Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Bij ons komen (kwamen?) er alleen kinderen aan de deur 's ochtends met oudjaar. Heel irritant, want de avond er voor is man jarig en dan gaan we niet altijd op tijd naar bed.

Maar ze krijgen wel wat hoor. Alhoewel niet altijd wat ze hoopten, omdat we elk jaar weer vergeten dat er aangebeld kan worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 29 oktober 2016 @ 20:27:

[...]

Haal adem.

Niemand hier doet wat aan Sint Maarten, dus er wordt ook geen snoepfestijn misgund.Ik had het dan niet alleen over jou
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Philae schreef op 29 oktober 2016 @ 20:26:

[...]

Daar hebben wij een droger voor. Die van mij is op ooghoogte dus bukken hoeft alleen om de was uit de wasmachine eronder in de droger te gooien. Wij hebben ook een droger. Maar niet alles mag er in. Vooral man doet daar moeilijk over.
quote:hatsetats schreef op 29 oktober 2016 @ 20:29:

[...]

Ik had het dan niet alleen over jouOhhhhhhhh nou, rant dan lekker verder zou ik zeggen.
De agressiviteit viert weer hoogtij. Leo, kan je de OP nog even aanpassen?
quote:Phaedra_ schreef op 29 oktober 2016 @ 20:31:

[...]

Ohhhhhhhh nou, rant dan lekker verder zou ik zeggen.Naaah ok. Ben voorlipg wel weer klaar hoor wat dit onderwerp betreft dan
quote:hatsetats schreef op 29 oktober 2016 @ 20:31:

[...]

Naaah ok. Ben voorlipg wel weer klaar hoor wat dit onderwerp betreft danNou doei dan maar weer, tot de volgende keer
Ik trakteer dit jaar, zoals altijd, op een keuze uit snoep, fruit of stickerboekjes. Vooral die stickerboekjes hebben een magische aantrekkingskracht op veel kinderen.
Gaat er iemand naar de sterren kijken vannacht?
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 oktober 2016 @ 20:33:

[...]

Nou doei dan maar weer, tot de volgende keer Oo ik blijf nog wel gezellig hangen hoor.
quote:barbaracartland schreef op 29 oktober 2016 @ 20:33:

Ik trakteer dit jaar, zoals altijd, op een keuze uit snoep, fruit of stickerboekjes. Vooral die stickerboekjes hebben een magische aantrekkingskracht op veel kinderen.O dat is leuk, waar haal je die?
quote:barbaracartland schreef op 29 oktober 2016 @ 20:33:

Ik trakteer dit jaar, zoals altijd, op een keuze uit snoep, fruit of stickerboekjes. Vooral die stickerboekjes hebben een magische aantrekkingskracht op veel kinderen.Mijn zus deelde doosjes knalerwten uit, geweldig vonden ze dat.
quote:Elfje112 schreef op 29 oktober 2016 @ 20:34:

Gaat er iemand naar de sterren kijken vannacht?

Er er iets speciaals? Ik wil altijd wel, maar puntje bij paaltje krijg ik mezelf niet uit bed.

Of ik ben het weer vergeten.
quote:Star schreef op 29 oktober 2016 @ 20:35:

[...]

O dat is leuk, waar haal je die?Bij de Action. Die hebben elk jaar nog van die kleine stickerboekjes per 6 verpakt. Als die op zijn, doe ik een kleurboekje of een ander klein grabbelding waar je wel echt iets mee kunt. De meeste mensen in onze straat geven in plaats van één minimarsje een compleet overlevingspakket, dus bij ons mag het wel iets rustiger. Mijn kinderen halen met 4 straten lopen zoveel snoep op dat ze er in oktober tegen moeten eten dat het opkomt.
Ik zal me eens in de Action wagen. Dit vind ik wel een leuk doel.
quote:-Kittens- schreef op 29 oktober 2016 @ 20:39:

[...]

Er er iets speciaals? Ik wil altijd wel, maar puntje bij paaltje krijg ik mezelf niet uit bed.

Of ik ben het weer vergeten.Het is de Nacht van de Nacht. Sommige steden doen de lichten uit.
Ik kan me vooral hopen kruidnoten herinneren, van vroeger. Die werden dan los in je Albert Heijn tas gegooid, dus tegen dat je thuis kwam waren ze slof, of zeiknat geregend. Maar hee, wij waren met alles blij he
Ik mocht los snoep nooit opeten van mijn moeder. Dat vrat ik dus allemaal tijdens het wandelen op.

Ik heb nog weleens nachtmerries van die rottige minizuurstokjes in van dat plakkerige plastic. Rotdingen.
Oh en mijn dochter had ook ooit een mazzeltje. We gingen op elf november papa van de bus halen, compleet met lampion, en toen mocht ze zingen voor de chauffeur. Affijn, dochter heel hard zingen, en de chauffeur beloonde haar gezang met een handvol marsen en snickers en zo. Waarop er iemand achterin de bus drie megazakken snoep kwam offreren: die had ie ingeslagen voor thuis maar aangezien er toch wel geen kind meer langs zou komen tegen die tijd mocht dochter ze wel hebben
Ik ben opgegroeid in de polder. Oude boertjes als buren en geen Halloween of Sint Maarten.

Ik wou dat ik mijn kind beter afgericht had. Gelukkig is het met mijn man beter gelukt. Kan hij mijn wijn bijschenken. Hapjes heeft hij ook al op tafel gezet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 oktober 2016 @ 20:50:

Oh en mijn dochter had ook ooit een mazzeltje. We gingen op elf november papa van de bus halen, compleet met lampion, en toen mocht ze zingen voor de chauffeur. Affijn, dochter heel hard zingen, en de chauffeur beloonde haar gezang met een handvol marsen en snickers en zo. Waarop er iemand achterin de bus drie megazakken snoep kwam offreren: die had ie ingeslagen voor thuis maar aangezien er toch wel geen kind meer langs zou komen tegen die tijd mocht dochter ze wel hebben Lief!
quote:-Kittens- schreef op 29 oktober 2016 @ 20:52:

Ik ben opgegroeid in de polder. Oude boertjes als buren en geen Halloween of Sint Maarten.

Ik wou dat ik mijn kind beter afgericht had. Gelukkig is het met mijn man beter gelukt. Kan hij mijn wijn bijschenken. Hapjes heeft hij ook al op tafel gezet.Oh, ik dacht dat hij met een lampion voor jou ging zingen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 oktober 2016 @ 20:50:

Oh en mijn dochter had ook ooit een mazzeltje. We gingen op elf november papa van de bus halen, compleet met lampion, en toen mocht ze zingen voor de chauffeur. Affijn, dochter heel hard zingen, en de chauffeur beloonde haar gezang met een handvol marsen en snickers en zo. Waarop er iemand achterin de bus drie megazakken snoep kwam offreren: die had ie ingeslagen voor thuis maar aangezien er toch wel geen kind meer langs zou komen tegen die tijd mocht dochter ze wel hebben Oh, dit was echt een droom voor mij geweest als klein kind. Wat zijn er toch fijne mensen op deez' aard.
quote:Elfje112 schreef op 29 oktober 2016 @ 20:53:

[...]

Oh, ik dacht dat hij met een lampion voor jou ging zingen.

Dat kunnen mijn oren niet aan!

Hij doet nu wel toevallig kaarsjes aan.
Geen Halloween.

Geen sint Maarten.

Geen bergen snoep.

Het verklaart veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven