Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
wondertje leuk he ik ben ook zo nieuwsgierig! ik ga ook met 15 weken een geslachtsbepaling laten doen. eerst volgende week een goede termijnecho en dan ga ik de afspraak inplannen
Alle reacties Link kopieren
Juist Prettymama zo gaan wij het ook doen.

De aanmelding voor kraamzorg is een feit heb net via internet de aanmeldingen papieren ingevuld ze sturen binnen 4 weken een pakketje op met boekjes en kraamboek ect..

ik wilde wachten tot volgende week na de termijnecho maar kan altijd geannuleerd worden al ga ik daar niet vanuit dat dat nodig is.
Hoi meiden, sorry sorry dat ik niks heb laten horen maar ben zo druk geweest het afgelopen weekend! Hier alles goed. Vrijdag een kloppend hartje gezien! Wel een opluchting, maar het blijft natuurlijk spannend! ze zei je bent nu 7wk en 3 dagen.

Op naar de volgende echo. Die is op 14 november!

Ik vind een Fb groepje ook wel leuk hoor!
floraaa wat goed om van je te horen en wat fijn dat het hartje klopt! stuur me maar een pb met je emailadres dan voeg ik je toe
Ja fijn prettymama, ook fijn dat bij jou alles goed was! heb je al een fb groep gestart dan?
aardbei-banaan: Gefeliciteerd!.. mag ik vragen hoe het komt dat je er relatief laat achter bent gekomen. Ik kwam er met 4 weken al achter, toen ik niet ongesteld werd. Is ook erg vroeg, maar goed. Als je het niet wilt vertellen, zeker niet doen.

Facebookgroep: ik wacht even tot na mijn eerste echo komende donderdag met mij definitief aanmelden. Ik zal je dan een privé bericht sturen prettymama.

Geslacht: Ik zou heel graag een cake revealing party willen doen. Lijkt me zo ontzettend leuk. Familie en vrienden er bij en dan de taart aansnijden en zo er achter te komen wat het geslacht is. Ik heb het er nog niet echt met mijn vriend over gehad, maar dat komt omdat we niet te ver vooruit willen kijken. We richten ons op elk eerstvolgende mijlpaal. Nu eerste echo.. daarna termijn echo en dan met 12 weken kloppend hartje horen en dan kan ik pas rustig ademen.
wij willen ook weten wat het geslacht is. Wij wachten denk ik wel gewoon tot de 20 weken echo.
Gefeliciteerd aardbei-banaan!

Hier het hele weekend misselijk geweest, vandaag bij de ha geweest. Mag nu 4 keer per dag emasefane nemen en middeltje om darmen wat tot rust te krijgen. Van rommelende darmen schijn je meer misselijk te kunnen worden. Hopen dat het verbeterd. Mag iig voorlopig niet meer werken

Geslacht: vorige keer wisten wij het niet, wij vonden het moment dat onze dochter op mijn buik gelegd werd en mijn man het geslacht mocht vertellen zo mooi dat we deze keer weer voor de verrassing gaan.
@Mijmama dat klinkt ook als een heel mooi moment ja!

Als wij het wel willen weten, ook pas met de 20-weken echo hoor.
Ik denk dat wij wel een geslacht bepaling gaan doen tzt of ik moet mijn vriend nog overtuigen haha.

Prettymama ik heb je ook een pb gestuurd hoop dat het goed is gegaan?
Wij wachten ook op de 20 weken echo.

Prettymama ik heb de instellingen veranderd. Ik kan je nog steeds geen Pb sturen :(
Ik heb 14 november trouwens de termijnecho

@mijmama, hier ook misselijk. vorige week 2 dagen ziekgemeld. Jemig wat irritant he. Ik heb ook Emasefane gekregen, maar bij mij helpt het helemaal niks. Heb het dus maar weer in de hoek gegooid. Nog even een paar weken doorbijten en hopelijk stopt het snel!

Verder last van mn tepels, vermoeid, pukkels!(help ) vooral in nek en kaaklijn en schouders en mn haar valt meer uit.. nog meer last van de symptomen van pukkels en haaruitval?
chabelitha ik jou ook niet dat betekend dat er in jou instellingen nog steeds staat dat je geen berichten wilt ontvangen. kun je iemand anders wel een pb sturen? de andere is het wel gelukt mij een bericht te sturen
Lilianw1988: geen probleem om te vertellen hoor! Ik ben normaal heel regelmatig ongesteld met een korte cyclus. Toen ik dus niet ongesteld werd heb ik met een paar dagen er tussen een test gedaan, allebei negatief. Toen even laten rusten, het ook heel druk gehad. Toch zondag weer een test gedaan en die was wel positief. Moet zeggen dat ik echt nergens last van heb, niet misselijk, niet extra moe, geen pijn aan mn borsten, dus totaal niet het gevoel dat het ook zo is.

Ik ben zojuist gebeld door de verloskundige praktijk en ik heb dinsdag 8 november mijn eerste echo
Spannend Aardbeitje! Dan hoef je niet heel lang te wachten! Ik moest nog iets van 3 of 4 weken wachten ofzo

Lilian1988 , al zenuwachtig voor je echo?
Nee gelukkig hoef ik dan niet meer heel lang te wachten! Ik hoop dat het na de eerste echo allemaal wat echter gaat aan voelen!

Spannend Floraaa, de tijd gaat zeker heel langzaam nu?
Welkom aardbeibanaan en gefeliciteerd!

Spannend al zo snel een echo, toevallig heb ik ook 8 november mijn echo is wel de 2e en dan termijnecho ben al aan het aftellen

Ik ben weer terug bij af weer helemaal vol misselijk en krijg nu echt problemen met mijn darmen, aan de andere kant vind ik het allemaal best ik ben nu non stop 3 weken ziek en misselijk dus op een gegeven moment vind mijn lichaam het wel best dus als ik me nu iets beter voel denk ik weer: dat ik maar misselijk wordt dan zit het allemaal wel goed oh oh wat hormonen met een vrouw kunnen doen haha
Flora: gefeliciteerd met jullie goede echo weer een hartje erbij!
Ik heb vandaag een redelijk goede dag. De misselijkheid is licht aanwezig en soms met vlagen wat heftiger. Vaak eten, scheel echt heel voor mij. Een lege maag is gegarandeerd super beroerd. Gelukkig hoef ik niet over te geven! Heel veel sterkte voor de dames die dat wel moeten.. lijkt me super naar.

Wij willen ook graag weten wat het wordt en zullen wel met 15 weken een echo laten doen :-)

Ah Flora wat balen! Ik heb wel een wat onrustigere huid, maar nog geen grote pukkels. Haaruitval ook geen last van, volgens mij juist wat voller haar nu. Valt niet veel van te zeggen he.. zo wisselend bij iedereen!
Zo eindelijk een weekje vakantie! Was er zo aan toe...

Helaas 1e dag bijna geheel slapend doorgebracht, ben kapot op.

Zit nu 1 week aan de emesafene voor tegen de misselijkheid, maar heb dagelijks een aantal momenten dat het er toch dwars doorheen komt, helaas. Was ook bij mn arts/verloskundige op de weegschaal -2kg helaas. Eetlust is, ondanks de medicijnen, nog niet echt terug. En als ik wat eet, heb er al zoveel moeite mee om überhaupt al meer dan 4 happen te eten...

De heftige pijnen omtrent baarmoedergroei zijn wel gelukkig minder geworden, nu de misselijkheid nog en dan prijs ik me een stuk gelukkiger. Maar als ik op mijn oma, tante en moeder lijk dan mag ik blij zijn als ik na 9 mnd mijn startgewicht heb als bij t begin van de zwangerschap.

Iig ik ga proberen heerlijk te genieten van mijn weekje vrij...en mijn opa en oma vertellen dat ze hun 10e achterkleinkind in Juni mogen gaan bewonderen...

Voor iedereen die dit leest, probeer goed voor jezelf te zorgen, even goed janken en lkkr klagen omdat het allemaal stroef gaat lucht op... probeer maar is. Ik lees lang niet alles heel aandachtig maar het feit dat ik hier zo af en toe mijn ei kwijt kan, vind ik super fijn.

Take care....
Wat een hoop berichten vandaag! Moest even alles op mijn gemakje even doorlezen

Ik sluit ook iets later aan bij het fb groepje.

Hoe zit dat precies met de geslachtsbepaling echo? Waar kun je daar een afspraak voor plannen/maken? Wij zouden dat ook erg graag willen doen met 15 weken.
Fb groep lijkt me ook erg leuk... en makkelijk... hoe en waar aan te melden??
maison zoek op google naar pretecho bij jou in de buurt er zijn daar speciale centrums voor!

jopie je kunt mij een privébericht sturen met je emailadres dan voeg ik je toe
@ Prettymama: Dan ga ik ff uitvogelen hoe ik dat moet doen
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven