Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:bevertjes schreef op 30 oktober 2016 @ 18:38:

Een Facebook groep lijkt me een leuk idee!

Welkom Mlsc. Spannend he! Hoe hebben jullie besloten wie van de 2 zwanger wilde worden?

Pixeltje het vertellen zal best herinneringen naar boven brengen. Maar dat is niet erg toch? Verdriet en blijdschap liggen soms dicht bij elkaar. Ze zullen ongetwijfeld erg met jullie meeleven!

Ik heb aanstaande zaterdag de echo. Ben heel benieuwd. De eerste miskraam houdt me de ene keer meer bezig dan de andere. Ik voel me iig heel erg zwanger :-) dus probeer het los te laten en van een mooi actief hartje uit te gaan!Dat viel goed mee. Want ik heb allerlei problemen om zwanger te kunnen geraken. Kwam aan het licht zes jaar geleden toen ik een menstruatie kreeg van 60 dagen. Is dan ook logisch dat mijn vriendin waar geen direct probleem bij vastgesteld kon worden het kindje ging dragen. Wel krijgt het mijn achternaam.
wondertje daar moet je inderdaad wel mee oppassen maar goed gelukkig heb je het hartje gevonden en hopelijk kun je je nu in houden tot 12 weken haha!
Prettymama: ik snap wat je bedoeld maar op heel internet kan je er niet veel over vinden behalve de honderduizenden meningen en forums en er zijn altijd mensen voor en tegen. Ikzelf ben niet voor maar ook niet tegen voor mij is het geruststellend maar als ik het niet had gevonden weer niet snap je.. uiteindelijk moet ik gewoon gaan vertrouwen op mijn lichaam ik heb het al 2 keer eerder gedaan een zwangerschap dus een derde keer komt ook goed. Ik ga het echt niet meer doen voor de 12 weken
@bevertje: ik begrijp je gevoel.. K ben er af en toe ook meer mee bezig. gelukkig voel ik me ook meer zwanger dan de vorige keer.. mijn vriend gaf dat ook aan, voornamelijk mijn moeheid en mijn humeur (kort lontje, onredelijkheid en ontzettend emotioneel). Ik heb donderdag de echo en ik hoop ook zo op een kloppend hartje.. maar dan nog ben ik voorzichtig.. de vorige keer kwam ik er met de tweede echo pas achter :(..

Een Facebook groep lijkt me ook erg leuk! Ik doe graag mee wanneer het zo ver is..

Hier hebben wij het gisteren aan mijn schoonzus en haar man verteld. ze kwamen bij ons eten en hadden geen zin om moeilijk te doen. Mijn vriend had een gedicht gemaakt, omdat hun kinderen het nog niet mogen weten omdat we bang zijn dat ze het misschien aan opa en oma vertellen. Dat willen we namelijk na de echo gaan doen.

Nog ff wachten... Donderdag om 09:30
wondertje het internet vertrouw ik ook niet vraag altijd alles aan de verloskundige. bij mijn praktijk doen ze niet naar het hartje luisteren voor de 12 weken. maar ken ook zat die het wel doen zo tegenstrijdig allemaal haha. komt vast goed meid

lilian leuk dan zitten we ondertussen al op 7 die wel op Facebook willen!
Lijkt mij ook leuk die fb groep. Ik denk dan wel dat ik wat later aansluit bij deze fb groep. Ik wil eerst een goede echo, voor mij is het allemaal nog zo pril

Hoe zit dat eigenlijk met een geheime groep? Is het dan de bedoeling dat jij ons allemaal in die groep voegt, Prettymama? Of kunnen wij dan zelf die groep vinden/zoeken? Ik heb er geen ervaringen mee..
Sorry voor het weinige reageren. Ik ben af en toe zo moe dat ik niemand wil zien of spreken. Ik voel me soms echt bleech! Maar dat is ook niet zo raar. Ik zit midden in mijn toets en inlever periode. Elke dag van 7-22 bezig met mijn opleiding :( Das best pittig momenteel. Gelukkig heb ik over 2 weken weer een normaal ritme.

@Faceboekgroep leuk idee!

@Vertellen. Ik heb een fotoboek gemaakt met foto's van ML en mij. Midden tussen de foto's van ons zat er ineens een echo. Mijn beste vriendin was aan het gillen en het dansen. Zo leuk! Iedereen reageert zo positief! Dat had ik echt niet verwacht. Zeker niet omdat ik nog midden in een opleiding zit. Wij vertellen het juist onze vrienden veel eerder dan onze familie. Vrienden kan ik meer van op aan dan van familie. Schoonfamilie weet het allemaal wel. Maar dat was omdat schoonmoeder er vanaf dag één bij betrokken was.

@angst voor miskraam. Bijzonder dat jullie je allemaal zo zwanger voelen. Dat voel ik helemaal niet zo. Toch ben ik totaal niet bang voor een miskraam. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gewoon goed komt.
Leuk een Facebook groep, sluit ook graag aan.. Zolang niemand t dan inderdaad kan zien verder!!

Heb dit weekend foto lijstjes gemaakt voor onze broers en zussen om het te vertellen.. Nog even wachten tot na de echo!

Heb weer een zwaar weekje, hele week op een beurs staan voor mijn werk.. Hoop zo dat ik me goed voel.. Heel irritant dat je daar vooraf niks over kan zeggen over hoe je je voelt! Maar hoort er vast bij.. Gelukkig is mijn vriend erg lief voor me! Nog 1,5 week en dan echo.. Can't wait!! Gelukkig komen er al steeds meer hartjes in de tabel, fijn om te zien..
Hier werd vriendin s nachts wakker met krampen. Na half uur was alles weer over. Zij maakt zich hier geen zorgen in maar ik wel. Kan niet wachten op de echo! Nog iets meer dan 2 weken!
Ik reageer even hier lijkt me makkelijker. Ik schrijf mee in het eerste juni topic maar wil ook wel graag naar het Facebook groepje. Mijn oude groep van dochter is nog steeds heel actief vind dat echt super leuk. Is het een idee om dan Facebook voor heel juni te doen?
Goeiemorgen dames! Hoop dat iedereen zich (weer) goed voelt en alles goed is net iedereen!

Wij hebben het afgelopen weekend aan mijn ouders en zijn ouders en mijn zusje verteld. Allemaal waren ze echt superblij en emotioneel en het moment was zó leuk! Volgend weekend staan de andere broer en zus op het programma en dan mogen de vrienden het ook wel weten.

Facebookgroepje: Ja leuk, ik ben voor! Ik kijk vaker op Facebook dan hier op het forum. Ben alleen wel bang dat – als de andere juni-groep zich ook aansluit zoals assepoester voorstelt – het te druk wordt en ik het overzicht kwijt raak. Ben het nu soms al kwijt haha.
Leuk! ik ga kijken of het me lukt om vandaag de Facebook groep te maken anders word het morgen. als iedereen die het wilt mij even een privébericht stuurt met daarin je email adres dan nodig ik je uit voor de groep!
Urbanjungle dat gaat niet gebeuren hoor ik zie zo'n hele grote groep ook niet zitten. wat mij betreft mag assepoester wel aansluiten maar ik ga niet in de andere groep voorstellen om mee te gaan aangezien we hier ook als groep samen praten. er is sowieso op Facebook een groep uitgerkend in juni 2017 deze groep is besloten en kan iedereen vinden. Ik wil onze groep uiteraard geheim maken zodat niemand anders hier kan aansluiten alleen als ik iemand toevoeg.
Even kort berichtje ben ziek thuis beroerd hoofdpijn etc.. Hopelijk voel ik me snel beter.

Facebookgroep ; ben ik ook voor alleen deze groep en assepoester mag dan ook aansluiten van me. Maar anders wordt het wel erg groot indd...

Ik ervaar deze zwangerschap tot nu toe heel anders dan die van mijn dochter hele andere kwalen. Ik weet dat elke zwangerschap anders is maar toch vind ik het gek..

Musketi hoe is het met jou!?
@FB JAAA, werkt veel makkelijker mobiel.

Ik ben ook voor een FB groep. Inderdaad wel geheim, want hier weet nog niemand het behalve mijn man en de dames uit het actieve Viva forum groep van mijn eerste, waar ik nog steeds veel mee spreek, inmiddels zelfs via WhatsApp. Is ook een idee, voor als niet iedereen Facebook heeft. Wij zijn toen ook via een geheime groep overgegaan op Facebook Messenger, want dat praat makkelijker en daarna naar WhatsApp, omdat er iemand zn Facebook account op wilde zeggen. Ik zal ook vaker wat van me laten horen als het via mobiel goed te doen is. Dit forum lig niet!

Hier gaat verder alles goed. Nog steeds niet echt ergens last van. Zaterdag wel een mindere dag gehad, hoofdpijn, maag die niet helemaal lekker was, moe, futloos. Maar kan ook een verkoudheidje zijn. Was ook vroeg wakker want zoonlief besloot om 6 uur wakker te zijn. Veel te vroeg! Na goede nachtrust was zondag alles weer goed!

Het enige wat ik nu merk is dat ik vaker echt honger heb. En dat ik dan snel wat moet eten, want anders gaat het over in halve misselijkheid.
Hier ff wat minder. Veel moe, duizelig, en last van m'n maag als ik niet vaak wat eet. Zit ook echt snel vol, dus veel kleine porties. Sinds gisteravond echt kots misselijk, constant vechten om niet over te geven. Heb rechtop geslapen, durfde echt niet te liggen.heb me vandaag ook maar ziek gemeld. Dit herken ik niet zo van m'n vorige zwangerschappen, ga er voor nu maar ff van uit dat t iets eenmaligs is en ik er gauw weer van af ben
Mag ik ook mee praten?

Ik heb gister positief getest! Waarschijnlijk ben ik nu rond de 7 weken zwanger. Vriend en ik zijn ruim een jaar bezig geweest en we hebben net wat onderzoeken bij de huisarts achter de rug, gelukkig geen verder onderzoek nodig nu.

Het voelt nog zo onwerkelijk, ik heb namelijk helemaal nergens last van. Heb me net aangemeld bij een verloskundige, als het goed is word ik binnen nu en 3 dagen gebeld om een afspraak te maken.
Sukayan zelfde hier hopelijk gaat het snel beter!

Gefeliciteerd aardbei-banaan!

Willen jullie het geslacht weten?

Bij de eerste wisten we het. Ik twijfel nu maar man wil het wel weten dus kan me tzt toch niet inhouden haha
Dankje loveisdancing!

Wij willen het geslacht wel weten, onze vrienden en familie mogen het dan ook weten.
Denk wel dat ik het geslacht wil weten. Alhoewel me de verrassing ook leuk lijkt. Het is wel veel makkelijker met namen verzinnen en kamer inrichten / kleertjes kopen. Bij eerste wisten we het wel. Heb het er nu nog niet met mn man over gehad. Dus ik weet t nog niet zeker.

Balen Sukayan! Hopelijk gaat t snel beter.
Gefeliciteerd aardbei-banaan!

Fb vind ik ook een leuk idee, is op de mobiel ook net wat handiger.

Gisteren hebben wij het onze ouders en zus(je) verteld. Ik zag er toch wel een beetje tegenop. De kids al iets ouder en de oudste met beperking. Maar iedereen reageerde zo lief. Mijn schoonmoeder heeft de eerste 10 minuten alleen maar gehuild van geluk. De rest mag het allemaal pas na de termijn echo weten en ook onze dochter krijgt het dan te horen.

Wij wisten bij de oudste niet wat het zou worden en bij de tweede wisten we wel dat we een meisje zouden krijgen. Nu willen we het ook weten. Ik probeer het alleen wel goed voor me te houden wat het wordt. Bij de jongste heb ik mezelf binnen 5 minuten verraden, ik had de verkeerde foto nog tussen de andere echofoto's zitten.

Beterschap en sterkte voor iedereen die zich nu nog ziek voelen.
de groep is aangemaakt! ik heb een bericht gehad van bevertjes ladiinurd en s1984j jullie zijn toegevoegd! jullie moeten dit alleen nog even accepteren. voor de rest sturen jullie nog even een pb met je email adres of je naam
Geslacht willen wij ook zeker weten. Echobureau hier in de buurt kan met 15 weken het geslacht zien mocht de baby niet meewerken dan mag je met 16 weken gratis terug dus wij weten dan hopelijk over 6 weken wat het wordt maar eerst maar eens de termijnecho en combinatietest afwachten en daarna gaan we een afspraak inplannen voor het geslacht.

Ik ben nog steeds zwaar misselijk :( ik dacht dat het beter ging gister en vanochtend maar helaas was het van korte duur!
Prettymama; Hij geeft bij mij steeds maar weer een foutmelding aan bij het versturen van een privebericht :(
chabelitha je moet even bij instellingen van je profiel aanzetten dat je berichten kunt ontvangen dan stuur ik jou even een bericht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven