Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 3 november 2016 om 22:23
donderdag 3 november 2016 om 22:26
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 november 2016 @ 22:24:
Het was vroegah ook altijd wat
Pa was elke dag weer zat
Ma klopte wel mijn reet maar nooit de mat
Ik had geen broek meer aan mijn gat
We mochten eens per maand in bad
Ik was zo mager als een lat
maar toch heb ik een fijne jeugd gehad
want met kerst aten we patatGeweldig!
Pa was elke dag weer zat
want met kerst aten we patatGeweldig!
donderdag 3 november 2016 om 22:27
Dit heb ik net in het Modtopic geplaatst, maar zal wel offtopic zijn, dus ook nog maar een keer hier:
Mod, ik heb een vraag namens Cochise: ze kreeg een waarschuwing wegens offtopic in het CM-topic en kan nu niet meer op het forum.
Gemaild en de mod zegt dat dit 3 maanden gaat duren.
En ze wil wel graag forummen.
Kan iemand daar even naar kijken?
Mod, ik heb een vraag namens Cochise: ze kreeg een waarschuwing wegens offtopic in het CM-topic en kan nu niet meer op het forum.
Kan iemand daar even naar kijken?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 3 november 2016 om 22:27
quote:feow schreef op 03 november 2016 @ 22:18:
Meestal zijn jullie leuker, creatiever en scherper als jullie écht boos zijn.
Dit is een beetje slappe hap.Elke zoveel jaar willen we de jonkies de kans geven het stokje over te nemen. Maar het zit er niet in. Doen wij een stapje terug, neemt niemand een stapje voorwaarts. Wie is er nou de slappe hap? Het zijn toch altijd dezelfden die de kar moeten trekken, die de boel op moeten ruien, rellen moeten beginnen, hippe woorden aan moeten dragen ( zie de viva woord van het jaar lijst ) , moeten bepalen wat humor om te lachen is, wie in is en wie out,.... We worden ook een daaggie ouder he. We hebben sneller een ban te pakken dan vroeger, de meesten hebben zware RSI klachten en we zitten massaal in de overgang.
Meestal zijn jullie leuker, creatiever en scherper als jullie écht boos zijn.
Dit is een beetje slappe hap.Elke zoveel jaar willen we de jonkies de kans geven het stokje over te nemen. Maar het zit er niet in. Doen wij een stapje terug, neemt niemand een stapje voorwaarts. Wie is er nou de slappe hap? Het zijn toch altijd dezelfden die de kar moeten trekken, die de boel op moeten ruien, rellen moeten beginnen, hippe woorden aan moeten dragen ( zie de viva woord van het jaar lijst ) , moeten bepalen wat humor om te lachen is, wie in is en wie out,.... We worden ook een daaggie ouder he. We hebben sneller een ban te pakken dan vroeger, de meesten hebben zware RSI klachten en we zitten massaal in de overgang.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 3 november 2016 om 22:29
quote:Solomio schreef op 03 november 2016 @ 22:27:
Dit heb ik net in het Modtopic geplaatst, maar zal wel offtopic zijn, dus ook nog maar een keer hier:
Kan iemand daar even naar kijken?een WS van drie maanden, nou nou nou wat heeft ze gedaan? Aardappels geschild?
Kan iemand daar even naar kijken?een WS van drie maanden, nou nou nou wat heeft ze gedaan? Aardappels geschild?
quote:loreley12 schreef op 03 november 2016 @ 22:23:
Ik heb verdorie ook nog een ander probleem. Mijn vriend bakt altijd microfrietjes. Die voel ik nauwelijks, tenzij ze echt goed heet zijn.Wat zijn microfrietjes?
Ik heb verdorie ook nog een ander probleem. Mijn vriend bakt altijd microfrietjes. Die voel ik nauwelijks, tenzij ze echt goed heet zijn.Wat zijn microfrietjes?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 22:27:
[...]
Elke zoveel jaar willen we de jonkies de kans geven het stokje over te nemen. Maar het zit er niet in. Doen wij een stapje terug, neemt niemand een stapje voorwaarts. Wie is er nou de slappe hap? Het zijn toch altijd dezelfden die de kar moeten trekken, die de boel op moeten ruien, rellen moeten beginnen, hippe woorden aan moeten dragen ( zie de viva woord van het jaar lijst ) , moeten bepalen wat humor om te lachen is, wie in is en wie out,.... We worden ook een daaggie ouder he. We hebben sneller een ban te pakken dan vroeger, de meesten hebben zware RSI klachten en we zitten massaal in de overgang.zit je daar nu nog steeds in?
[...]
Elke zoveel jaar willen we de jonkies de kans geven het stokje over te nemen. Maar het zit er niet in. Doen wij een stapje terug, neemt niemand een stapje voorwaarts. Wie is er nou de slappe hap? Het zijn toch altijd dezelfden die de kar moeten trekken, die de boel op moeten ruien, rellen moeten beginnen, hippe woorden aan moeten dragen ( zie de viva woord van het jaar lijst ) , moeten bepalen wat humor om te lachen is, wie in is en wie out,.... We worden ook een daaggie ouder he. We hebben sneller een ban te pakken dan vroeger, de meesten hebben zware RSI klachten en we zitten massaal in de overgang.zit je daar nu nog steeds in?
donderdag 3 november 2016 om 22:30
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 november 2016 @ 22:24:
Pa was elke dag weer zat
want met kerst aten we patatWat patatisch!
Pa was elke dag weer zat
want met kerst aten we patatWat patatisch!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.