Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 29 oktober 2016 @ 23:42:

[...]

Dan stopt het roepen ook.yep. dat oorverdovende geschreeuw vanuit die koelkast EET MIJ! EET MIJ GVD OP! wordt met elke hap zachter.
very metal
Hier deden ze een halloweentocht, maar wij niet want wij waren uit eten. Kwamen nog net op tijd terug om te zien hoe mijn buurman de deur dichtgooide voor de neus van een stel kinderen. Die man heeft echt model gestaan toen men het woord bloedchagrijnig bedacht. Wel kaarsjes en spinnenwebben in je tuin hangen, maar dan niet willen dat kinderen aanbellen. Malloot.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:-KING- schreef op 29 oktober 2016 @ 23:46:

[...]

yep. dat oorverdovende geschreeuw vanuit die koelkast EET MIJ! EET MIJ GVD OP! wordt met elke hap zachter.Hij is ook goddelijk lekker, die taart.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:OliviaMoore schreef op 29 oktober 2016 @ 23:47:

[...]

Hij is ook goddelijk lekker, die taart.Daar hebben wij niets aan hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:OliviaMoore schreef op 29 oktober 2016 @ 23:46:

Hier deden ze een halloweentocht, maar wij niet want wij waren uit eten. Kwamen nog net op tijd terug om te zien hoe mijn buurman de deur dichtgooide voor de neus van een stel kinderen. Die man heeft echt model gestaan toen men het woord bloedchagrijnig bedacht. Wel kaarsjes en spinnenwebben in je tuin hangen, maar dan niet willen dat kinderen aanbellen. Malloot.Dat is de ellende met die geïmporteerde feesten, mensen weten er helemaal niks van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik zou ook raar staan kijken als hier kinderen aanbellen met halloween.
very metal
ze kunnen raketjes krijgen, verder heb ik niks voor ze.
very metal
Wij hebben sinaasappels. Met een zwarte stift is daar nog wel wat leuks van te maken.
quote:OliviaMoore schreef op 29 oktober 2016 @ 23:46:

Hier deden ze een halloweentocht, maar wij niet want wij waren uit eten. Kwamen nog net op tijd terug om te zien hoe mijn buurman de deur dichtgooide voor de neus van een stel kinderen. Die man heeft echt model gestaan toen men het woord bloedchagrijnig bedacht. Wel kaarsjes en spinnenwebben in je tuin hangen, maar dan niet willen dat kinderen aanbellen. Malloot.

Wat een domme zuurzak zeg. Sowieso, kaarsjes en spinnenwebben in je tuin, belachelijk. Wij hebben Halloween gevierd met een passende snapchat-sessie, en dat was het dan.
quote:-KING- schreef op 29 oktober 2016 @ 23:56:

ik zou ook raar staan kijken als hier kinderen aanbellen met halloween.Ja maar jij hebt ook geen uitgeholde grappige hihi pompoen voor de deur liggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-KING- schreef op 29 oktober 2016 @ 23:57:

ze kunnen raketjes krijgen, verder heb ik niks voor ze.

Hartstikke lief toch?

Mijn kinderen hebben een keer geld gekregen met Vastenavond, van een mevrouw die het helemaal vergeten was. Koop daar maar een snoepie voor bij de snackbar, zei ze .
Hier hangen posters achter het raam waar tussen 19.00 en 20.30 oid aangebeld mag worden voor trick or treat. En sommige huizen zijn wel versierd maar als er geen poster hangt mogen kinderen dus niet aanbellen.

Het was in een straat druk verder niet zo.

Daarna bij vrienden zitten borrelen en nu in bed.
quote:-KING- schreef op 29 oktober 2016 @ 23:57:

ze kunnen raketjes krijgen, verder heb ik niks voor ze.Bakje havermout toch wel?
quote:Nouschi schreef op 30 oktober 2016 @ 00:10:

[...]

Ja maar jij hebt ook geen uitgeholde grappige hihi pompoen voor de deur liggen.nee, wel een vuilniszak.
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 oktober 2016 @ 00:10:

[...]

Hartstikke lief toch?

Mijn kinderen hebben een keer geld gekregen met Vastenavond, van een mevrouw die het helemaal vergeten was. Koop daar maar een snoepie voor bij de snackbar, zei ze .ook leuk.
very metal
quote:Nouschi schreef op 30 oktober 2016 @ 00:23:

[...]

Bakje havermout toch wel?mogen ze ook, maar dat willen ze vast niet.
very metal
Hier lagen ergens voor de deur 2 mandjes. 1 met snoep en 1 met appels. De kinderen gingen voor de snoep want stel dat er een heks zou wonen dan waren de appels vast giftig
quote:dolfje schreef op 30 oktober 2016 @ 00:31:

Hier lagen ergens voor de deur 2 mandjes. 1 met snoep en 1 met appels. De kinderen gingen voor de snoep want stel dat er een heks zou wonen dan waren de appels vast giftig
very metal
quote:-KING- schreef op 29 oktober 2016 @ 23:08:

oja, voor ik het vergeet; wie dit leest is gek.
quote:-KING- schreef op 30 oktober 2016 @ 00:27:

[...]

nee, wel een vuilniszak.Kijk es mama, wat ik heb gekregen van die lieve meneer van Klaproosstraat 16! Een vuilniszak met havermout!
Leuk joh, wintertijd. Lekker een uurtje langer slapen
Ha, nog een fan zie ik. Elke ochtend rond 5 uur wakker, vandaag was dat ineens 4 uur. Maar hé, mijn halve FB-tijdlijn heeft zó'n hekel aan de zomertijd, dus ik ben nu de enige die zeurt.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Bakkie dan maar?
quote:yette schreef op 30 oktober 2016 @ 05:51:

Bakkie dan maar? [afbeelding]Doe ze mij maar allebei.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
'Llodie!

Heerlijk, nu al wakker.

Dan heb je een lekker lange dag.

Ik ging net even naar beneden om de jongste Mexicaan uit te laten, die keek me aan of ik krankzinnig geworden was. Ik moest hem uit zijn bench frotten, en handmatig in de tuin zetten. Vervolgens deed buiten bibberend één lange plas, waarbij zijn opgeheven linkerachterpoot onophoudelijk trilde, toen draaide hij zich om en stierde met een noodgang zijn nog warme bench weer in.

Hij kéék het deurtje zowat dicht.

Neem een hond zeiden ze, dan is er in ieder geval altijd één iemand blij je te zien...

De andere Mexicano lag nog boven, in bed. Dat privilege heeft zij zo nu en dan als Kees er niet is.

Ze snurkt trouwens keihard.

Nou, dan ga ik maar eens fijn Downton Abbey kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven