Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 3 november 2016 om 22:48
quote:MevrouwJack schreef op 03 november 2016 @ 22:38:
[...]
Heb de oplossing gevonden:
[img]http://4.bp.blogspot.com/-sEyJ29zFviI/U ... 6183_n.jpg[/img]
Ik ben je eeuwig dankbaar.
[...]
Heb de oplossing gevonden:
[img]http://4.bp.blogspot.com/-sEyJ29zFviI/U ... 6183_n.jpg[/img]
Ik ben je eeuwig dankbaar.
donderdag 3 november 2016 om 22:51
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 november 2016 @ 22:24:
Het was vroegah ook altijd wat
Pa was elke dag weer zat
Ma klopte wel mijn reet maar nooit de mat
Ik had geen broek meer aan mijn gat
We mochten eens per maand in bad
Ik was zo mager als een lat
maar toch heb ik een fijne jeugd gehad
want met kerst aten we patatHartverwarmend. Een kindermenu is snel gevuld.
Het was vroegah ook altijd wat
Pa was elke dag weer zat
Ma klopte wel mijn reet maar nooit de mat
Ik had geen broek meer aan mijn gat
We mochten eens per maand in bad
Ik was zo mager als een lat
maar toch heb ik een fijne jeugd gehad
want met kerst aten we patatHartverwarmend. Een kindermenu is snel gevuld.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 3 november 2016 om 22:57
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 22:27:
[...]
Elke zoveel jaar willen we de jonkies de kans geven het stokje over te nemen. Maar het zit er niet in. Doen wij een stapje terug, neemt niemand een stapje voorwaarts. Wie is er nou de slappe hap? Het zijn toch altijd dezelfden die de kar moeten trekken, die de boel op moeten ruien, rellen moeten beginnen, hippe woorden aan moeten dragen ( zie de viva woord van het jaar lijst ) , moeten bepalen wat humor om te lachen is, wie in is en wie out,.... We worden ook een daaggie ouder he. We hebben sneller een ban te pakken dan vroeger, de meesten hebben zware RSI klachten en we zitten massaal in de overgang.Ben je Engelse geworden?
[...]
Elke zoveel jaar willen we de jonkies de kans geven het stokje over te nemen. Maar het zit er niet in. Doen wij een stapje terug, neemt niemand een stapje voorwaarts. Wie is er nou de slappe hap? Het zijn toch altijd dezelfden die de kar moeten trekken, die de boel op moeten ruien, rellen moeten beginnen, hippe woorden aan moeten dragen ( zie de viva woord van het jaar lijst ) , moeten bepalen wat humor om te lachen is, wie in is en wie out,.... We worden ook een daaggie ouder he. We hebben sneller een ban te pakken dan vroeger, de meesten hebben zware RSI klachten en we zitten massaal in de overgang.Ben je Engelse geworden?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 3 november 2016 om 23:11
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 23:03:
Wat een gezellig topic op actueel, over waar je belastinggeld heen moet. Alle dommies verzamelen !Naar de PATATzaak natuurlijk maar ik weet niet of er dommies dat snappen.
Wat een gezellig topic op actueel, over waar je belastinggeld heen moet. Alle dommies verzamelen !Naar de PATATzaak natuurlijk maar ik weet niet of er dommies dat snappen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 3 november 2016 om 23:11
donderdag 3 november 2016 om 23:15
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 23:03:
Wat een gezellig topic op actueel, over waar je belastinggeld heen moet. Alle dommies verzamelen !Ik krijg een beetje het idee dat de meningen die gedeeld worden weleens in een middelbaar schoolverslag voor economie of maatschappijleer terug te lezen zullen zijn.
Wat een gezellig topic op actueel, over waar je belastinggeld heen moet. Alle dommies verzamelen !Ik krijg een beetje het idee dat de meningen die gedeeld worden weleens in een middelbaar schoolverslag voor economie of maatschappijleer terug te lezen zullen zijn.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 3 november 2016 om 23:22
quote:-Kia-Ora- schreef op 03 november 2016 @ 23:15:
[...]
Ik krijg een beetje het idee dat de meningen die gedeeld worden weleens in een middelbaar schoolverslag voor economie of maatschappijleer terug te lezen zullen zijn.Dan moeten we als de sodemieter allemaal iets met patat posten.
[...]
Ik krijg een beetje het idee dat de meningen die gedeeld worden weleens in een middelbaar schoolverslag voor economie of maatschappijleer terug te lezen zullen zijn.Dan moeten we als de sodemieter allemaal iets met patat posten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 3 november 2016 om 23:25