even voorstellen

28-12-2008 11:49 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het normaal is maar ik wou me even voorstellen.

Ik ben nathalie 19 jaar en een paar weken zwanger. Ik was hier al vaker geweest maar ik werd geen lid omdat ik vond dat er vaak lelijk tegen elkaar word gedaan.

Ik hoop dat julie me afentoe kunnen helpen. ( ik heb verder helemaal geen ervaring met baby's enzo. )

groetjes van nathalie
Wanneer ben je uitgerekend? Sluit je anders bij een van de maandtopics aan, kunnen jullie elkaar helpen.
Welkom dan Nathalie! Wat zou je graag willen weten over babies of zwangerschap? Ik heb ruim ervaring :-), dus kan je wel hier en daar een adviesje geven!

Zo vaak wordt er hier niet lelijk gedaan hoor, laat die paar keer dat dat gebeurt je niet afschrikken. Veel plezier op het forum en met je zwangerschap.
.
Hoi Nathalie,

Welkom. En laat je niet wegjagen door een aantal negatieve forumsters.

Als je een topic opent is dat vaak omdat je een vraag hebt, een discussie wilt voeren of je gewoon je verhaal kwijt wilt en met lotgenoten wilt praten.

Wat wil jij met je topic? Wil je adviezen over het verzorgen van baby's? Welke vragen heb je?

(Niet dat ik antwoorden heb hoor, ik heb geen kinderen)
Bedankt ik ben 27 juli uitgerekend
Slapen kun je over een maand of zes tot een jaar of zes later wel op je buik schrijven..

Ik hoop dat je gewoon geniet van je kleintje, dat je omstandigheden redelijk zijn, en inderdaad, ga naar een maandtopic. Daar zitten altijd wel een aantal verse moeders in spé in.
oke bedankt
Welkom om dit forum. Jammer om te lezen dat eventuele negatieve reacties je haast behouden hadden om je aan te melden. Ik denk dat er wel een juli topic zal zijn inderdaad waar je je bij aan kan sluiten. Veel plezier met het forum en je zwangerschap!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Waarom kom je niet meeschrijven op het juli 2009 topic?

Heel gezellig hoor en we doen heel aardig tegen elkaar

Van harte welkom in elk geval !
What matters most is how you see yourself
Lekker mee gaan schrijven met de-uitgerekend-in-juli-2009-topic. Veel plezier en geniet van de zwangerschap.
bedankt allemaal ik zal eens kijken
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk krijg je geen hittegolf deze zomer....
Ik ben even 2 geworden.

Ik hoop het ook niet en dit jaar ook niet op vakantie naar de zon.
he had jij geen ban wegens dubbelnicken of was dat een misverstand?

Groet sherlock;)
Nu kan ik misschien weer te achterdochtig zijn. Maar ik krijg vaag het vermoeden dat jij Natsie16 bent. Wel heel toevallig dat jij Nathalie heet en ook als eerste je reactie gaf in dit topic

http://forum.viva.nl/forum/list_messages/36915

Kan toeval zijn. In dat geval heb ik niets gezegd
Nee, slaapkopje is écht iemand anders Robijn. Ze heten toevallig hetzelfde.

Zelfde advies als de anderen, sluit je aan bij de juli moeders. Ik schrijf vandaag de dag nog steeds met de junimoeders uit 2005. Erg fijn om met elkaar alle onzekerheden en vragen te kunnen delen!
ow oke dan bedoel ik die andere nickname slaapkop. Zag toevallig dat ze 1 dag lid was, en op het topci reageerde van natsie16 . Dan is het die nickname waarvan ik denk dat dat Natsie16 is. Maar zie nu dat dit slaapkop 2 is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven