Zalig zondagtopic

30-10-2016 11:06 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag was er het vrolijke vrijdagavondtopic, op zaterdag natuurlijk de zaterdagmorgentopics.

Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.

Wat zijn jouw plannen vandaag?

Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?

Ga je iets speciaals doen of lekker niks?

Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
668, the neighbour of the Beast
Oh spelletjes! Nog meer dingen om te doen voordat ik eigenlijk verder moet met ontwijken van alle klussen die nog moeten!
De eindstand is 61 koekjes. Min de vijf koekjes ofzo die man al op heeft.

Dus wie er een koekje wil, kom maar langs. U weet wel, the neighbour of the Beast, daar woon ik. Nummer 668.
quote:Marels schreef op 30 oktober 2016 @ 16:15:

De eindstand is 61 koekjes. Min de vijf koekjes ofzo die man al op heeft.

Dus wie er een koekje wil, kom maar langs. U weet wel, the neighbour of the Beast, daar woon ik. Nummer 668.Doe je ook aan verzending?
Welja.

Ik ben niet zo moeilijk.
Ik geef op voor vandaag. Dinsdag een vrije dag, die bombardeer ik wel tot poetsdag.
quote:Marels schreef op 30 oktober 2016 @ 15:17:

Foto!

Ik ben bezig aan mijn nuttigste activiteit van vandaag; chocoladekoekjes bakken.Misschien ooit, de boel is nu te bloederig onder de folie. Maar ik kan wel alvast laten zien op welke foto hij gebaseerd is:
Leuk VanilleNoire! Ik ben nog druk aan het bedenken hoe/wat/waar. Al wel een paar leuke portfolios van artiesten gevonden dus dat scheelt weer de helft.
Leuk Vanille

Bos, ik vraag me af wat de link tussen portfolios van artiesten en tattoo's is?

Ik denk nog wel verder over wat ik misschien ooit ga laten zetten... Moet dus iets met inhoud zijn.
Lamme zondag wordt volgens man op gepaste wijze afgesloten. Met Chinees dus
Die ik dan uiteraard weer moet gaan halen, arme ik.
He bah kan je alsnog aan het werk Marels.

Portfolios zodat ik overzicht heb van werk van desbetreffende artiest. Dan kan ik ook makkelijker beslissen of mijn idee ook wel bij de stijl van de artiest past.
Nou verslagen maken is niks geworden. Knutselen met zoon wel. Alvast leuke kerstversieringen in elkaar geflanst onder het genot van een alcoholische versnapering.
Oh, hier is man de afhaler. Maar, hij is weliswaar net klaar met het maken van een Wellington van gehakt, staat nu in de oven. Heb er lekker niets voor hoeven doen! Alleen aanschuiven en opeten, jum.
Bezorgen ze niet?
Omg wellington eet smakelijk!

Krijgen we nu elke dag een topic trouwens? Melige maandag, denderende dinsdag, wonderbaarlijke woensdag, dromerige donderdag en vrolijke vrijdag?
quote:Bosbessen schreef op 30 oktober 2016 @ 18:04:

Omg wellington eet smakelijk!

Krijgen we nu elke dag een topic trouwens? Melige maandag, denderende dinsdag, wonderbaarlijke woensdag, dromerige donderdag en vrolijke vrijdag? Heerlijke topics! Maar de weekendplannen van andere mensen zijn waarschijnlijk leuker om te lezen, dan woensdag: werken en dan sporten.
quote:reisa1978 schreef op 30 oktober 2016 @ 18:06:

[...]

Heerlijke topics! Maar de weekendplannen van andere mensen zijn waarschijnlijk leuker om te lezen, dan woensdag: werken en dan sporten.Hm, goed punt!
Nou ja, ik vond hetvrijdagavondtopic wel gezellig. En ik mis soms wel de kletstopics van vroegah, dus ik dacht, dan maar een zondagtopic. En wie weet houdt het wel langer stand dan alleen vandaag.
quote:reisa1978 schreef op 30 oktober 2016 @ 18:06:

[...]

Heerlijke topics! Maar de weekendplannen van andere mensen zijn waarschijnlijk leuker om te lezen, dan woensdag: werken en dan sporten.Bij mij is maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag werken. Maar ik ga vrijdag ook naar een ijshockey wedstrijd
Hé ja, verpest nu alvast even alle weektopics.
Viva; voor al uw dagelijks gezeik.
Dat was toch altijd al zo?

Zo maar een film kijken, maar ik weet nog niet zo goed wat of hoe.
Nu wil ik ook koekjes
Ik zit aan de thee met heerlijke kikkers/muizen met fijne zachte vulling en de schuimpjes zijn ook zo heerlijk (bijna 2 zakken op in 3 dagen )
Ooooh, kikkers en muizen, daar kan ik me echt ziek aan eten.

Enne, je mag ook op de thee komen hoor Cerulli.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven