Zalig zondagtopic
zondag 30 oktober 2016 om 11:06
Vrijdag was er het vrolijke vrijdagavondtopic, op zaterdag natuurlijk de zaterdagmorgentopics.
Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.
Wat zijn jouw plannen vandaag?
Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?
Ga je iets speciaals doen of lekker niks?
Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.
Wat zijn jouw plannen vandaag?
Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?
Ga je iets speciaals doen of lekker niks?
Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
668, the neighbour of the Beast
zondag 30 oktober 2016 om 14:32
zondag 30 oktober 2016 om 15:11
Lekker!
Ik had gisteren iemand die iets op kwam halen, tussen 1 en 2.
Om half 3 moest ik weg en had ik niemand gezien, dus ik stuurde een berichtje dat ik helaas niemand gezien had en dat ik nu vertrok.
Man was toevallig nog wel thuis. Kwart over drie staat er iemand voor de deur om het op te halen.
Andere persoon dan die zou komen en ook nog eens op een heel ander tijdstip. Laat dan gewoon even iets horen dat je de tijd niet haalt...
Ik had gisteren iemand die iets op kwam halen, tussen 1 en 2.
Om half 3 moest ik weg en had ik niemand gezien, dus ik stuurde een berichtje dat ik helaas niemand gezien had en dat ik nu vertrok.
Man was toevallig nog wel thuis. Kwart over drie staat er iemand voor de deur om het op te halen.
Andere persoon dan die zou komen en ook nog eens op een heel ander tijdstip. Laat dan gewoon even iets horen dat je de tijd niet haalt...
zondag 30 oktober 2016 om 15:22
Vanmorgen sliep dochter van 1 tot 8 uur, dat was fijn. Lekker ontbeten met zijn drieën en daarna nog even gespeeld. Om 10 uur weer een dutje gedaan t ot 12 uur en lunch daarna. druk druk.... net lekker gewandeld met zijn drieën en nu even niksen, man moet nog even werken straks en voor het eten heb ik een makkie. Prima dagje dus????
zondag 30 oktober 2016 om 15:46
quote:Marels schreef op 30 oktober 2016 @ 14:07:
Google heeft een Halloween spelletje. Damn
Ik moet het einde halen En bedankt, ik moest nog van alles doen maar nu zit ik streepjes te trekken Vanochtend eerst les gegeven, daarna zelf op mijn mat, nu streepjes trekken dus tot ik hem uitgespeeld heb, en ik wil zo meteen nog even mijn dropbacks oefenen. En daarna heel heet douchen, insmeren met kokosolie en met een boek en een wijntje op de bank.
Google heeft een Halloween spelletje. Damn
Ik moet het einde halen En bedankt, ik moest nog van alles doen maar nu zit ik streepjes te trekken Vanochtend eerst les gegeven, daarna zelf op mijn mat, nu streepjes trekken dus tot ik hem uitgespeeld heb, en ik wil zo meteen nog even mijn dropbacks oefenen. En daarna heel heet douchen, insmeren met kokosolie en met een boek en een wijntje op de bank.
zondag 30 oktober 2016 om 15:48
quote:Josjaa schreef op 30 oktober 2016 @ 15:46:
[...]
En bedankt, ik moest nog van alles doen maar nu zit ik streepjes te trekken Vanochtend eerst les gegeven, daarna zelf op mijn mat, nu streepjes trekken dus tot ik hem uitgespeeld heb, en ik wil zo meteen nog even mijn dropbacks oefenen. En daarna heel heet douchen, insmeren met kokosolie en met een boek en een wijntje op de bank.
Omdat mijn man het spelletje ontdekt had zit het halve forum nu als een debiel streepjes te trekken
[...]
En bedankt, ik moest nog van alles doen maar nu zit ik streepjes te trekken Vanochtend eerst les gegeven, daarna zelf op mijn mat, nu streepjes trekken dus tot ik hem uitgespeeld heb, en ik wil zo meteen nog even mijn dropbacks oefenen. En daarna heel heet douchen, insmeren met kokosolie en met een boek en een wijntje op de bank.
Omdat mijn man het spelletje ontdekt had zit het halve forum nu als een debiel streepjes te trekken