Het theehuis

maandag 29 december 2008 om 14:36
Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Dat doe je snél!
Welkom Beatrijs:
Oh, wat cóól Star! Je hebt toch al wel de babykamer af en je bevallingsplan geschreven he? En je hebt toch niet geslapen met een mobiele telefoon op je buik?
Wauw! Ben er even van ondersteboven! Volgens mij krijgen we hier straks een hele nieuwe generatie
Welkom Beatrijs:
Oh, wat cóól Star! Je hebt toch al wel de babykamer af en je bevallingsplan geschreven he? En je hebt toch niet geslapen met een mobiele telefoon op je buik?
Wauw! Ben er even van ondersteboven! Volgens mij krijgen we hier straks een hele nieuwe generatie
maandag 29 december 2008 om 14:38

maandag 29 december 2008 om 14:40
quote:Eowynn_ schreef op 29 december 2008 @ 14:38:
En vanaf nu dus geen alcohol, leverpastei, champignons, brie, monchou, ijs, zalm, rood vlees, eieren, gesneden groentes, vitamine a, sigaretten of drugs meer. En niet meer mobiel bellen, internetten, kopieren of seksen. Alleen nog maar ademen en vegeteren
Gesneden groenten?!?!?!?!??!?!?
Ik lees hier dingen die ik nog niet wist en ook niet zeker weet of ze al dan niet uit jouw mouw komen
En vanaf nu dus geen alcohol, leverpastei, champignons, brie, monchou, ijs, zalm, rood vlees, eieren, gesneden groentes, vitamine a, sigaretten of drugs meer. En niet meer mobiel bellen, internetten, kopieren of seksen. Alleen nog maar ademen en vegeteren
Gesneden groenten?!?!?!?!??!?!?
Ik lees hier dingen die ik nog niet wist en ook niet zeker weet of ze al dan niet uit jouw mouw komen

maandag 29 december 2008 om 16:43
ARNHEM - Een verwarde vrouw heeft voor consternatie gezorgd op de A12 richting Arnhem.
De 34-jarige vrouw uit Wageningen was uit haar auto gestapt, daarbij haar baby achterlatend, en liep tussen de razende auto's op de andere rijbaan. Ze raakte wonder boven wonder niet gewond.
Toen de gealarmeerde politie ter plaatse kwam, was de vrouw net tegen een stapvoets rijdende auto gelopen. Ze lag ongedeerd, maar ernstig verward, onder een deken naast de rijbaan en is naar het ziekenhuis overgebracht.
Tijdens het onderzoek door de verkeerspolitie bleek dat de vrouw haar auto had achtergelaten op de vluchtstrook van de rijbaan in de andere richting. Bij de auto aangekomen, troffen de agenten daarin het anderhalf jarige zoontje van de vrouw aan.
Bureau Jeugdzorg heeft zich over het kind ontfermd en opvang geregeld.