sinterklaas en kerst cadeautjes tips??

02-11-2016 13:58 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben op zoek naar ontzettend goede tips voor originele sinterklaas/kerstcadeautjes voor ongeveer 5,-.

Het gaat om cadeautjes voor volwassenen en het liefst wat voor mannen én vrouwen kan.

Tot nu toe is het ieder jaar een tijdschrift, iets van rituals of een kraslot. Dit jaar wil ik eens met wat nieuws komen ;)

Ook is het ieder jaar een crime om wat voor de kinderen (eigen en natuurlijk neefjes en nichtjes) te bedenken (zij hebben namelijk "alles" al :p)

Kom maar door met de tips!
Bij de ikea kun je ook spullen halen. Is weer eens wat anders

Krijg je een lack - tafel van sint.

Fotolijstje, keukenspullen?

Kussen?
Bij de Intratuin hebben ze kleine potjes en kleine plantjes. Ben je bij elkaar € 5,- kwijt en zoiets kan iedereen kwijt in huis. Zeker als je hun huis kent, moet het kiezen van een kleur potje en welk plantje geen probleem zijn.
Ik ga meestal naar zo'n winkel met aparte dingetjes. Maar je kunt ook even googlen op Gadgets 5 euro natuurlijk.

Zelf heb ik de laatste 3 jaar een sjaal gehad met kerst van een familielid (geen idee of dat steeds van dezelfde kwam), maar het werd wel een beetje afgezaagd.

Ik neem trouwens ook niet voor iedereen iets unieks. Als ik iets lolligs vind dan krijgen meestal alle zwagers dat bijvoorbeeld.
Zaklantaarn

Mok

Glazen

Borden

Pannenlappen

Ovenhandschoen

Fleecedeken

Kaarsen

Kaarsenstandaard

DVD uit de uitverkoophoek

Borstel

Vaas

Windlicht

Regenmeter

Sleutelhanger

Schrijfblok

Bonbons

Pen

Sjaal

Handschoenen

Sokken

Pantoffels

Handdoek

Theedoek

Cocktailshaker

Bureauaccessoires

Agenda

Notitieblokje

Snijplank
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat kan je in vredesnaam voor Eur 5,- kopen (tegenwoordig)?! Alleen maar Action meuk waarschijnlijk?
quote:hkgirl schreef op 02 november 2016 @ 14:22:

Wat kan je in vredesnaam voor Eur 5,- kopen (tegenwoordig)?! Alleen maar Action meuk waarschijnlijk? Even de post hierboven lezen
Bij de xenos heb je een pakket met allemaal smaken chocolademelk, je moet er dan nog wel zelf melk bij doen en dan kan je het oplossen.. vond ik erg leuk!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Bij Flying tiger slaag ik ook altijd wel voor leuke apartere kadootjes
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Als het om een aardigheidje gaat, krijg ik zelf het liefst iets eetbaars (chocolade, bijzondere jam, snoep, thee) omdat ik een hekel aan prulletjes heb, ik qua theekopjes, ander servies en handdoeken voor de rest van m'n leven wel ben voorzien en ik dingen die ik moet dragen/aantrekken liever zelf uitkies. En ik denk dan dat veel anderen er ook zo over denken.
quote:hkgirl schreef op 02 november 2016 @ 14:22:

Wat kan je in vredesnaam voor Eur 5,- kopen (tegenwoordig)?! Alleen maar Action meuk waarschijnlijk?

Precies hkgirl ga er maar eens aan staan ;).

vind het ook nogal een lastige ieder jaar!

vandaar ook ieder jaar rituals, tijdschrift of kraslot.
quote:mamavanf schreef op 02 november 2016 @ 14:39:

Bij Flying tiger slaag ik ook altijd wel voor leuke apartere kadootjesinderdaad een goeie @mamavanf! Thanks!
Tony heeft weer repen met pepernoot en marsepein. Zijn 3,49 en een kleine gewone reep is 1,25, bij elkaar 4,75.
quote:orangesss schreef op 02 november 2016 @ 14:40:

Als het om een aardigheidje gaat, krijg ik zelf het liefst iets eetbaars (chocolade, bijzondere jam, snoep, thee) omdat ik een hekel aan prulletjes heb, ik qua theekopjes, ander servies en handdoeken voor de rest van m'n leven wel ben voorzien en ik dingen die ik moet dragen/aantrekken liever zelf uitkies. En ik denk dan dat veel anderen er ook zo over denken.

+1

naar een speciaalzaak, en dan lekkere worst, kaas oid halen. Olijven, chocolade vallen er vaak ook goed in.
quote:orangesss schreef op 02 november 2016 @ 14:40:

Haha, ik heb dan weer liever niets als thee (zo afgezaagd) of chocola of snoep.

Ik heb nog van die 'aparte' thee liggen van 2 jaar geleden. Ik doe er niets mee.
quote:2koffie schreef op 02 november 2016 @ 14:53:

[...]

Haha, ik heb dan weer liever niets als thee (zo afgezaagd) of chocola of snoep.

Ik heb nog van die 'aparte' thee liggen van 2 jaar geleden. Ik doe er niets mee.

Ik vind dat ook niet zo. Moet zeggen dat het decemberkraslot altijd goed in de smaak viel.

Er zijn zelfs aardig wat prijzen gevallen..
Ik las laatst nog over iemand die ook een lot had gekregen met kerst en toen veel geld won. Omdat was afgesproken ook iets te delen met de gever kwam er veel ellende van (niet tussen gever en krijger, maar met de anderen op wiens lot dan toevallig niet was gevallen).

Ik zou het denk ik voor me houden als ik de jackpot won :-)
Gaat het om een dobbelspel of echt cadeau?

Warme sokken

Boek

Tafelkleed

Kussen

Tijdschriftenhouder

Hammamdoek

Thermosmok

Flesje wijn

Flesje speciaalbier met glas

Muursticker

Bakvorm

Sleutelhanger met opener

Kleurboek voor volwassenen

Goede winkels zijn de Zeeman, Action, Xenos, Hema.
quote:2koffie schreef op 02 november 2016 @ 15:05:

Ik las laatst nog over iemand die ook een lot had gekregen met kerst en toen veel geld won. Omdat was afgesproken ook iets te delen met de gever kwam er veel ellende van (niet tussen gever en krijger, maar met de anderen op wiens lot dan toevallig niet was gevallen).

Ik zou het denk ik voor me houden als ik de jackpot won :-)Haha die afspraak maken wij gelukkig niet! En weet zeker dat er in onze familie ook geen gezeur over zal ontstaan. Maar begrijp dat er inderdaad heel veel ellende van kan komen :(
quote:saywhat schreef op 02 november 2016 @ 15:08:

Gaat het om een dobbelspel of echt cadeau?

Warme sokken

Boek

Tafelkleed

Kussen

Tijdschriftenhouder

Hammamdoek

Thermosmok

Flesje wijn

Flesje speciaalbier met glas

Muursticker

Bakvorm

Sleutelhanger met opener

Kleurboek voor volwassenen

Goede winkels zijn de Zeeman, Action, Xenos, Hema.

Bedankt voor je tips.

Het gaat om een kleinigheidje voor in de zak/onder de boom.

Aangezien ik ieder jaar voor 15 volwassenen en 4 kinderen (x2) iets moet/wil kopen wil ik het bij een klein bedrag houden.
quote:Mhiek schreef op 02 november 2016 @ 15:13:

[...]

Bedankt voor je tips.

Het gaat om een kleinigheidje voor in de zak/onder de boom.

Aangezien ik ieder jaar voor 15 volwassenen en 4 kinderen (x2) iets moet/wil kopen wil ik het bij een klein bedrag houden.Dat is zeker een groot gezelschap! Ik vind het ook ieder jaar weer lastig.
Kaarsen vind ik altijd prettig te krijgen. Want daar heb je nooit genoeg van. Nu bij de Hema 2+1 gratis.

Een goede fles wijn of speciaalbier. Franse kaas met toast of vijgenbrood. Zelfgemaakte chutney of home made koekjes in een mooi blik zou ik ook trouwens kunnen waarderen. Maar daar moet je dan wel zin in hebben om het te maken.
O ja en voor bijvoorbeeld de vrouwen kan je denken aan iets van de kruidvat make up actie 1+1 gratis. Nu geloof ik van L'oreal, dus nagellak, oogschaduw, oogpotlood. Heb je een product wat eigenlijk EUR10 is, maar nu voor de helft.

(Misschien kan je hier ook wel iets vinden voor de mannen )
Iets om te bakken? Cakevorm en mix ofzo? Minilikeurtje, oorbellen, handcreme/lippenbalsem.
Mij zou je het meest plezieren met iets lekkers. Nee, geen thee natuurlijk.

Prullarijen gooi ik weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven