Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 31 oktober 2016 om 20:08
quote:feow schreef op 31 oktober 2016 @ 20:05:
Is er een discussieverbod op het forum, of is het een frietfetisj?
Ik las vanmiddag een vreemd bericht, zijn er nieuwe regels?
Ik ben serieus blij verrast door de vijftig uiterlijkbepalers, hoop dat jullie serieus iets in te brengen hebben.Alleen een beetje jammer dat pejeka mee doet. Kan nog best ingewikkeld worden met haar erbij.
Is er een discussieverbod op het forum, of is het een frietfetisj?
Ik las vanmiddag een vreemd bericht, zijn er nieuwe regels?
Ik ben serieus blij verrast door de vijftig uiterlijkbepalers, hoop dat jullie serieus iets in te brengen hebben.Alleen een beetje jammer dat pejeka mee doet. Kan nog best ingewikkeld worden met haar erbij.
maandag 31 oktober 2016 om 20:11
quote:Middag schreef op 31 oktober 2016 @ 20:07:
[...]
De enige echte. Maar wij hebben ook heel lekkere hoor. En dan met hellmans mayo.
De hier door Be'ers in NL in huis gemaakte. Van aardapppelen van het land en zelfgemaakte mayo
Oh en met stoofvlees erbij!
[...]
De enige echte. Maar wij hebben ook heel lekkere hoor. En dan met hellmans mayo.
De hier door Be'ers in NL in huis gemaakte. Van aardapppelen van het land en zelfgemaakte mayo
Oh en met stoofvlees erbij!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 31 oktober 2016 om 20:13
maandag 31 oktober 2016 om 20:20
quote:Oudblond schreef op 31 oktober 2016 @ 20:02:
[...]
Mijn handen jeuken om mee te praten maar het lijkt me geen goed plan. Ik denk niet dat ze mijn bedrijfs-visie op prijs gaan stellen. Ik heb denk ik na twee sessies een perma aan mijn broek
[...]
Mijn handen jeuken om mee te praten maar het lijkt me geen goed plan. Ik denk niet dat ze mijn bedrijfs-visie op prijs gaan stellen. Ik heb denk ik na twee sessies een perma aan mijn broek
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 31 oktober 2016 om 20:20
quote:ZombieQueen schreef op 31 oktober 2016 @ 20:08:
[...]
Alleen een beetje jammer dat pejeka mee doet. Kan nog best ingewikkeld worden met haar erbij.Wat een nare opmerking.
[...]
Alleen een beetje jammer dat pejeka mee doet. Kan nog best ingewikkeld worden met haar erbij.Wat een nare opmerking.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 31 oktober 2016 om 20:28