Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 1 november 2016 om 22:33
quote:Marana_ schreef op 01 november 2016 @ 22:22:
[...]
Ja dat gevoel dus, dat als je maar gestaft word je zomaar geband omdat je blijkbaar teveel irritatie opwekt of zo. Zo kun je dus gewoon afspreken dat je iemand een ban aansmeert.Yup en dat gebeurt volgens mij ook, nee heb geen bewijs. Maar je ziet zo op het forum wel vaker dat er meerderen duiken op 1 persoon.
[...]
Ja dat gevoel dus, dat als je maar gestaft word je zomaar geband omdat je blijkbaar teveel irritatie opwekt of zo. Zo kun je dus gewoon afspreken dat je iemand een ban aansmeert.Yup en dat gebeurt volgens mij ook, nee heb geen bewijs. Maar je ziet zo op het forum wel vaker dat er meerderen duiken op 1 persoon.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 1 november 2016 om 22:35
quote:Marana_ schreef op 01 november 2016 @ 22:32:
"Ik ga voortaan staffen en dan kun je dus een ban krijgen":febag in "Gierige acties, deel V"
Enn, nja, het klinkt alsof je dat dus wel zo opvatte, je dacht blijkbaar dat ik schreef dat de ban terecht was, en ja daar vergiste je je in.Neuh,ik heb zojuist ergens overheen gescand en vroeg aan jou of het klopte. That's all.
"Ik ga voortaan staffen en dan kun je dus een ban krijgen":febag in "Gierige acties, deel V"
Enn, nja, het klinkt alsof je dat dus wel zo opvatte, je dacht blijkbaar dat ik schreef dat de ban terecht was, en ja daar vergiste je je in.Neuh,ik heb zojuist ergens overheen gescand en vroeg aan jou of het klopte. That's all.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 1 november 2016 om 22:36
quote:Enn schreef op 01 november 2016 @ 22:33:
[...]
Yup en dat gebeurt volgens mij ook, nee heb geen bewijs. Maar je ziet zo op het forum wel vaker dat er meerderen duiken op 1 persoon.Zo hoeven Meds en ik onze neus maar te laten zien op een paranormaal topic en we worden besprongen door van die energievampieren.
[...]
Yup en dat gebeurt volgens mij ook, nee heb geen bewijs. Maar je ziet zo op het forum wel vaker dat er meerderen duiken op 1 persoon.Zo hoeven Meds en ik onze neus maar te laten zien op een paranormaal topic en we worden besprongen door van die energievampieren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 1 november 2016 om 22:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 november 2016 @ 22:36:
[...]
Zo hoeven Meds en ik onze neus maar te laten zien op een paranormaal topic en we worden besprongen door van die energievampieren.ja logisch want we zijn zo'n beetje nog de enige met een verleden. De rest nickwisselt zo snel dat je door de nicks en avatars het verleden niet meer ziet.
[...]
Zo hoeven Meds en ik onze neus maar te laten zien op een paranormaal topic en we worden besprongen door van die energievampieren.ja logisch want we zijn zo'n beetje nog de enige met een verleden. De rest nickwisselt zo snel dat je door de nicks en avatars het verleden niet meer ziet.
dinsdag 1 november 2016 om 22:43
quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 22:40:
[...]
ja logisch want we zijn zo'n beetje nog de enige met een verleden. De rest nickwisselt zo snel dat je door de nicks en avatars het verleden niet meer ziet.Zouden ze ook eens wat aan moeten doen : maximaal twee wissels per ip adres of zo.
[...]
ja logisch want we zijn zo'n beetje nog de enige met een verleden. De rest nickwisselt zo snel dat je door de nicks en avatars het verleden niet meer ziet.Zouden ze ook eens wat aan moeten doen : maximaal twee wissels per ip adres of zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 1 november 2016 om 22:46
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 november 2016 @ 22:39:
Jouw Duits is toch prima, Meds?
[afbeelding]
Daar heb je het al...
Meiden abwehren..... Echt het VF.
Jouw Duits is toch prima, Meds?
[afbeelding]
Daar heb je het al...
Meiden abwehren..... Echt het VF.
dinsdag 1 november 2016 om 22:55
quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 22:40:
[...]
ja logisch want we zijn zo'n beetje nog de enige met een verleden. De rest nickwisselt zo snel dat je door de nicks en avatars het verleden niet meer ziet.
Nah, je laatste nikwissel werpt wel een smetje op je standvastigheid hoor.
En je nieuwe Ava moest ik ook aan wennen, zo véél extra vloot.
[...]
ja logisch want we zijn zo'n beetje nog de enige met een verleden. De rest nickwisselt zo snel dat je door de nicks en avatars het verleden niet meer ziet.
Nah, je laatste nikwissel werpt wel een smetje op je standvastigheid hoor.
En je nieuwe Ava moest ik ook aan wennen, zo véél extra vloot.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 november 2016 om 00:15
Mag ik hier in de Napraat even een nummertje zetten ! voor mijn Hollebolle Dank U!
https://www.youtube.com/watch?v=gw4NEPOGUQU
https://www.youtube.com/watch?v=gw4NEPOGUQU
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 2 november 2016 om 07:58
quote:Eindeloos schreef op 02 november 2016 @ 00:15:
Mag ik hier in de Napraat even een nummertje zetten ! voor mijn Hollebolle Dank U!
https://www.youtube.com/watch?v=gw4NEPOGUQUDit liedje is niet zomaar gekozen? Toch niet vanwege de "Gordon-achtige-shine-your-light-stem" op z'n Earth-wind-and-fire'ts? Vertel vertel waarom zingen over 'could it be right' met woorden "hold me"?
https://www.youtube.com/watch?v=gw4NEPOGUQUDit liedje is niet zomaar gekozen? Toch niet vanwege de "Gordon-achtige-shine-your-light-stem" op z'n Earth-wind-and-fire'ts? Vertel vertel waarom zingen over 'could it be right' met woorden "hold me"?
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 2 november 2016 om 08:13
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 02 november 2016 @ 00:14:
[...]
Niet wat ze wilde bereiken.
Maar dikke Doei, nooit geweten dat je de baas van het forum wordt als je ergens een 5e deel van kaapt opent.Loepen leert mij dat ze graag ergens het vervolgdeel van opent. Dan is ze over veel topics de baas in haar optiek.
[...]
Niet wat ze wilde bereiken.
Maar dikke Doei, nooit geweten dat je de baas van het forum wordt als je ergens een 5e deel van kaapt opent.Loepen leert mij dat ze graag ergens het vervolgdeel van opent. Dan is ze over veel topics de baas in haar optiek.