Buikgriep
woensdag 26 oktober 2016 om 15:44
Ik weet niet goed wat ik heb. Heb nooit buikgriep gehad maar wat ik heb lijkt ook niet echt op de griep. Mijn dochter van 13 maanden had buikgriep, sinds maandag beter. Gisteren toen ik wakker werd had ik hevige spierpijnen en krampen in mijn lichaam zoals bij een griep, maar geen koorts. Was ook erg misselijk en heb overgegeven. Verder heel erg vermoeid en voel me ook doodziek. Gisteren hele dag geen diarree gehad, vandaag wel een keer, heb ook lichte buikpijn en moet ook veel boeren. Ergste zijn die spierkrampen en vermoeidheid, ook wel wat misselijk maar daar kan ik mee leven. Het voelt alsof ik koorts heb maar dat is niet zo.
Is dit nou buikgriep en hoelang voor ik me weer wat minder vermoeid voel en die spierpijnen vooral, kan nu alleen maar in bed liggen. Mijn moeder is hier om te helpen met de kleine maar die moet morgenmiddag naar huis. Ben alleenstaande. Zou het dan weer gaan?
Is dit nou buikgriep en hoelang voor ik me weer wat minder vermoeid voel en die spierpijnen vooral, kan nu alleen maar in bed liggen. Mijn moeder is hier om te helpen met de kleine maar die moet morgenmiddag naar huis. Ben alleenstaande. Zou het dan weer gaan?
woensdag 26 oktober 2016 om 16:01
Ik kreeg dit afgelopen zaterdag, pijnlijke maag en darmen, misselijk en overal spierpijn. Zondag moet overgeven en sinds vandaag niet meer zo'n last van maag en darmen. Dacht eerst ook aan iets verkeerds gegeten maat dochter spuugt net alles uit, en zij heeft buikpijn, last van hoofdpijn en is misselijk. Ik denk dus dat het toch een buikgriepje is
woensdag 26 oktober 2016 om 16:06
woensdag 26 oktober 2016 om 16:07
quote:Nadiachal schreef op 26 oktober 2016 @ 15:55:
Niet dat ik weet, kun je daar zo ziek van zijn dan? Dit voelt als griep zonder de koorts.
Je kunt dood gaan aan voedselvergiftiging, dus ja je kunt er alle gradaties van ziek van worden.
Maar, ik denk heus dat je binnen nu en snel wel weer wat opknapt. Veel drinken, goed rusten en je moet maar even roeien met de riemen die je hebt. Daar wordt je echt niet veel slechter van hoor.
Niet dat ik weet, kun je daar zo ziek van zijn dan? Dit voelt als griep zonder de koorts.
Je kunt dood gaan aan voedselvergiftiging, dus ja je kunt er alle gradaties van ziek van worden.
Maar, ik denk heus dat je binnen nu en snel wel weer wat opknapt. Veel drinken, goed rusten en je moet maar even roeien met de riemen die je hebt. Daar wordt je echt niet veel slechter van hoor.
woensdag 26 oktober 2016 om 16:08
Kan van alles zijn, maar het klinkt als buikgriep. Zet je maar schrap want sinds ik kinderen heb, is het ieder jaar wel een keer bingo.
Laatste keer dat ik het had, was het heel heftig. Kon niks meer binnenhouden zelfs geen water. Omdat ik nog niet zolang daarvoor was bevallen kreeg ik iets van de arts. Duurde 2 weken voordat ik weer een beetje normaal was.
Normaal ben ik in een week wel weer helemaal opgeknapt.
Laatste keer dat ik het had, was het heel heftig. Kon niks meer binnenhouden zelfs geen water. Omdat ik nog niet zolang daarvoor was bevallen kreeg ik iets van de arts. Duurde 2 weken voordat ik weer een beetje normaal was.
Normaal ben ik in een week wel weer helemaal opgeknapt.
woensdag 26 oktober 2016 om 17:02
Hm Ja dit heb ik meestal ook zo. Dochter is dan meestal in de dagen er voor nog veel zieker geweest. Dwz koorts,heel veel spugen en diarree. Ik heb dan een mildere variant in mijn beleving. En wat hierboven al gezegd wordt. ...ik had ook nooit buikgriep, maar sinds dochter er is komt het minimaal 1x per jaar voorbij en soms ook wEl 3x in 1 winter.