dom en geil
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:09
Ik ben gefrustreerd, ik, of mijn lichaam verlangt naar seks met een vriend van mij, maar omdat we allebei een beetje moeilijke mensen zijn hebben we erg weinig seks gehad in de laatste drie maanden, terwijl het verlangen er bij ons allebei zat.
Nu lijkt het alsof het gevoel bij mij is geimplodeerd.
Echt een beetje ziek ben ik ervan op een vreemde manier, serieus.
Normaal helpt het om het dan maar met mezelf te doen, maar nu niet.
Ik voel mij nogal dom nu en ook nogal dierlijk terwijl ik geen idee heb wat ik er mee moet.
Ik heb al gedoucht, allerlei dingetjes geprobeerd, niets helpt.
Het is natuurlijk ook niet zo dat ik zo maar seks zou willen of kunnen hebben met iemand anders, alleen nu ineens zou ik het bijna met een willekeurige voorbijganger doen.
Zo ken ik mezelf helemaal niet.
Ik denk dat ik maar binnen moet blijven met de gordijnen dicht totdat ik weer veilig de straat over kan of zoiets.
Is dit herkenbaar, of ben ik de enige die zich zo dom voelt vandaag?
Nu lijkt het alsof het gevoel bij mij is geimplodeerd.
Echt een beetje ziek ben ik ervan op een vreemde manier, serieus.
Normaal helpt het om het dan maar met mezelf te doen, maar nu niet.
Ik voel mij nogal dom nu en ook nogal dierlijk terwijl ik geen idee heb wat ik er mee moet.
Ik heb al gedoucht, allerlei dingetjes geprobeerd, niets helpt.
Het is natuurlijk ook niet zo dat ik zo maar seks zou willen of kunnen hebben met iemand anders, alleen nu ineens zou ik het bijna met een willekeurige voorbijganger doen.
Zo ken ik mezelf helemaal niet.
Ik denk dat ik maar binnen moet blijven met de gordijnen dicht totdat ik weer veilig de straat over kan of zoiets.
Is dit herkenbaar, of ben ik de enige die zich zo dom voelt vandaag?
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:12
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:22
Herkenbaar. Nou ja weet niet of t helemaal vergelijkbaar is, maar toen ik hormonen moest spuiten ivm t krijgen van een beeb, was ik chronisch opgewonden, continu die kriebel in je doos en dan had ik man al geappt dan hij met zijn broek op de knieen thuis moest komen want er moest eerst een piemol in. Daarna ging dat kriebelgevoel pas weg. Als je dat gevoel bedoelt dan is dat echt kut.
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:23
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:24
Herkenbaar ja.
Trek je sportkleren aan. Ga een rondje rennen ofzo.
Daarna solosex onder de douche... dan ben je een beetje frustratie kwijt. En te moe om je ermee bezig te houden. Haha
En dan toch maar snel op zoek naar een relatie if fwb.
Of is dat je onderliggende vraag? Of je je vriend fwb moet voorstellen? Dan zou ik zeggen; als het een goede vriendschap is; niet doen.
Daarna solosex onder de douche... dan ben je een beetje frustratie kwijt. En te moe om je ermee bezig te houden. Haha
Of is dat je onderliggende vraag? Of je je vriend fwb moet voorstellen? Dan zou ik zeggen; als het een goede vriendschap is; niet doen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:24
quote:GateKeeper schreef op 29 oktober 2016 @ 09:22:
Herkenbaar. Nou ja weet niet of t helemaal vergelijkbaar is, maar toen ik hormonen moest spuiten ivm t krijgen van een beeb, was ik chronisch opgewonden, continu die kriebel in je doos en dan had ik man al geappt dan hij met zijn broek op de knieen thuis moest komen want er moest eerst een piemol in. Daarna ging dat kriebelgevoel pas weg. Als je dat gevoel bedoelt dan is dat echt kut.Ja, dat gevoel bedoel ik, erg dierlijk.
Herkenbaar. Nou ja weet niet of t helemaal vergelijkbaar is, maar toen ik hormonen moest spuiten ivm t krijgen van een beeb, was ik chronisch opgewonden, continu die kriebel in je doos en dan had ik man al geappt dan hij met zijn broek op de knieen thuis moest komen want er moest eerst een piemol in. Daarna ging dat kriebelgevoel pas weg. Als je dat gevoel bedoelt dan is dat echt kut.Ja, dat gevoel bedoel ik, erg dierlijk.
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:28
quote:thanx schreef op 29 oktober 2016 @ 09:24:
Herkenbaar ja.
Hij had het mij voorgesteld om fwb te zijn en toen ben ik een beetje gaan twijfelen en draaikonten.
Moeilijke concepten in mijn hoofd ten aanzien van relaties en eeuwige trouw en zo en hij ook, maar het gevoel liegt er intussen niet om.
We hebben twee keer seks gehad, toen we het gewoon allebei niet meer konden volhouden om niet aan elkaar te zitten.
Hij vertelde mij dat hij een gevoel had...ja...wat ik zelf nu dus heb!
En nu zijn we weer een paar weken verder en ben ik helemaal...tja, van slag.
Het voelt zo onnatuurlijk om de vriendschap te beschermen terwijl het gevoel zo implodeert.
Verwarrend.
Herkenbaar ja.
Hij had het mij voorgesteld om fwb te zijn en toen ben ik een beetje gaan twijfelen en draaikonten.
Moeilijke concepten in mijn hoofd ten aanzien van relaties en eeuwige trouw en zo en hij ook, maar het gevoel liegt er intussen niet om.
We hebben twee keer seks gehad, toen we het gewoon allebei niet meer konden volhouden om niet aan elkaar te zitten.
Hij vertelde mij dat hij een gevoel had...ja...wat ik zelf nu dus heb!
En nu zijn we weer een paar weken verder en ben ik helemaal...tja, van slag.
Het voelt zo onnatuurlijk om de vriendschap te beschermen terwijl het gevoel zo implodeert.
Verwarrend.
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:32
quote:shisha schreef op 29 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
Ja, dat gevoel bedoel ik, erg dierlijk.
Dat is echt een rotgevoel en idd de hand aan jezelf slaan helpt niet. Je bent zelfs in staat op de straatkrantverkoper erop te trekken.
Misschien een meer beschikbare FWB zoeken die op afroep kan komen. Heb je een FWB wordt er nog niet geneukt, dat zijn geen benefits natuurlijk.
[...]
Ja, dat gevoel bedoel ik, erg dierlijk.
Dat is echt een rotgevoel en idd de hand aan jezelf slaan helpt niet. Je bent zelfs in staat op de straatkrantverkoper erop te trekken.
Misschien een meer beschikbare FWB zoeken die op afroep kan komen. Heb je een FWB wordt er nog niet geneukt, dat zijn geen benefits natuurlijk.
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:41
Jij bent de TO die vorige week van de wap was vanwege een griepje toch? Volgens mij sta jij veel te veel stil bij alle gevoelentjes die je hebt. Een mens heeft allerlei gevoelens oa waanzinnige zin in seks waardoor je je even anders voelt dan normaal gesproken. Dat is heel normaal, je vervolgens druk maken en je dom voelen en niet meer weten wat te doen is naar mijn idee geen normale manier om met zulke gevoelens om te gaan. Heb je nog therapie? Het lijkt me best nuttig wat aandacht te besteden aan het leren herkennen, omgaan met en relativeren van je gevoelens. Dit bedoel ik als oprecht advies en niet rottig..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:47
Oke, het is ook ergens wel een beetje triest inderdaad.
Die kloof tussen gevoel en verstand en zo ontzettend graag oprecht goede vrienden willen zijn en alles goed willen doen, maar daarbij telkens de lichamelijke verlangens onderdrukken, totdat het niet langer gaat of zoiets.
Hij is bang voor een relatie en ook bang dat de vriendschap stuk gaat door seks.
Ja, ik vind het zelf ook vaag.
Ik ben afgelopen week al gaan fietsen en lopen en rennen en dansen en bezig gebleven.
Gisteren waren we 8 hele uren bij elkaar en er is niets gebeurd.
Where did i go wrong?
Daarom dat een beetje domme gevoel denk ik zelf, want mijn lichaam is zo ontzettend duidelijk geweest en ik heb er niet echt naar geluisterd. Mind over matter, maar dat werkt nu dus eventjes niet meer.
Als ik mijn gedachten kon uitzetten, ja, dan wist ik het wel.
Die kloof tussen gevoel en verstand en zo ontzettend graag oprecht goede vrienden willen zijn en alles goed willen doen, maar daarbij telkens de lichamelijke verlangens onderdrukken, totdat het niet langer gaat of zoiets.
Hij is bang voor een relatie en ook bang dat de vriendschap stuk gaat door seks.
Ja, ik vind het zelf ook vaag.
Ik ben afgelopen week al gaan fietsen en lopen en rennen en dansen en bezig gebleven.
Gisteren waren we 8 hele uren bij elkaar en er is niets gebeurd.
Where did i go wrong?
Daarom dat een beetje domme gevoel denk ik zelf, want mijn lichaam is zo ontzettend duidelijk geweest en ik heb er niet echt naar geluisterd. Mind over matter, maar dat werkt nu dus eventjes niet meer.
Als ik mijn gedachten kon uitzetten, ja, dan wist ik het wel.