. Dan ben je toch niet helemaal lekker bij je potje?Precies, dit vind ik het raarste...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 20:03:

Ow..... Nou ze heeft vrienden gemaakt.

Daar had ze het Vivaforum voor nodig maar het is wel gelukt. Zielig dat ze er nu afgeflikkerd is. Ik snap wel dat ze hier komt zeiken.

http://forum.fok.nl/topic/2322073/4/25Wat sneu.. daar
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Hdero schreef op 22 oktober 2016 @ 19:27:

[...]

Ben je mij online aan het stalken of zo? Wat is jouw woonadres zodat ik dat online kan zetten? De fotos ontmasker ik zelf wel.

Ik help je wel even.

Dit is Puss:

Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 24 oktober 2016 @ 09:58:

[...]

Ik help je wel even.

Dit is Puss:

[afbeelding]

Neutes. Mijn onesie is zwart met grijs!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-11-2016 20:50
Reden: spam
% gewijzigd
Ik snap echt geen fuck van de OP. Volgend mij moet je gewoon lekker een strandwandeling maken of zo, of iets lekkers koken. Of lees een goed boek.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Fok... Bestaat dat nog?
Love bubbles....
quote:Focus4life schreef op 02 november 2016 @ 11:22:

Fok... Bestaat dat nog? Forumsgewijs draait het wel heel stabiel
Ah...fok! De plek waar ik mijn man heb gevonden maar het is inderdaad wel achteruit gegaan in de jaren. Al die newbies daar zijn echt vreselijk! Ik zit liever hier
Welkom op het internet! Ja, dat is hier normaal. FOK mag doen met jouw account wat ze willen. It must suck to be you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven