Lijf & Lijn alle pijlers

My Killer Body Motivation #MKBM ; wie doet mee?

26-10-2016 10:21 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal!

Na 8 kg aan te zijn gekomen dit jaar, hoop ik de schade weer voor 2017 enigsinds weggewerkt te hebben. Ik heb net het boek My Killer Body Motivation van Fajah binnen en wil hier maandag mee gaan starten. Het zou leuk en fijn zijn om dit samen te doen! Wie doet er met me mee?
quote:S-Meds schreef op 26 oktober 2016 @ 12:29:

[...]

daar ga ik niet vanuit, na jaren op VF op deze pijler ben ik ervan overtuigd geraakt dat veel vrouwen een behoorlijk verknipte relatie hebben met eten en hun eigen lijf.

Ja, ik ga je gelijk geven.

Ik vul te veel in denk ik.
Ik heb dat boek ook liggen maar doe er niks mee.

Eten is veels te weinig,fase 1 is gewoon crashen.

Je hebt het sportdieet dat gaat nog wel. Ik zou daar mee gaan beginnen ipv fase 1 want die kan nooit goed zijn,zeker niet als je er bij gaat sporten.
dames, thanks voor jullie reacties! Op elk dieet is wel wat aan te merken, maar ik heb deze uitgekozen omdat het lijkt op mijn eetpatroon uit mijn gezondere periode (ik ben jarenlang stabiel geweest op mijn vorige gewicht). Ik heb een eetschema nodig om af te kunnen vallen: stabiel blijven lukt me prima. Ik val nu heeel langzaam af en wil het even een boost geven. En die 8 kilo waren puur emotioneel, waarvoor ik in behandeling ben geweest bij een psych en dat gaat nu weer goed. Ik wil gewoon graag deze kilo's nu weer kwijt (0,8kg per week, lijkt me niet crashen) om daarna een stabiele fase op dat gewicht in te gaan.

Dit dieet wil ik graag doen en zoek hiervoor maatjes, of het dieet goed of slecht voor je is zal altijd voer voor discussie blijven (zelfde als "is X gezond..?") ;)
quote:Felix_Urbexicus schreef op 26 oktober 2016 @ 11:13:

[afbeelding]
quote:Marnolda1990 schreef op 26 oktober 2016 @ 12:56:

dames, thanks voor jullie reacties! Op elk dieet is wel wat aan te merken, maar ik heb deze uitgekozen omdat het lijkt op mijn eetpatroon uit mijn gezondere periode (ik ben jarenlang stabiel geweest op mijn vorige gewicht). Ik heb een eetschema nodig om af te kunnen vallen: stabiel blijven lukt me prima. Ik val nu heeel langzaam af en wil het even een boost geven. En die 8 kilo waren puur emotioneel, waarvoor ik in behandeling ben geweest bij een psych en dat gaat nu weer goed. Ik wil gewoon graag deze kilo's nu weer kwijt (0,8kg per week, lijkt me niet crashen) om daarna een stabiele fase op dat gewicht in te gaan.

Dit dieet wil ik graag doen en zoek hiervoor maatjes, of het dieet goed of slecht voor je is zal altijd voer voor discussie blijven (zelfde als "is X gezond..?") ;)Je mag me eventueel een pb sturen !
quote:Marnolda1990 schreef op 26 oktober 2016 @ 12:56:

Dit dieet wil ik graag doen en zoek hiervoor maatjes, of het dieet goed of slecht voor je is zal altijd voer voor discussie blijven (zelfde als "is X gezond..?") ;)alles boven de 2 kg per mnd is crashen
Ik vind een heel strak mooi lichaam niet zo belangrijk. Sorry dat ik het zeg, maar wanneer gaat de wereld obsessief bezig zijn met iets anders dan uiterlijk. I'm bored!

Nou ja, ik gooi er even wat relativering in. Alstumblieft.
quote:mano28 schreef op 26 oktober 2016 @ 12:55:

Ik heb dat boek ook liggen maar doe er niks mee.

Eten is veels te weinig,fase 1 is gewoon crashen.

Je hebt het sportdieet dat gaat nog wel. Ik zou daar mee gaan beginnen ipv fase 1 want die kan nooit goed zijn,zeker niet als je er bij gaat sporten.Mag ik het boek niet van jou overnemen (A)
quote:misha87 schreef op 02 november 2016 @ 14:51:

[...]

Mag ik het boek niet van jou overnemen (A)Dat mag hoor
Via de zoekfunctie vond ik dicht bericht en ik ben eigenlijk wel benieuwd of TO met het boek begonnen is en wat je ervaring tot nu toe is?

Ik heb het boek bij de bibliotheek besteld om het zelf te proberen
Dit is een oud topic zie ik. Ik ga komende week beginnen met.MKBM. Niet het dieet, maar de oefeningen. Ik vind de menu's echt te weinig qua calorieen, zeker in combinatie met mijn werk waarbij ik continu in beweging ben.
Ik heb het boek vandaag gekocht. Voornamelijk als houvast voor het eten. Maar ook gewoon als spirit. Het boek lees ik een beetje met een korreltje zout. Maar de gerechten vind ik er lekker uit zien. Ik ben benieuwd! Ik ga morgen beginnen.
Ha allemaal!

Is er nog iemand met het dieet bezig? Ik wil maandag beginnen en zou het leuk (en fijn!) vinden om wat ervaringen te delen en wat steun te krijgen!

Hoor het graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven