Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Trut
Loretta is De Mol. Punt.
Thomas de trein vermaakt mijn kind nu, ga ik even afwassen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik zou wel even naar de stad willen, maar ik vind het zooooooo koud!
Loretta is De Mol. Punt.
Jullie ook al draken, hier ook eentje maar dan uit andere leeftijdscategorie. Gelukkig werkt een minuutje op de "strafstoel" :puke: nog goed bij hysterische aanvallen maar dat zal ook wel niet zo lang meer duren denk vrees ik. Nu ligt ie op bed, was totaal uitgeput, ook rust dus

Senseo lekkah! Latte vinnik juk dus niet geprobeerd. Kan wel melden dat de choco van DE voor in de Senseo ook juk is, net als die van Nutricia.

Ik ging soepje maken voor Sjaf maar die slaapt inmiddels op de bank. Lekkah soepie hoor
Ik waag me zo naar de kinderboerderij, maar alleen omdat kind zich verveelt. Wil eigenlijk niet naar buiten.
Wij mogen vanmiddag gelukkig naar m`n ouders, nog meer rust voor ons dus want kind wordt nonstop vermaakt. Ze willen gaan wandelen maar holy crap, tis wel érg koud inderdaad zeg!
Ik denk dus ook dat ik maar lekker warm binnen ga online shoppen.

Warme choco maak ik met gewone melk. Even in de magnetron en dan nesquick erdoor roeren. Lekker hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik doe cacao, beetje suiker, water, papje maken, melk erbij en choco.
Het aller- állerlekkerst is gewoon Nutricia verwarmen, mjum
Zouden er wel dieren buiten zijn Star of zijn ze allemaal aan het schuilen tegen de kou?
Ja dat klopt, gewoon het Echte Gele Pak.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga kaiser schmarrn bakken, eten jullie mee?

Lekker Vish, denk ik Wat was het ook alweer?

Wij hebben nog een pannetje bonensoep staan, door Eowpapa gemaakt, dus dat eten we vanavond.

Hier ok al erg jengelige kindjes, maar ik zit zelf ook niet echt super in mijn velletje, dus waarschijnlijk is het mijn eigen schuld .
Lekker Vish, wij schuiven ook aan. En het Gele Pak roels
Iew! Het ziet er echt heel smerig uit. Ik sla over.
Loretta is De Mol. Punt.
Poffertjes met poedersuiker?
Nemo ging net van keihard lachen naar keihard janken naar keihard lachen naar keihard janken in 5 minuten.

Leuk om te zien , nu mag hij keihard slapen.
O, zijn het poffertjes? Dan oe toch maar wat.

Hoe is het egenlijk met het piemelpoeren, Vish? Of is dat niet meer nodig?
Loretta is De Mol. Punt.
Ich bin da wieder

Alle visite van de afgelopen drie dagen is weg! Eerste kerstdag schoonfamilie (ouders, zus1 + aanhang + kinderen, zus2 + aanhang + kinderen). Was heel gezellig (écht, het kan ). Dag twee tot daarstraks: Erwtenouders. Was ook gezellig, lekker gestad met Erwtenmoeder en gisteravond met z'n vieren uit eten. Was leuk en relaxed. Maarrrr... ook wel heeelllll lekker om nu weer samen thuis te zijn

Xan heeft als kerstkado mooi horloge gekregen én Erwt heeft als kerstkado mooi horloge gekregen. zal even plaatje googlen. Daarnet geshopt in Kess-stad, omdat in Erwtenstad geen leuk horloge te vinden was. Heb stoer horloge en wilde net horloge erbij.

Zal jullie zo even teruglezen.

Piemelpoeren hoefde toch niet meer Vish?
Peas on earth!
Peas on earth!
Hmm, lastig al die O&N-dillemma's. Als jullie vervelend voelen met ziekige/onrustige/onwennige kindjes zou ik misschien tóch lekker thuisblijven, odmat je anders niet op je gemak zit. Maar goed, das makkelijk praten voor mij natuurlijk...

Wij vieren O&N bij XanZus en dat wordt volgens mij heel gezellig (wij nemen de drank mee)
Peas on earth!
Hoe was de kinderboerderij Star? Brrr.... tis echt takkkkkkekoud!

(En ik kan het weten , want ik woon in een electronisch huis m

mét weerstations)

Ohja, ik heb ook gegoogled op ervaringen met Senseo Latte, want ziet er op het plaatje heel okee uit. Recensies zijn echter heel slecht, mensen zijn erg ontevreden over schuimlaag enzo. Wij doen het dus maar niet.

Senseo Choco inderdaad niet te zuipen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 december 2008 @ 17:17:

Hoe was de kinderboerderij Star? Brrr.... tis echt takkkkkkekoud!

(En ik kan het weten , want ik woon in een electronisch huis m

mét weerstations)

Ik ook, ik ook, ik ook! Het is nu buiten -2,1 en hier binnen 19,6. Hmmm, ik ga de verwarming lekker wat hoger zetten!

Als ik vanmiddga nou tóch naar de stad was geweest, had ik je dus tegen kunnen komen, Erwt! Jammerdebammer. Ik had je zeker herkend aan je groene outfitje!

Kindjes zijn weer thuis. Helemaal gesloopt van hele dag volop aandacht van opa en oma.
Loretta is De Mol. Punt.
Het is hier binnen 21,0 graden en buiten exact -1,5 graden

Jaaa gemiste kans voor Kessepess, want ik liep als een heus groen Erwtje door de stad. 'k Ga binnenkort nog een keertje stadten in kessStad, want die ken ik nog niet, dus is de moeite van 't winkelen vast waard

Wij gaan lekker relaxed bankhangen, forummen, boekje lezen, tv-kijken in onze joggingbroek. Eindelijk, na al die visite
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven