Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Even ego post. Ik hen acute onsteking van mijn evenwichtsorgaan.
Dus ben ff een beetje afwezig hier
Mijmama snap dat je dat zielig vind maar ik weet precies hoe je je voelt als je zo beroerd voelt kun je dat gewoon even niet hebben. als het wat beter gaat haar lekker knuffelen.

Musketi jeetje zeg dat lijkt me geen pretje beterschap!

floraaa hoe was jou echo?
Wat ontzettend fijn meiden! Ik word blij van al die leuke berichtjes over de positieve echo's.

Urbenjungle, hoe reageerden jullie ouders? En hebben jullie het nog op een speciale manier aangekondigd/verteld?

Musketi, wat ontzettend vervelend zeg! Veel beterschap, hopelijk knap je snel op.
Wat fijn al die kloppende hartjes ik moet nog 2 weken wachten!

Musketi jeetje klinkt heftig zeg beterschap!!
Heel fijn inderdaad die kloppende hartjes! Hopelijk voelt iedereen zich ook snel wat fitter ..

Ik moet ook nog 2 weekjes wachten op de echo. Kan niet wachten, super spannend! Voel me wel echt zwanger, dus krijg er steeds meer vertrouwen in dat het goed zit!
good morning ladies met het februari groepje van mijn dochtertje zijn we via hier over gegaan op Facebook het is zo leuk om foto's te delen van echo's en groeiende buikjes en we hebben nu nog steeds contact! ik vroeg mij af of jullie het misschien ook leuk lijkt over te gaan op Facebook? het word dan een geheime groep dus niemand kan de groep vinden. Let me know
Prettymama:

Het is wel een leuk idee van je alleen heb ik geen fb.

Reden dat ik geen fb heb is omdat ik echt van mijn privacy hou en niet wil dat mijn kinderen het vanzelfsprekend gaan vinden dat fb bij het leven hoort.

Ik schrijf hier wel gezellig mee

Je blijft wel hier meeschrijven toch? Kunnen je niet missen met de tabel enz haha
haha wondertje natuurlijk blijf ik hier ook meeschrijven en als niemand wilt dan natuurlijk niet maar het leek me wel leuk
we hebben trouwens nog niks van floraaa gehoord hopelijk is alles goed!
Het lijkt mij wel een leuk idee, al blijf ik hier ook gewoon mee schrijven.
Stay Positive!
Vandaag voor het eerst overgegeven... Jippie not. En dochtertje ook ziek gaat lekker hier gelukkig nog een dag weekend voor we weer moeten werken.

Facebook Vind ik een leuk idee! Ben benieuwd wat de rest vind.
leuk ik ga een lijstje bijhouden wie het wel leuk lijken en als we dan een beetje genoeg animo hebben maak ik een Facebook groep voor degene die het leuk vinden erbij.
Fb groep, ik ben voor! Zit ik ook nog bij van m'n oudste, wordt nog bijna dagelijks in geschreven.
Hey,

Mag ik hier ook aansluiten? Zelf zijn we een lesbisch koppel. We zijn nu vijf weken ingegaan. Dokter nam bloed en alles ziet er heel goed uit. Doordat we in het traject ivf zitten, moeten we elke week ons laten opvolgen tot er een hartje klopt.

Nu had ik enkele vraagjes:

- partner heeft al enkele dagen en opgeblazen gevoel en krampen na het eten. Is dit normaal? Soms heeft ze het ook s nachts. Of wijst dit naar een miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

- moet je iets van vitamine innemen?

- wanneer moet je uw buik enz beginnen insmeren?

- hebben jullie ook moeite met eten?

- is vermoeidheid normaal?

Alvast bedankt!
mlsc opgeblazen gevoel en krampen zijn heel normaal hoor je darmen zwellen op door de hormonen en de krampen worden veroorzaakt door de groei van de baarmoeder. heeft de gynaecoloog geen informatie gegeven? het is inderdaad belangrijk vitamine in te nemen bijvoorbeeld davitamon mama compleet hier zit alles in wat je nodig hebt tijdens de zwangerschap. Je kunt je buik al insmeren vanaf het begin ik zelf deed dit pas met 20 weken toen me buik echt begon te groeien. moeite met eten dat kan verschilt natuurlijk per persoon ik vind alles heel anders smaken en kan er niet van genieten hierdoor eet ik ook weinig maar ik voel me ook niet lekker. en ja de vermoeidheid is heel normaal ik zou wel de hele dag kunnen slapen de kleine in je buik eet veel energie
We gaan donderdag nog eens, kunnen dan alles vragen. Partner neemt nu omnibionta voor zwangere vrouwen. Het is allemaal een beetje overweldigend nu. We hebben veel schrik dat er iets fout zou lopen of zijn. Weten niet welke signalen we in het oog moeten houden. Bedankt voor je antwoord!
mlsc ik zou proberen te genieten. mocht het fout gaan dan kun je er toch niets aan veranderen het heeft geen zin om er boven op zitten of je iets voelt dat het fout zou gaan. je kunt het namelijk ook niet merken en er pas bij de echo achter komen dat het niet goed zit. het beste is gewoon vertrouwen erin te hebben dat het goed zit want merendeel van de zwangerschappen gaat gewoon goed. stress is ook niet goed voor jullie kleintje
Dat is waar. Een geluk dat vriendin zwanger is en niet ik. Zij maakt zich absoluut geen zorgen.

Het is ook, op internet lees je heel veel.

Wanneer heb jij je echo?
Facebookgroep lijkt me zeker leuk. Heb ook een groep van mijn eerste zwangerschap en daar wordt inderdaad nog veel in geschreven.

Wij hadden toen de groep wel pas wat later gestart, omdat we op het forum met veel leden begonnen maar gedurende de maanden er toch ook weer veel mensen afvielen.

Gisteravond het nieuws aan mijn schoonouders verteld. Ze waren ook heel erg verrast, maar vonden het erg leuk. Nu de ouders het weten gaan we het zo langzamerhand ook aan anderen vertellen. Alleen op werk wacht ik wel echt tot na de 12 weken. Zie wel een beetje op tegen het vertellen aan mijn schoonzus een zwager. Zij waren 10 jaar geleden zwanger van een tweeling en hebben één kindje bij de bevalling verloren.
mlsc ik heb afgelopen vrijdag mijn echo gehad met precies 8 weken over 2 weken alweer de termijnecho. Google is je ergste vijand daar staat echt van alles het beste is gewoon niet googlen haha maar snap dat dat moeilijk is.

pixeltje wat leuk dat je het nu een beetje aan iedereen gaat vertellen. ik ga na een goede termijnecho met 10 weken het bekend maken op Facebook enzo vorige keer ook gedaan spannend he
Heb je daar het hartje al horen kloppen. Wat spannend!
mlsc niet gehoord maar wel gezien! ze laten het hier pas met 12 weken horen eerder is niet goed.
Een Facebook groep lijkt me een leuk idee!

Welkom Mlsc. Spannend he! Hoe hebben jullie besloten wie van de 2 zwanger wilde worden?

Pixeltje het vertellen zal best herinneringen naar boven brengen. Maar dat is niet erg toch? Verdriet en blijdschap liggen soms dicht bij elkaar. Ze zullen ongetwijfeld erg met jullie meeleven!

Ik heb aanstaande zaterdag de echo. Ben heel benieuwd. De eerste miskraam houdt me de ene keer meer bezig dan de andere. Ik voel me iig heel erg zwanger :-) dus probeer het los te laten en van een mooi actief hartje uit te gaan!
Hoi dames!

Ik kan eindelijk melden dat ik me vandaag voor het eerst in 3 weken wat beter voel kwa misselijkheid! Alleen kreeg ik sinds gisteravond aanhoudelijke buikpijn onderin mijn buik.. ik maakte ne vanmiddag zon zorgen dat ik de vk heb gebeld en die vroeg me een aantal dingen en ze kwam toch bij mijn darmen uit dat kan heel gemeen zijn en verwarrend. Toch was ik niet gerustgesteld dus heb ik mijn doptone erbij gepakt die had ik nog van zoontje (had met mezelf afgesproken vanaf een week of 11 te gaan proberen) Ik ben gaan liggen muisstil in mijn kamer en na een paar minuutjes had ik de baby gevonden! Het was duidelijk het hartje van de baby net een sneltreintje mijn man zei ook overduidelijk dat het de baby was we herkenden het van de 2 andere.

Ik ben nu ongeveer 9 weken maar ik moest het wel echt heel laag zoeken bij mijn schaambot.

Nu ga ik het niet meer doen heb hem diep weggestopt in de kelder en pas vanaf week 12 eens in de week luisteren. (Heb met man afgesproken dus hou mijn woord)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven