Het Stamcafé XXIV
zondag 23 oktober 2016 om 21:33
quote:SaveAngie schreef op 23 oktober 2016 @ 21:23:
Ik wil Narcos verder kijken maar ik heb met het sluiten van onze huwelijkse voorwaarden moeten beloven nooit kritiek te hebben op F1.
En wat heeft de Hij moeten beloven?
Wij kijken Independance day 2, sciencefiction/actie. Niet mijn genre.. Maar ja man mocht kiezen vandaag..
Ik wil Narcos verder kijken maar ik heb met het sluiten van onze huwelijkse voorwaarden moeten beloven nooit kritiek te hebben op F1.
Wij kijken Independance day 2, sciencefiction/actie. Niet mijn genre.. Maar ja man mocht kiezen vandaag..
zondag 23 oktober 2016 om 21:52
quote:dolfje schreef op 23 oktober 2016 @ 21:33:
[...]
Wij kijken Independance day 2, sciencefiction/actie. Niet mijn genre.. Maar ja man mocht kiezen vandaag..Mij in alle rust eindeloos alle series en films van Star Trek laten kijken
[...]
Wij kijken Independance day 2, sciencefiction/actie. Niet mijn genre.. Maar ja man mocht kiezen vandaag..Mij in alle rust eindeloos alle series en films van Star Trek laten kijken
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 23 oktober 2016 om 21:53
maandag 24 oktober 2016 om 05:54
Goedemorgen,
Blond en Star, leuk concert gehad?
Ik was alweer heel vroeg wakker, 4.15 ofzo. Nog even lekker liggen dutten. Maar ik vind het niet erg, want volgend weekend worden de klokken weer verzet en dan ben ik maar alvast gewend aan een uur vroeger.
Vandaag een dagje Amsterdam, ik heb er zin in.
Fijne dag allemaal.
Blond en Star, leuk concert gehad?
Ik was alweer heel vroeg wakker, 4.15 ofzo. Nog even lekker liggen dutten. Maar ik vind het niet erg, want volgend weekend worden de klokken weer verzet en dan ben ik maar alvast gewend aan een uur vroeger.
Vandaag een dagje Amsterdam, ik heb er zin in.
Fijne dag allemaal.
maandag 24 oktober 2016 om 06:01
Haha, deze zag ik op facebook voorbij komen:
https://birdinflight.com/ ... ife-photography-year.html
https://birdinflight.com/ ... ife-photography-year.html