sinterklaas en kerst cadeautjes tips??
woensdag 2 november 2016 om 13:58
Hi!
Ik ben op zoek naar ontzettend goede tips voor originele sinterklaas/kerstcadeautjes voor ongeveer 5,-.
Het gaat om cadeautjes voor volwassenen en het liefst wat voor mannen én vrouwen kan.
Tot nu toe is het ieder jaar een tijdschrift, iets van rituals of een kraslot. Dit jaar wil ik eens met wat nieuws komen
Ook is het ieder jaar een crime om wat voor de kinderen (eigen en natuurlijk neefjes en nichtjes) te bedenken (zij hebben namelijk "alles" al :p)
Kom maar door met de tips!
Ik ben op zoek naar ontzettend goede tips voor originele sinterklaas/kerstcadeautjes voor ongeveer 5,-.
Het gaat om cadeautjes voor volwassenen en het liefst wat voor mannen én vrouwen kan.
Tot nu toe is het ieder jaar een tijdschrift, iets van rituals of een kraslot. Dit jaar wil ik eens met wat nieuws komen
Ook is het ieder jaar een crime om wat voor de kinderen (eigen en natuurlijk neefjes en nichtjes) te bedenken (zij hebben namelijk "alles" al :p)
Kom maar door met de tips!
woensdag 2 november 2016 om 16:24
quote:Mhiek schreef op 02 november 2016 @ 15:13:
[...]
Bedankt voor je tips.
Het gaat om een kleinigheidje voor in de zak/onder de boom.
Aangezien ik ieder jaar voor 15 volwassenen en 4 kinderen (x2) iets moet/wil kopen wil ik het bij een klein bedrag houden.Waarom trek jullie geen lootjes voor de volwassenen? Kun je voor 2 personen iets fatsoenlijks kopen en de kinderen allemaal wat.
[...]
Bedankt voor je tips.
Het gaat om een kleinigheidje voor in de zak/onder de boom.
Aangezien ik ieder jaar voor 15 volwassenen en 4 kinderen (x2) iets moet/wil kopen wil ik het bij een klein bedrag houden.Waarom trek jullie geen lootjes voor de volwassenen? Kun je voor 2 personen iets fatsoenlijks kopen en de kinderen allemaal wat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 2 november 2016 om 16:26
https://www.boekenvoordeel.nl/hobby/kinderknutsel.html
Witte boekenmarkt oa leuke boeken,knutsels,hobbyspullen etc tot 5 euro
Witte boekenmarkt oa leuke boeken,knutsels,hobbyspullen etc tot 5 euro
woensdag 2 november 2016 om 16:31
Voor wie dol is op puzzelen 1000 stuks voor 5 euro en andere 1 tot 5 euro bij euroland
https://www.euroland.nu/collections/overzicht/puzzels
https://www.euroland.nu/collections/overzicht/puzzels
woensdag 2 november 2016 om 16:34
Nieuwe scheurkalender 2017
Opruimen en koken lekker makkelijk met elke dag wat en voor de mannen sport/voetbal
https://www.euroland.nu/collections/overzicht/kalender
Opruimen en koken lekker makkelijk met elke dag wat en voor de mannen sport/voetbal
https://www.euroland.nu/collections/overzicht/kalender
woensdag 2 november 2016 om 16:38
quote:Habbekratz schreef op 02 november 2016 @ 16:26:
Witte boekenmarkt oa leuke boeken,knutsels,hobbyspullen etc tot 5 euroGoeie!
Witte boekenmarkt oa leuke boeken,knutsels,hobbyspullen etc tot 5 euroGoeie!
woensdag 2 november 2016 om 17:06
quote:Mhiek schreef op 02 november 2016 @ 14:43:
[...]
Precies hkgirl ga er maar eens aan staan
.
vind het ook nogal een lastige ieder jaar!
vandaar ook ieder jaar rituals, tijdschrift of kraslot.
Ik vind dat je het de afgelopen jaren dus bijzonder goed hebt opgelost!
Jij vraagt om ideeen en anderen maken dankbaar gebruik van jouw ideeen.
[...]
Precies hkgirl ga er maar eens aan staan
vind het ook nogal een lastige ieder jaar!
vandaar ook ieder jaar rituals, tijdschrift of kraslot.
Ik vind dat je het de afgelopen jaren dus bijzonder goed hebt opgelost!
Jij vraagt om ideeen en anderen maken dankbaar gebruik van jouw ideeen.
woensdag 2 november 2016 om 17:15
woensdag 2 november 2016 om 17:17
Ik gaf eens een zelfgemaakt pakket cadeau waarvan ik de spulletje gekocht had bij Big Bazaar.
Het kostte mij totaal iets van 9 euro, echter kon goedkoper!
-kleurrijke grote kartonnen nagelvijl.
-tubetje voetenscrub.
-tubetje voetencreme.
-potje nagellak.
-huispakken met nopjes tegen net uitglijden.
-gevlochten stoffen mand waar ik alles in heb gezet en vervolgens heb ingepakt met cellofaan en een grote stoffen strik.
Wat ik ook wel eens geef is een mooie sjaal in kleur en motief waarvan ik weet dat ontvanger er blij van zal worden. In budgetwinkels vind je ze voor 2,99 tot 5,99. In duurdere winkels betaal je soms meer dan 25 euro.
Een grote hippe brede beurs die past bij ontvanger. Zag ze laatst voor 5,99.
Was uiteraard geen leder, maar wel een leuk trendobject voor iemand die dat leuk vind.
Een leuke riem.
Een lekkere pot haarmasker/ gezichtsmasker/ lichaamsscrub.
Een pot van Hema waar alles inzit voor het bakken van koekjes. Kost daar 4,99.
Sokken met geinige opdruk.
Een sfeerlicht.
Voor kinderen kun je ook heel goed slagen bij budgetwinkels. Temeer daar die steeds vaker licentiespullen verkopen voor enkele euro's.
Alles uiteraard aangepast aan de smaak van de ontvanger. Iemand die niet graag bakt geef je geen ingredienten om te bakken. Iemand die geen broeken draagt geef je geen riem. Etc.
-tubetje voetenscrub.
-tubetje voetencreme.
-potje nagellak.
-gevlochten stoffen mand waar ik alles in heb gezet en vervolgens heb ingepakt met cellofaan en een grote stoffen strik.
Wat ik ook wel eens geef is een mooie sjaal in kleur en motief waarvan ik weet dat ontvanger er blij van zal worden. In budgetwinkels vind je ze voor 2,99 tot 5,99. In duurdere winkels betaal je soms meer dan 25 euro.
Was uiteraard geen leder, maar wel een leuk trendobject voor iemand die dat leuk vind.
Een leuke riem.
Een sfeerlicht.
Voor kinderen kun je ook heel goed slagen bij budgetwinkels. Temeer daar die steeds vaker licentiespullen verkopen voor enkele euro's.
Alles uiteraard aangepast aan de smaak van de ontvanger. Iemand die niet graag bakt geef je geen ingredienten om te bakken. Iemand die geen broeken draagt geef je geen riem. Etc.
woensdag 2 november 2016 om 19:10
Duurt wat langer om te laten bezorgen, maar op AliExpress heb je heel veel leuke dingen voor een onwijs lage prijs. Misschien kan je proberen daar wat rond te neuzen? anders bestaat ook LightInTheBox nog of ga is rond bij een euroshop.
Voor de kinderen... Poeh... Dat is inderdaad een lastige. Ik denk, en het klinkt misschien een beetje cliché, dat je kinderen het best blij kunt maken met lekkernijen. Ik zelf ben dol op bakken. Misschien een idee om cake te bakken? Of een taart met sint/kerst thema?
Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen
Voor de kinderen... Poeh... Dat is inderdaad een lastige. Ik denk, en het klinkt misschien een beetje cliché, dat je kinderen het best blij kunt maken met lekkernijen. Ik zelf ben dol op bakken. Misschien een idee om cake te bakken? Of een taart met sint/kerst thema?
Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen
~2002~
woensdag 2 november 2016 om 19:20
quote:Nouschi schreef op 02 november 2016 @ 16:24:
[...]
Waarom trek jullie geen lootjes voor de volwassenen? Kun je voor 2 personen iets fatsoenlijks kopen en de kinderen allemaal wat.Opa en oma kopen cadeaus voor kinderen en kleinkinderen (dat willen ze nou eenmaal graag) wij kopen als kinderen een mooi cadeau voor opa en oma maar daarnaast wil ik graag iedereen een kleinigheidje geven. Vandaar..
[...]
Waarom trek jullie geen lootjes voor de volwassenen? Kun je voor 2 personen iets fatsoenlijks kopen en de kinderen allemaal wat.Opa en oma kopen cadeaus voor kinderen en kleinkinderen (dat willen ze nou eenmaal graag) wij kopen als kinderen een mooi cadeau voor opa en oma maar daarnaast wil ik graag iedereen een kleinigheidje geven. Vandaar..
woensdag 2 november 2016 om 19:21
quote:Troeteltje schreef op 02 november 2016 @ 17:17:
Ik gaf eens een zelfgemaakt pakket cadeau waarvan ik de spulletje gekocht had bij Big Bazaar.
-tubetje voetenscrub.
-tubetje voetencreme.
-potje nagellak.
Een leuke riem.
Een sfeerlicht.
Alles uiteraard aangepast aan de smaak van de ontvanger. Iemand die niet graag bakt geef je geen ingredienten om te bakken. Iemand die geen broeken draagt geef je geen riem. Etc.Thanks! Ik maak ook dankbaar gebruik van je ideeën
-tubetje voetenscrub.
-tubetje voetencreme.
-potje nagellak.
Een leuke riem.
Een sfeerlicht.
Alles uiteraard aangepast aan de smaak van de ontvanger. Iemand die niet graag bakt geef je geen ingredienten om te bakken. Iemand die geen broeken draagt geef je geen riem. Etc.Thanks! Ik maak ook dankbaar gebruik van je ideeën
woensdag 2 november 2016 om 19:22
quote:BrittjeBanaan schreef op 02 november 2016 @ 19:10:
Duurt wat langer om te laten bezorgen, maar op AliExpress heb je heel veel leuke dingen voor een onwijs lage prijs. Misschien kan je proberen daar wat rond te neuzen? anders bestaat ook LightInTheBox nog of ga is rond bij een euroshop.
Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen ;)Ook een goeie, Ali.. Met een beetje geluk (en speurwerk) is het dan ook nog wel "wat". Als ik nu ga zoeken vast nog wel op tijd
Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen ;)Ook een goeie, Ali.. Met een beetje geluk (en speurwerk) is het dan ook nog wel "wat". Als ik nu ga zoeken vast nog wel op tijd
woensdag 2 november 2016 om 21:09
woensdag 2 november 2016 om 22:01
quote:Mhiek schreef op 02 november 2016 @ 21:09:
[...]
Hangt er vanaf bij welke aanbieder je het koopt.
Soms duurt het 2 weken soms 6.. Maar thanks ;)Ik heb vier bestellingen gedaan, waarvan twee brievenbuspost, alles rond eind september - begin oktober, en nog niets ontvangen. Dat zal alleen maar langduriger worden met de kerst. Wordt ook voor gewaarschuwd op de site trouwens. Twee heb ik al met een maand verlengd.
[...]
Hangt er vanaf bij welke aanbieder je het koopt.
Soms duurt het 2 weken soms 6.. Maar thanks ;)Ik heb vier bestellingen gedaan, waarvan twee brievenbuspost, alles rond eind september - begin oktober, en nog niets ontvangen. Dat zal alleen maar langduriger worden met de kerst. Wordt ook voor gewaarschuwd op de site trouwens. Twee heb ik al met een maand verlengd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 3 november 2016 om 07:46
quote:retrostar schreef op 02 november 2016 @ 22:01:
[...]
Ik heb vier bestellingen gedaan, waarvan twee brievenbuspost, alles rond eind september - begin oktober, en nog niets ontvangen. Dat zal alleen maar langduriger worden met de kerst. Wordt ook voor gewaarschuwd op de site trouwens. Twee heb ik al met een maand verlengd.
Oefff dat is balen!
Waar kun je zien dat dat verlengd wordt dan? Ik heb de app..
[...]
Ik heb vier bestellingen gedaan, waarvan twee brievenbuspost, alles rond eind september - begin oktober, en nog niets ontvangen. Dat zal alleen maar langduriger worden met de kerst. Wordt ook voor gewaarschuwd op de site trouwens. Twee heb ik al met een maand verlengd.
Oefff dat is balen!
Waar kun je zien dat dat verlengd wordt dan? Ik heb de app..
donderdag 3 november 2016 om 09:41
Je krijgt mededelingen in je mailbox: Please note the Purchase Protection of Order 1234567876543 is running out. Je kan dan verzoek indienen tot verlenging van die bescherming. Pas als die termijn verlopen is (of je zegt dat je het artikel hebt ontvangen) krijgt de verkoper zijn geld.
Helaas zetten ze dan weer geen fotootje van het artikel erbij.
Ik had borduurzij gekocht, inlegzooltjes en nog twee artikelen die te groot zijn voor mijn brievenbus, maar China Post doet er ongebruikelijk lang over.
Ik had borduurzij gekocht, inlegzooltjes en nog twee artikelen die te groot zijn voor mijn brievenbus, maar China Post doet er ongebruikelijk lang over.
donderdag 3 november 2016 om 09:57
Action dingen die me erg bevallen zijn de luxueuze nagelclipper van rond de 60 cent (topding), het rollertje op batterijen om voeteneelt af te slijpen (rond 7 euro, ook bij Kruidvat) en de neus- en oorhaartrimmer (rond 2 euro; die met het ronde kopje merk Telefunken).
donderdag 3 november 2016 om 10:07
Keukenspullen zoals een ovenwant, knoflookpers, appelboor of zo'n ding waarmee je appels gelijk in stukjes snijdt, dunschiller. Paar leuk bij elkaar passende theedoeken. Keukenzeep.
Plantjes, vaas, kussenhoes voor de bank. Haarmasker. Glazen.
Fles wijn, denk dat ik daar nog het meest blij mee zou zijn. Wij doen 'gelukkig' lootjes met verlanglijstjes, dus ik krijg altijd fijn precies wat ik zelf heb uitgezocht.
Plantjes, vaas, kussenhoes voor de bank. Haarmasker. Glazen.
Fles wijn, denk dat ik daar nog het meest blij mee zou zijn. Wij doen 'gelukkig' lootjes met verlanglijstjes, dus ik krijg altijd fijn precies wat ik zelf heb uitgezocht.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
zaterdag 5 november 2016 om 07:55
quote:retrostar schreef op 03 november 2016 @ 09:41:
Je krijgt mededelingen in je mailbox: Please note the Purchase Protection of Order 1234567876543 is running out. Je kan dan verzoek indienen tot verlenging van die bescherming. Pas als die termijn verlopen is (of je zegt dat je het artikel hebt ontvangen) krijgt de verkoper zijn geld.
Ik had borduurzij gekocht, inlegzooltjes en nog twee artikelen die te groot zijn voor mijn brievenbus, maar China Post doet er ongebruikelijk lang over.Thanks!! Kan ik dat in het vervolg in de gaten houden!
Ik had borduurzij gekocht, inlegzooltjes en nog twee artikelen die te groot zijn voor mijn brievenbus, maar China Post doet er ongebruikelijk lang over.Thanks!! Kan ik dat in het vervolg in de gaten houden!