Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Star schreef op 26 oktober 2016 @ 09:44:

[...]

Ik snap vooral het berichten sturen naar de makelaar niet. Als dat echt gebeurd is.Als dat idd gebeurd is dan is dat kleutergedrag 2.0
Je bent zelf een theepot
quote:sssssst schreef op 26 oktober 2016 @ 09:45:

Topic is verwijderd, wat zal er volgen?Waarschijnlijk wéér een topic dat redelijk normaal begint en dan komen er een paar lolbroeken om haar uit de tent te lokken en dan gaat ze er vol in en dan wordt de boel weer verwijderd, wegens praaivuzzie. En zo tot in eeuwen der eeuwen amen. Ik zou er doodmoe van worden als ik haar was, of die lolbroeken, of de mods.
quote:sssssst schreef op 26 oktober 2016 @ 09:45:

Topic is verwijderd, wat zal er volgen?Goh
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 oktober 2016 @ 09:48:

[...]

Waarschijnlijk wéér een topic dat redelijk normaal begint en dan komen er een paar lolbroeken om haar uit de tent te lokken en dan gaat ze er vol in en dan wordt de boel weer verwijderd, wegens praaivuzzie. En zo tot in eeuwen der eeuwen amen. Ik zou er doodmoe van worden als ik haar was, of die lolbroeken, of de mods.

Dat zei ik: vet oldschool.

De lol snap ik ook van beide partijen niet. En ik snap de lol van forummen ook niet als het elke keer zo uit de hand loopt.
Ik snap het niet, zowel de lolbroeken als Ygg. Wat haal je er nu uit om dit te doen, ook van beide zijden overigens. Ik zou allang klaar zijn met dat hele forum, hell, dat ben ik nu ook al regelmatig.

[...]

Ik snap vooral het berichten sturen naar de makelaar niet. Als dat echt gebeurd is.Hebben forummers berichten naar haar makelaar gestuurd? Die zijn echt van lotje getikt dan
Over wel topic gaat het? oh laat maar zie nu dat het verwijderd is
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 oktober 2016 @ 09:48:

[...]

Waarschijnlijk wéér een topic dat redelijk normaal begint en dan komen er een paar lolbroeken om haar uit de tent te lokken en dan gaat ze er vol in en dan wordt de boel weer verwijderd, wegens praaivuzzie. En zo tot in eeuwen der eeuwen amen. Ik zou er doodmoe van worden als ik haar was, of die lolbroeken, of de mods.

Dit.

Zo ongelooflijk treurig dat gezuig en getrigger elke keer.
quote:Inkie12345 schreef op 26 oktober 2016 @ 09:51:

[...]

Hebben forummers berichten naar haar makelaar gestuurd? Die zijn echt van lotje getikt dan Nou zeg dat. Zulke dingen doe je als je twaalf bent. De slager bellen of ie varkenspootjes heeft en zo. Maar toch niet meer als je een volwassen mevrouw bent.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 oktober 2016 @ 09:54:

[...]

Nou zeg dat. Zulke dingen doe je als je twaalf bent. De slager bellen of ie varkenspootjes heeft en zo. Maar toch niet meer als je een volwassen mevrouw bent.Of meneer. GeenStijl en Fok! enzo.
quote:Inkie12345 schreef op 26 oktober 2016 @ 09:51:

[...]

Hebben forummers berichten naar haar makelaar gestuurd? Die zijn echt van lotje getikt dan Joh, dat kunnen toch ook fanatieke lurkers zijn? Wie weet hoeveel mensen hier meelezen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 oktober 2016 @ 09:54:

[...]

Nou zeg dat. Zulke dingen doe je als je twaalf bent. De slager bellen of ie varkenspootjes heeft en zo. Maar toch niet meer als je een volwassen mevrouw bent.Echt belachelijk. Toch hoop ik voor haar dat ze hierdoor een lesje privacy bewaken leert. Er is nu een 3de mee geconfronteerd en ik denk dat ze zich misschien wel schaamt.
Je bent zelf een theepot

[...]

Ik snap vooral het berichten sturen naar de makelaar niet. Als dat echt gebeurd is.Iemand liet gisteren of eergisteren in dat topic heel geslepen de mogelijkheid vallen van 'flauwekulbezichtigingen' en zij gaat dat dan nog eens herhalen en daar extra de aandacht op vestigen. Ik geloof het ook niet zo dat het echt is gebeurd, maar het is bijna alsof ze erop hoopt ofzo. En dan roepen: we weten allemaal hoe dit topic gaat eindigen. Tjongejonge echt hoor.
quote:LaFleurNoire schreef op 26 oktober 2016 @ 09:51:

Ik snap het niet, zowel de lolbroeken als Ygg. Wat haal je er nu uit om dit te doen, ook van beide zijden overigens. Ik zou allang klaar zijn met dat hele forum, hell, dat ben ik nu ook al regelmatig.Ik ben er niet op uit om iemands topic te verprutsen, maar zij schrijft vrij herkenbaar en soms best een beetje pochend, dan onthoud ik dat ze een dure vakantie had omdat ze zelf een topic opende over hoe duur de Viva dames vakantie hadden gevierd. Paar maanden later wil ze verhuizen, heeft ze een pensioengat en moeten er nog kinderen studeren. Hoe dat nou toch moet financieel.? Dan kan ze het toch niemand kwalijk nemen dat die vakantie er dan bij wordt gehaald? Daar hoefde ik namelijk niet eens voor te loepen.
quote:SuzanneSuus schreef op 26 oktober 2016 @ 09:57:

[...]

Echt belachelijk. Toch hoop ik voor haar dat ze hierdoor een lesje privacy bewaken leert. Er is nu een 3de mee geconfronteerd en ik denk dat ze zich misschien wel schaamt.Dat denk ik niet. Het is wel eens heftiger geweest dan dit ook. En dat hielp ook niet.
quote:Rhae schreef op 26 oktober 2016 @ 10:04:

[...]

Dat denk ik niet. Het is wel eens heftiger geweest dan dit ook. En dat hielp ook niet.Echt? Berichten op funda vind ik al heftig
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 26 oktober 2016 @ 10:10:

[...]

Echt? Berichten op funda vind ik al heftigWerkgevers gebeld, school van kinderen, dat werk schreef ze net ook in dat topic.
Het is een beetje de vraag of het waar is hè? Haar leven is wel een beetje een opeenstapeling van gtst-gedoetjes.
quote:alysha00 schreef op 26 oktober 2016 @ 10:00:

[...]

Iemand liet gisteren of eergisteren in dat topic heel geslepen de mogelijkheid vallen van 'flauwekulbezichtigingen' en zij gaat dat dan nog eens herhalen en daar extra de aandacht op vestigen. Ik geloof het ook niet zo dat het echt is gebeurd, maar het is bijna alsof ze erop hoopt ofzo. En dan roepen: we weten allemaal hoe dit topic gaat eindigen. Tjongejonge echt hoor.

Tuurlijk joh, omdat Ygg altijd zo fijn hapt en een beetje anders dan doorsnee post is het allemaal haar eigen schuld en gelogen allemaal.

Tjongejonge echt hoor.
Mijn bek valt open, als dat waar is òf dat je dat verzint. In beide gevallen sneu
Je bent zelf een theepot
quote:SallySpectra schreef op 26 oktober 2016 @ 10:14:

Het is een beetje de vraag of het waar is hè? Haar leven is wel een beetje een opeenstapeling van gtst-gedoetjes.

Nou en?

Daar zijn er hier meer van.

Er wordt hier wat afgefantaseerd.

Hele kinderen en carrières zijn ineens verdwenen of toegevoegd aan levens en daar kraait geen gaan naar.
quote:MarindaH schreef op 26 oktober 2016 @ 09:57:

[...]

Joh, dat kunnen toch ook fanatieke lurkers zijn? Wie weet hoeveel mensen hier meelezen.Ja, want vivaforummers zijn stuk voor stuk reuze rechtschapen en zouden zoiets nooooit doen?
quote:Rhae schreef op 26 oktober 2016 @ 10:12:

[...]

Werkgevers gebeld, school van kinderen, dat werk schreef ze net ook in dat topic.Da's ook een populair ding hier schijnt.
Natuurlijk is het niet perse haar eigen schuld, maar het is wel een wisselwerking die extra wordt aangewakkerd.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 10:17:

[...]

Nou en?

Daar zijn er hier meer van.

Er wordt hier wat afgefantaseerd.

Hele kinderen en carrières zijn ineens verdwenen of toegevoegd aan levens en daar kraait geen gaan naar.

Nou ja, als er schande van wordt gesproken dat er makelaars, scholen en werkgevers zijn gebeld, vind ik het best een relevante vraag is of het allemaal wel klopt.

En volgens mij worden er best vaak forummers, al dan niet terecht, aangesproken op (mogelijke) verzinsels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven