Zalig zondagtopic
zondag 30 oktober 2016 om 11:06
Vrijdag was er het vrolijke vrijdagavondtopic, op zaterdag natuurlijk de zaterdagmorgentopics.
Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.
Wat zijn jouw plannen vandaag?
Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?
Ga je iets speciaals doen of lekker niks?
Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.
Wat zijn jouw plannen vandaag?
Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?
Ga je iets speciaals doen of lekker niks?
Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
668, the neighbour of the Beast
zondag 30 oktober 2016 om 16:18
zondag 30 oktober 2016 om 18:06
quote:Bosbessen schreef op 30 oktober 2016 @ 18:04:
Omg wellington eet smakelijk!
Krijgen we nu elke dag een topic trouwens? Melige maandag, denderende dinsdag, wonderbaarlijke woensdag, dromerige donderdag en vrolijke vrijdag? Heerlijke topics! Maar de weekendplannen van andere mensen zijn waarschijnlijk leuker om te lezen, dan woensdag: werken en dan sporten.
Omg wellington eet smakelijk!
Krijgen we nu elke dag een topic trouwens? Melige maandag, denderende dinsdag, wonderbaarlijke woensdag, dromerige donderdag en vrolijke vrijdag? Heerlijke topics! Maar de weekendplannen van andere mensen zijn waarschijnlijk leuker om te lezen, dan woensdag: werken en dan sporten.
zondag 30 oktober 2016 om 18:22
quote:reisa1978 schreef op 30 oktober 2016 @ 18:06:
[...]
Heerlijke topics! Maar de weekendplannen van andere mensen zijn waarschijnlijk leuker om te lezen, dan woensdag: werken en dan sporten.Bij mij is maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag werken. Maar ik ga vrijdag ook naar een ijshockey wedstrijd
[...]
Heerlijke topics! Maar de weekendplannen van andere mensen zijn waarschijnlijk leuker om te lezen, dan woensdag: werken en dan sporten.Bij mij is maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag werken. Maar ik ga vrijdag ook naar een ijshockey wedstrijd