Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat is er mis met hazenpeper?of ben ik nou dom?
quote:S-Meds schreef op 26 oktober 2016 @ 11:44:

maar goed, topic is dus weg? Jammer ben benieuwd hoe het verder gaat. Y. is er toch nog? of is ze op anoniem gegaan?Topic is wel weg erg jammer weer .
quote:Rhae schreef op 26 oktober 2016 @ 13:20:

Wat is er mis met hazenpeper?of ben ik nou dom?Was zielig voor de haas denk ik.
moet je ook niet vlak voor pasen vragen dat soort dingen natuurlijk
quote:charlottew88 schreef op 26 oktober 2016 @ 12:52:

[...]

Ja zo zijn sommige forummers. Zo zijn bijna alle forummers.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 oktober 2016 @ 13:30:

[...]

Was zielig voor de haas denk ik.Voor de peper zal je bedoelen zeker?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

[...]

Was zielig voor de haas denk ik.

Ach het beest is toch al dood dan kan het net zo goed bereid en gegeten worden. Anders doet iemand anders dat wel.

Ik werd ooit irl bijna gelyncht door een collega toen zij zei dat ze lammetjes zo lief vond, vooral als ze door de wei dartelden. En ik antwoorde dat ik lammetjes ook heel lekker op mijn bord vond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 26 oktober 2016 @ 13:36:

[...]

Ach het beest is toch al dood dan kan het net zo goed bereid en gegeten worden. Anders doet iemand anders dat wel.

Ik werd ooit irl bijna gelyncht door een collega toen zij zei dat ze lammetjes zo lief vond, vooral als ze door de wei dartelden. En ik antwoorde dat ik lammetjes ook heel lekker om mijn bord vond
Wat een mooie nieuwe undersign, Kia.

Ik ben hier nog nooit gelyncht, maar er zijn mensen die mij heel dom en/of vervelend vinden. Zo is het leven.
quote:barbaracartland schreef op 26 oktober 2016 @ 13:38:

Wat een mooie nieuwe undersign, Kia.

Ik ben hier nog nooit gelyncht, maar er zijn mensen die mij heel dom en/of vervelend vinden. Zo is het leven.

Danku danku

Met uiteraard een eervolle vermelding van de bedenker van deze wijze woorden .
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 oktober 2016 @ 13:16:

[...]

Potvolblomme zeg. Wat een trut. En nu? Denk je hem binnenkort weer te kunnen openen?Nee, ik deed er al niet veel meer mee dus laat 'm dicht maar het is gewoon belachelijk dat je voor zo'n ellendig stuk vreten zulke maatregelen moet nemen.
quote:charlottew88 schreef op 26 oktober 2016 @ 13:19:

[...]

Oh ja hazepeper dat was het. Toen postte ik nog niks op het forum. Maar ik kan mij wel herinneren dat jij die anekdote hier ooit aanhaalde. Daarmee heb jij indruk op mij gemaakt met die post .

Echt?

Wat grappig!

En zo lang geleden alweer....
quote:Rhae schreef op 26 oktober 2016 @ 13:20:

Wat is er mis met hazenpeper?of ben ik nou dom?

Of ik soms ook zelf ging jagen.

Dat was dan wel het eerlijkst he....

En of ik wel wist dat een haas met hágel werd afgeknald, áls het dier al niet met een strik gewurgd was.

Het was walgelijk, gemeen en vooral enorm aso, hazenpeper.

En ik eet het zelf niet eens, ik wilde het voor mijn ex man maken.
quote:alysha00 schreef op 26 oktober 2016 @ 13:31:

moet je ook niet vlak voor pasen vragen dat soort dingen natuurlijk Het was met kerst....
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:10:

[...]

Nee, ik deed er al niet veel meer mee dus laat 'm dicht maar het is gewoon belachelijk dat je voor zo'n ellendig stuk vreten zulke maatregelen moet nemen.Que?
Je bent zelf een theepot
Dank jullie wel voor de antwoorden. Dan ligt het dus niet aan mij. Ik vind het ook verschillende dingen, als vanzelfsprekend eigenlijk, maar was op 1 of andere manier niet bij machte om dat over te brengen.

[...]

Was zielig voor de haas denk ik.ja
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:14:

[...]

En of ik wel wist dat een haas met hágel werd afgeknald, áls het dier al niet met een strik gewurgd was.

En ik eet het zelf niet eens, ik wilde het voor mijn ex man maken.ik haal ze dood van de weg
Dat is dan weer milieubewust en diervriendelijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 15:27:

Dat is dan weer milieubewust en diervriendelijk.

Niet.

Eerst vieze stinkende uitlaatgasspugende monsters het werk laten doen omdat je zelf te laf bent om te hobbelen voor je voer, en vervolgens met zo'n zelfde ding op jacht om levensgevaarlijke toeren op de weg uit te halen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 26 oktober 2016 @ 15:49:

[...]

Niet.

Eerst vieze stinkende uitlaatgasspugende monsters het werk laten doen omdat je zelf te laf bent om te hobbelen voor je voer, en vervolgens met zo'n zelfde ding op jacht om levensgevaarlijke toeren op de weg uit te halen.je doet nu net alsof ik ze expres doodrij maar dat is niet zo. ze lopen vanzelf onder mijn wielen.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:14:

[...]

En ik eet het zelf niet eens, ik wilde het voor mijn ex man maken.Hm. Allemaal overtuigd vegetariërs?
quote:S-Meds schreef op 26 oktober 2016 @ 15:21:

[...]

ik haal ze dood van de wegUhuh je moet ze reanimeren en zelf opvoeden!
@sense (vanuit een ander topic over de gevonden duif)

Ik denk dat het meer een evolutionaire reactie zou zijn als je het beest op zou vreten.

Daarbij geven we anno 2016 veelal niet toe aan de krachten van natuurlijke selectie. Althans ik zie niet vaak de kinderen uit een eerder huwelijk opgegeten worden oid. ;)
quote:Rhae schreef op 26 oktober 2016 @ 12:45:

[...]

Wel als je de afspraak hebt wegens eerdere rellen en toestanden dat je geen nieuwe nicks meer mag maken. Voor gedoogforummers gelden andere regels.Wat zijn "gedoogforummers"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven