Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dan ga je toch naar een ander, kleiner, goedkoper park, Peppie? De Efteling kan ook nog als hij 8 is, hij neemt het je vast niet kwalijk dat hij daar niet is geweest voor zijn tweede verjaardag.

Hoe is het met het bekkie van Ceetje? Geen last meer van? Heb je leuke Eftelingfoto's? Lief dat schaatsen het leukste was. Er komt nog genoeg schaatsweer aan, geloof ik... Ik kruip maar snel onder mijn steen voor de winterslaap, want ik heb er persoonlijk een grote hekel aan...
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ook, het is kooooouuuuuuuuud!

Wel last nog, huilen 's nachts en niet alles kunnen eten. Heb net foto's van bekkie op Hyves gezet.
Zooo wat is het fukking koud!!! Mijn handen zijn bevroren maar de stoomtrein was echt heel erg leuk. Nemo kende alle treinen en wagons en hijskranen bij naam (van Thomas de Trein) dus was groot succes.

Nu even opwarmen aan bakkie kof.

En foto's van schoondochter kijken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Zie geen bekkie op hyves? Of staat in ns?

Ik weet nu hoe je me eruit kan gooien trouwens. Dan moet iemand me beheerder-af maken en dan kan ik eruit.
Wil je eruit dan? Er staat sinds een paar dagen héél leuk nieuws wat jou ook aangaat hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Haai.

Zo, pc is gefixt.

Poeh, topic 'snel zwanger na geboorte' is wel vrij heftig. En ik twijfel wel een beetje aan het waarheidsgehalte ervan eigenlijk. Zo bizar dat je hoopt dat het niet waar is.
Ik las het ook net, is idd een potentiële troll. Als dat niet zo is, is het vreselijk triest.

Heb bekkie net bekeken. Zo sneu!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik denk heel vaak dat topics niet waar zijn. Bij deze denk ik dat dat helaas niet het geval is.
Ik heb een beetje een oud en nieuw dilemma.

Had een heleboel vrienden uitgenodigd, waaronder nog 1 stel met kinderen. Toen bleek dat zij precies dezelfde mensen hadden uitgenodigd, en nog wat extra mensen. Ons huis zou daar te klein voor zijn, dus besloten om met kinderen en al daar naartoe te gaan.

Maar Juno en Juna zouden daar dan boven in bed liggen en beneden dus een feestje. Maar ze kennen die mensen niet goed, het huis kennen ze niet, het wordt waarschijnlijk erg druk en lawaaierig en er wordt daar altijd heel veel vuurwerk afgstoken. En hoewel Juna en Juno prima slapers zijn en in principe overal slapen zou dit weleens nét teveel kunnen zijn. En ze zijn nog een beetje ziek, alletwee.

Maar de enige andere optie is met z'n vieren thuisblijven en dat is óók niet echt geweldig. Pffff....

Iemand een licht om erover te laten schijnen?
Kinderen naar opa en oma?
Niet echt een optie. Die zijn ook weg.
Ik heb geen oplossing voor je, beter dan die van Vish. Wij verheugen ons juist op een oud&nieuw, nu eens gewoon met zijn viertjes. Lekkere hapjes maken, sushi halen, rosé'tje erbij en om 12 uur lekker knallen met een goede fles. Dan naar buiten om even te proosten met de buren. Ik denk dat wij rond een uur of 1 op bed liggen. Heerlijk!
Loretta is De Mol. Punt.
Wil je het ook niet proberen, Eow? En dan maar gewoon in gedachten houden dat als het niet gaat, je weer naar huis gaat. Wie weet valt het mee.... Of beurtelings gaan. De één voor 12 uur, dan samen thuis proosten en dan de ander de hort op. Maar dat is ook niet echt gezellig, natuurlijk.
Loretta is De Mol. Punt.
Vorig jaar zaten we ook met z'n vieren thuis, buren zijn hier niet thuis/hebben we geen contact mee. Op zich vind ik dat niet zo'n ramp, met z'n vieren blijven, maar we hadden juist iedereen uitgenodigd om eens iets anders te doen dan de afgelopen 2 jaar.
Ja, dat is dan wel een domper, dat begrijp ik... Rot is dat, je had eigenlijk zulke leuke plannen!
Loretta is De Mol. Punt.
Tja, we zien het wel. Als ze weer helemaal opgeknapt zijn wil ik het wel proberen, maar als ze blijven kwakkelen blijven we mooi thuis denk ik.
quote:Kess schreef op 27 december 2008 @ 11:32:

Dan ga je toch naar een ander, kleiner, goedkoper park, Peppie? De Efteling kan ook nog als hij 8 is, hij neemt het je vast niet kwalijk dat hij daar niet is geweest voor zijn tweede verjaardag.

Pesies, dat dacht ik dus ook maar vroeg me af wat kinders ervan meekrijgen, van zo`n park
Hier ook beetje o&n dilemma: we gaan naar vrienden van Sjaf en Wup zou daar in campingbedje slapen. Maar dat betekent dan dat ik `m rond uur of 9 uit bed moet halen om daarheen te gaan en dan `s nachts weer uit bed om terug naar huis te gaan. Vind het niet echt geweldig eigenlijk....

Nu even snel naar Ceetje kijken...
quote:Eowynn_ schreef op 27 december 2008 @ 14:27:

Tja, we zien het wel. Als ze weer helemaal opgeknapt zijn wil ik het wel proberen, maar als ze blijven kwakkelen blijven we mooi thuis denk ik.Jammer dan he, dat we zo ver uit elkaar wonen allemaal. Je had ze zo bij mij mogen brengen ik heb toch geen leven
Btw, die natsie heeft de laatste tijd wel vaker rare topics geplaatst. Volgens mij zei ze laatst ergens dat ze al een ouder kind heeft (en dan zou dit dus de derde worden terwijl ze nog geen 17 is....)
Ik dacht ook troll in de eerste instantie Eow, maar denk het niet. Die hebben vaak ook geen avatar. Helaas.

Jammer van je fuif trouwens. Wij zijn bij mijn ouders, maar da's ongeveer hetzelfde scenario als bij Kess; lekker hangen en snacken.
Ik wil kindjes ook gewoon bij me hebben met oud en nieuw, ook als ik dan maar thuis moet blijven. Zo mutserig ben ik dan ook weer, dat ik het nieuwe jaar met z'n allen wil beginnen
Als we nou dichterbij woonden zouden we het gewoon samen kunnen vieren

Feestje is ook niet echt een feestje met mensen die gek op kinderen zijn. Of in ieder geval niet met mensen die ertegen kunnen als een tweejarige in paniek raakt van vuurwerk en weigert verder te slapen
Ik leef nog. Kater 2de kerstdag was eigenlijk ook niet aanwezig gelukkig.

Hier weer 2 rochelende, hoestende, snotterende manneks. Vannacht om half 5 konden we eindelijk gaan slapen. Ben huilt ook de hele dag. Tja, 2008 is nog een paar dagen. Zal maandag weer wel op de stoep staan bij de huisarts.

Oudjaar: wij vierden tot nu altijd met z'n 2 (jongens in bed) hier thuis. Hou niet van dat verplicht gezellige gebeuren en dat gekus met mensen die je anders geen blik gunnen.

Dit jaar vieren we met overburen: hapje, drankje, tv. Klaar.

Eow, ik zou thuis blijven. Er klinken te veel tegens in je bericht. Denk dat je zelf ook niet relaxed hangt/staat/ligt als je er nu al zo tegenop ziet.

Volgende jaar beter?

Efteling: wij gaan 10 januari met de overburen (voor verjaardag van Ben en Jerry, zoals verleden jaar, maar eigenlijk meer voor onszelf (o, wat hangt er een übergezellig sfeertje) want zoveel krijgen de jongens er nog niet van mee. Is over een half jaar helemaal anders.)

Vorig jaar ook geweest en was erg leuk en gezellig. Raketje vond het vorig jaar (was toen 2,5) ook heel leuk. Kreeg er al veel van mee. Daarom dit jaar op herhaling.

Nu verder met drinken, want 3de kerstdag.
Luun, ik ga alle nog overgebleven kaarsjes in de fik steken voor jullie in de hoop op een Heel Veel Beter en Gezonderder 2009!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven