Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat een kinderlijke gedachtengang.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 november 2016 @ 08:37:

Wat een kinderlijke gedachtengang.Van mij of van haar ?
quote:Pretzel66 schreef op 02 november 2016 @ 08:13:

[...]

Loepen leert mij dat ze graag ergens het vervolgdeel van opent. Dan is ze over veel topics de baas in haar optiek.Je kan er maar blij van worden, sneu wel.
quote:Pretzel66 schreef op 02 november 2016 @ 08:40:

[...]

Van mij of van haar ?Als ik moet gokken dan zeg ik van haar
quote:Inkie12345 schreef op 02 november 2016 @ 10:22:

[...]

Als ik moet gokken dan zeg ik van haar
quote:missie_m schreef op 02 november 2016 @ 07:58:

[...]

Dit liedje is niet zomaar gekozen? Toch niet vanwege de "Gordon-achtige-shine-your-light-stem" op z'n Earth-wind-and-fire'ts? Vertel vertel waarom zingen over 'could it be right' met woorden "hold me"? Jaaa Missie dat is voor jou een vraag, en voor mij een weet
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Tjee, iemand kan geen vraag stellen over kwark na het sporten of de "melk is alleen voor kalfjes en als jij als mens melk drinkt ben je een dierenbeul" hysterie breekt los.
quote:MissMillicent schreef op 02 november 2016 @ 15:09:

Tjee, iemand kan geen vraag stellen over kwark na het sporten of de "melk is alleen voor kalfjes en als jij als mens melk drinkt ben je een dierenbeul" hysterie breekt los.

Echt waar?

Ik was vroeger ook zo; sprong zomaar op elke barricade voor een koe of een kalf, een heel paard half...maar niet echt, want ik deed er verder weinig mee, behalve dan af en toe op een verjaardagsfeestje of op een forum er andere mensen mee lastig vallen.

Nu koop ik tegenwoordig eieren die ietsje duurder zijn, maar waar op het doosje staat dat de kippen extra kipvriendelijk zijn gehouden en dat de snavels niet gekort zijn en dat soort dingen.

Hier houd ik het even bij voor nu.
En ligt het nu aan mij dat het zo tegenstrijdig op me overkomt om erover te discussieren dat je de pieten-discussie zat bent?
Komkommertijd op het forum vandaag geloof ik.

Hoe laat eten, hoe vaak piesen, hoe lang slapen... Hoogste tijd dat iemand het hoe-vaak-was-je-je-handdoek-topic opent!

Iemand Nouschi gezien trouwens? Ik wilde haar vertellen dat mijn laptop gearriveerd is, jeuj!
quote:ainne schreef op 02 november 2016 @ 16:40:

Hoe laat eten, hoe vaak piesen, hoe lang slapen... Hoogste tijd dat iemand het hoe-vaak-was-je-je-handdoek-topic opent!

'Hoevaak verschoon jij je bed' heb ik ook al even niet gezien
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 02 november 2016 @ 16:53:

[...]

'Hoevaak verschoon jij je bed' heb ik ook al even niet gezien2010 is die al langs geweest.

Hoevaak je bed verschonen?

Iemand Nouschi gezien trouwens? Ik wilde haar vertellen dat mijn laptop gearriveerd is, jeuj!

Jaaaa die van dochter ook! Vanmiddag opgehaald want hij was maandag bezorgd maar toen was ik niet thuis. Nu nog alles installeren pffff. Misschien bel ik student.nl wel.

Ze vond hem wel klein Verwend nest is het
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Iemand Nouschi gezien trouwens? Ik wilde haar vertellen dat mijn laptop gearriveerd is, jeuj!Ohja moet ik ook nog doen. Handdoeken wassen.
quote:sssssst schreef op 02 november 2016 @ 17:02:

[...]

Ohja moet ik ook nog doen. Handdoeken wassen.Maar hoe vaak gebruik je dezelfde handdoek that's the question
quote:YellowDiamond schreef op 02 november 2016 @ 17:06:

[...]

Maar hoe vaak gebruik je dezelfde handdoek that's the question Honderden keren. Ik koop pas nieuwe als ze versleten zijn.
quote:sssssst schreef op 02 november 2016 @ 17:20:

[...]

Honderden keren. Ik koop pas nieuwe als ze versleten zijn. Jahaaa maar hoe vaak vóór je hem in de was doet
quote:Nouschi schreef op 02 november 2016 @ 16:57:

[...]

Jaaaa die van dochter ook! Vanmiddag opgehaald want hij was maandag bezorgd maar toen was ik niet thuis. Nu nog alles installeren pffff. Misschien bel ik student.nl wel.

Ze vond hem wel klein Verwend nest is het

Hahaha wat een verwend kreng!! Was ie nog op tijd voor haar verjaardag?

De mijne zit nog in de doos, vandaag op mijn werk bezorgd. Over een uurtje ga ik naar huis en dan even pielen. Hopelijk een kwestie van de knop indrukken en dan doet-ie-ut. Ik ga in ieder geval niet nog een topic openen!!

Echt he, dat boeit toch allemaal helemaal niemand? Iedereen laat ff zijn eigen ding achter, en niemand die alles gaat lezen, waarom in hemelsnaam dit soort topics. Vooral dat piesen, pffff
quote:Marana_ schreef op 02 november 2016 @ 17:26:

[...]

Echt he, dat boeit toch allemaal helemaal niemand? Iedereen laat ff zijn eigen ding achter, en niemand die alles gaat lezen, waarom in hemelsnaam dit soort topics. Vooral dat piesen, pffff Nou inderdaad, alsof iemand dan zal reageren, ooooh jij piest 7 keer per dag, goh. Nou.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 02 november 2016 @ 00:14:

[...]

Niet wat ze wilde bereiken.

Maar dikke Doei, nooit geweten dat je de baas van het forum wordt als je ergens een 5e deel van kaapt opent.Dat denken er wel meer toch? Of is zij dat gewoon elke keer?
quote:1234512345 schreef op 02 november 2016 @ 16:56:

[...]

2010 is die al langs geweest.

Hoevaak je bed verschonen?

Daarna vast ook nog wel. Is namelijk super belangrijk omdat te weten van mensen.
quote:ainne schreef op 02 november 2016 @ 17:29:

[...]

Nou inderdaad, alsof iemand dan zal reageren, ooooh jij piest 7 keer per dag, goh. Nou.En daar dan ruzie om krijgen. Het gaan hebben over gebrek aan controle over je behoeftes enzo.
Hmmm....ik had die opmerking beter niet kunnen maken in dat wc topic geloof ik. Was ook helemaal niet als discussiepunt bedoeld.
quote:Marana_ schreef op 01 november 2016 @ 22:28:

Overigens gezien wat er vandaag in het Gierige topic gebeurde? Een TO die denkt voor mod te kunnen gaan spelen of zo...

Ja!

Zelfs de OP heeft ze er op aangepast.

Ik heb gedreigd met het openen van deel VI. Net zo gemakkelijk.

We hoeven écht niet te wachten tot 3000 posts om een nieuw deel te openen.

Is die even g*k.

En ja Meds; het topic bestaat nog. Vandaag nog in gepost.

Van weeromstuit boeit het mij dus ook even geen meter of ik daar off topic post of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven