Gezondheid alle pijlers

Blaasonsteking?!

29-10-2016 04:29 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Ik heb het idee dat ik een blaasontsteking heb opgelopen, als ik mijn klachten met de klachten bij een blaasontsteking vergelijk. (Pijn in rug en onderbuik, heel veel aandrang om steeds te moeten plassen.. echt om de paar minuten, lichtelijke pijn bij het plassen)

Nu wil ik morgen gelijk cranberry en vitamine c tabletten halen, maar wat zou ik nu kunnen doen? Ik moet om de paar minuten naar het toilet, dus kom totaal niet aan mijn nachtrust..

Alvast bedankt.

Edit: Ik heb de hele dag nergens last van gehad, dus ook nog geen contact gehad met de hap. Wil dit wel maandag doen. Nu kom ik net thuis, ben ik naar het toilet geweest en heb ik nu weer de hele tijd de aandrang. Onderrugpijn is ook weer terug, maar dit zou misschien ook kunnen komen dat er een doorbraakbloedig?! Onderweg is. Is namelijk m'n stopweek, maar slik de pil door.

Ik heb donderdag wel geslachtgemeenschap, zonder condoom gehad. En heb sinds een paar uur na dat, wel opeens erg ruikende (stinkende) afscheiding. Dus misschien heb ik wel een schimmel/infectie opgelopen?! Oh en ik heb geen koorts, ook niet gehad.

Misschien iemand die dit herkend en wat advies heeft? Ik weet dat ik niet om doktersadvies mag vragen, en neem sws maandag contact op met de dokter.
Bij pijn in je rug zou ik toch echt naar de huisarts gaan (lastig in het weekend, helaas), pijn in je rug zou misschien op nierbekkenontsteking kunnen duiden en dat los je niet meer zelf op. Voor nu weet ik niets anders dan pijnstillers, sterkte!
Wat dacht je van de huisartsenpost bellen??!!. Cranberries werken niet voor iedereen
Cranberry's zijn preventief primA, bij een blaasontsteking met rugpijn zou ik zeker een arts raadplegen! Heb je koorts?
Bij blaasontsteking altijd een arts raadplegen.

Beterschap, to!
Als ik tegen een blaasontstekong aanzit ga ik aan de cranberrypillen (met beredruif/bearberry van de kruidvat, die werken bij mij goed en andere veel minder!). Twee stuks voor het slapen gaan met een kopje nachtrustthee en nog een paracetamol of twee, dan slaap ik ineens wel weer door en ben ik de volgende ochtend al een stuk beter. Dat hou ik dan een paar dagen zo vol.

Overdag eet ik dan zo weinig mogelijk suiker, minder zout, geen alcohol en drink ik minder koffie. Ik drink dan wel veel water met een uitgeperste citroen erin (1 citroen op 1 liter water).

Maar...met rugpijn inderdaad zit je misschien wel tegen een nierbekkenontsteking. Dat kun je niet zelf oplossen! Heb je ook koorts? Ik zou zeker contact opnemen met de huisartsenpost.
Heel, heeeeeel veel drinken, bijvoorbeeld warme thee.
Met rugpijn gewoon naar de huisarts gaan. Zelf ook beginnende blaasontsteking en bij mij werkt d mannose dan perfect (Paar dagen om de 2 uur 1000mg (max 5000 per dag).

Beter dan antibiotica. Zijn natuurlijke suikers maar ze hebben geen invloed op de bloedsuikerspiegel.

En daarnaast inderdaad heel veel drinken
Hiervoor zou ik met je plas naar de dokter gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als ik er tegenaan zit kan ik het nog wel wegdrinken (moet je echt drinken tot je er misselijk van wordt) maar zo te lezen is het bij jou al te ver.
Heel veel water drinken!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik ben gelukkig toch nog in slaap gevallen. De klachten zijn vannacht pas begonnen, kan het dan al zo ver zijn dat ik tegen een nierbekkenontsteking zit? Op dit moment heb ik opeens nergens meer last van, koorts zal ik zo opmeten, maar volgens mij heb ik daar ook geen last van..
Upje, heb nog wat toegevoegd aan m'n eerste bericht..
Dus,

Je kan er nog van alles bij schrijven, maar ik heb m'n advies al gegeven:

Neem contact op met een dokter.

Al het andere vind ik uitermate onverstandig!
Zoals ik al aangegeven heb, maandag neem ik gelijk contact op met de huisarts. Vind niet dat het nu heel dringend is, heb op dit moment ook weer nergens last van. En heb ook nog steeds geen koorts. Indien ik wel koorts ga krijgen voor maandag, zal ik gelijk contact opnemen met de hap, maar dat is nu nog niet aan de orde..
Ik heb opeens weer de klachten, en het begint ook erger te worden. Zat net ook echt een heel klein beetje bloed bij m'n urine. Is dit een reden om de hap te bellen vandaag? Vind het echt vervelend namelijk, voor mijn gevoel is dit geen spoed haha. Maar zit er ook niet op te wachten dat het erger word.. heb trouwens nog steeds geen koorts..
Zou alsnog z.s.m. de HAP bellen en langs gaan. Als er niets aan de hand is of als je daar hoort dat je nog een dag kunt wachten, kun je maar beter gerustgesteld zijn. Voordat je nu bij een gewone huisarts terecht kunt, ben je weer 24 uur verder.

De klachten die jij nu hebt, klinken naar mijn mening wel alsof er even een arts naar moet kijken. Zeker omdat het na een dag niet beter wordt en er bloed in je urine zit.
Ik zou ook zeker de HAP bellen en vandaag nog langsgaan. Deze klachten moet je serieus nemen.

Veel drinken etc is al gezegd, sterkte!
Bloed in de urine is een teken dat de blaasontsteking aan het opstijgen is naar de nieren. Ik zou vooral lekker eigenwijs blijven en geen hap bellen
.
En? Naar de dokter geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven