Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 26 oktober 2016 om 13:36
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 oktober 2016 @ 13:30:
[...]
Was zielig voor de haas denk ik.
Ach het beest is toch al dood dan kan het net zo goed bereid en gegeten worden. Anders doet iemand anders dat wel.
Ik werd ooit irl bijna gelyncht door een collega toen zij zei dat ze lammetjes zo lief vond, vooral als ze door de wei dartelden. En ik antwoorde dat ik lammetjes ook heel lekker op mijn bord vond
[...]
Was zielig voor de haas denk ik.
Ach het beest is toch al dood dan kan het net zo goed bereid en gegeten worden. Anders doet iemand anders dat wel.
Ik werd ooit irl bijna gelyncht door een collega toen zij zei dat ze lammetjes zo lief vond, vooral als ze door de wei dartelden. En ik antwoorde dat ik lammetjes ook heel lekker op mijn bord vond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 26 oktober 2016 om 13:37
quote:charlottew88 schreef op 26 oktober 2016 @ 13:36:
[...]
Ik werd ooit irl bijna gelyncht door een collega toen zij zei dat ze lammetjes zo lief vond, vooral als ze door de wei dartelden. En ik antwoorde dat ik lammetjes ook heel lekker om mijn bord vond
[...]
Ik werd ooit irl bijna gelyncht door een collega toen zij zei dat ze lammetjes zo lief vond, vooral als ze door de wei dartelden. En ik antwoorde dat ik lammetjes ook heel lekker om mijn bord vond
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 26 oktober 2016 om 13:39
quote:barbaracartland schreef op 26 oktober 2016 @ 13:38:
Wat een mooie nieuwe undersign, Kia.
Ik ben hier nog nooit gelyncht, maar er zijn mensen die mij heel dom en/of vervelend vinden. Zo is het leven.
Danku danku
Met uiteraard een eervolle vermelding van de bedenker van deze wijze woorden .
Wat een mooie nieuwe undersign, Kia.
Ik ben hier nog nooit gelyncht, maar er zijn mensen die mij heel dom en/of vervelend vinden. Zo is het leven.
Danku danku
Met uiteraard een eervolle vermelding van de bedenker van deze wijze woorden .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 26 oktober 2016 om 14:10
woensdag 26 oktober 2016 om 14:10
quote:charlottew88 schreef op 26 oktober 2016 @ 13:19:
[...]
Oh ja hazepeper dat was het. Toen postte ik nog niks op het forum. Maar ik kan mij wel herinneren dat jij die anekdote hier ooit aanhaalde. Daarmee heb jij indruk op mij gemaakt met die post .
Echt?
Wat grappig!
En zo lang geleden alweer....
[...]
Oh ja hazepeper dat was het. Toen postte ik nog niks op het forum. Maar ik kan mij wel herinneren dat jij die anekdote hier ooit aanhaalde. Daarmee heb jij indruk op mij gemaakt met die post .
Echt?
Wat grappig!
En zo lang geleden alweer....
woensdag 26 oktober 2016 om 14:14
quote:Rhae schreef op 26 oktober 2016 @ 13:20:
Wat is er mis met hazenpeper?of ben ik nou dom?
Of ik soms ook zelf ging jagen.
Dat was dan wel het eerlijkst he....
En of ik wel wist dat een haas met hágel werd afgeknald, áls het dier al niet met een strik gewurgd was.
Het was walgelijk, gemeen en vooral enorm aso, hazenpeper.
En ik eet het zelf niet eens, ik wilde het voor mijn ex man maken.
Wat is er mis met hazenpeper?of ben ik nou dom?
En of ik wel wist dat een haas met hágel werd afgeknald, áls het dier al niet met een strik gewurgd was.
En ik eet het zelf niet eens, ik wilde het voor mijn ex man maken.
woensdag 26 oktober 2016 om 14:26
woensdag 26 oktober 2016 om 15:21
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:14:
[...]
En ik eet het zelf niet eens, ik wilde het voor mijn ex man maken.ik haal ze dood van de weg
[...]
En ik eet het zelf niet eens, ik wilde het voor mijn ex man maken.ik haal ze dood van de weg
woensdag 26 oktober 2016 om 15:49
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 15:27:
Dat is dan weer milieubewust en diervriendelijk.
Niet.
Eerst vieze stinkende uitlaatgasspugende monsters het werk laten doen omdat je zelf te laf bent om te hobbelen voor je voer, en vervolgens met zo'n zelfde ding op jacht om levensgevaarlijke toeren op de weg uit te halen.
Dat is dan weer milieubewust en diervriendelijk.
Niet.
Eerst vieze stinkende uitlaatgasspugende monsters het werk laten doen omdat je zelf te laf bent om te hobbelen voor je voer, en vervolgens met zo'n zelfde ding op jacht om levensgevaarlijke toeren op de weg uit te halen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 26 oktober 2016 om 16:27
quote:feow schreef op 26 oktober 2016 @ 15:49:
[...]
Niet.
Eerst vieze stinkende uitlaatgasspugende monsters het werk laten doen omdat je zelf te laf bent om te hobbelen voor je voer, en vervolgens met zo'n zelfde ding op jacht om levensgevaarlijke toeren op de weg uit te halen.je doet nu net alsof ik ze expres doodrij maar dat is niet zo. ze lopen vanzelf onder mijn wielen.
[...]
Niet.
Eerst vieze stinkende uitlaatgasspugende monsters het werk laten doen omdat je zelf te laf bent om te hobbelen voor je voer, en vervolgens met zo'n zelfde ding op jacht om levensgevaarlijke toeren op de weg uit te halen.je doet nu net alsof ik ze expres doodrij maar dat is niet zo. ze lopen vanzelf onder mijn wielen.
woensdag 26 oktober 2016 om 16:29
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:14:
[...]
En ik eet het zelf niet eens, ik wilde het voor mijn ex man maken.Hm. Allemaal overtuigd vegetariërs?
[...]
En ik eet het zelf niet eens, ik wilde het voor mijn ex man maken.Hm. Allemaal overtuigd vegetariërs?
woensdag 26 oktober 2016 om 16:47
@sense (vanuit een ander topic over de gevonden duif)
Ik denk dat het meer een evolutionaire reactie zou zijn als je het beest op zou vreten.
Daarbij geven we anno 2016 veelal niet toe aan de krachten van natuurlijke selectie. Althans ik zie niet vaak de kinderen uit een eerder huwelijk opgegeten worden oid.
Ik denk dat het meer een evolutionaire reactie zou zijn als je het beest op zou vreten.
Daarbij geven we anno 2016 veelal niet toe aan de krachten van natuurlijke selectie. Althans ik zie niet vaak de kinderen uit een eerder huwelijk opgegeten worden oid.