Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
Htsja dit vieze spelletje is weer door dezelfden gespeeld die jJJ eruit hebben gestemd terwijl Kraantje had aangegeven te willen stoppen. Ze hadden kunnen weten dat dit had kunnen gebeuren. Gaby had gewoon een van hen eruit moeten knikkeren met al haar stemmen en de volgende dag moeten zeggen dat ze naar huis wilde. Vind dit wel jammer, want zowel JJ als Dave ben ik leuk gaan vinden, dus vind het al jammer als 1 van hen de strijd zo verliest
Gaby had sowieso nog helemaal niks van betekenis gedaan, dus hier actie verwachten is kansloos.
NEEEEEEEEEEEEEE
Ik vind het sowieso raar en een hoog aandachttrekkend gehalte hebben

Als je naar huis wilt omdat je het huilie huilie niet meer aan kunt, dan zeg je tegen de programmamakers 'ik geef op' en ga je weg. Bye bye zwaai zwaai.

En niet dat semi gejank en gemanipuleer om vervolgens alsnog weg te gaan. En dan die gebaartjes en (ingestudeerde) gezichtsuitdrukkingen tijdens de eilandraad ....

Wat een slappe hap.
quote:Falathiel schreef op 04 november 2016 @ 09:34:

Htsja dit vieze spelletje is weer door dezelfden gespeeld die jJJ eruit hebben gestemd terwijl Kraantje had aangegeven te willen stoppen. Ze hadden kunnen weten dat dit had kunnen gebeuren. Gaby had gewoon een van hen eruit moeten knikkeren met al haar stemmen en de volgende dag moeten zeggen dat ze naar huis wilde. Vind dit wel jammer, want zowel JJ als Dave ben ik leuk gaan vinden, dus vind het al jammer als 1 van hen de strijd zo verliestOhhhhh dat was wel mooie actie geweest. 6 stemmen op koos en bye bye zwaai zwaai
Wat ik niet begrijp, als die Gaby dan zo graag weg wil, waarom stemt ze dan niet op zichzelf (of mag dat niet). Dan had niemand zijn of haar stemmen te hoeven gebruiken en dan was ze zeker geweest dat ze naar huis kon. Ik vind haar ook redelijk nietszeggend. Maar misschien wilde ze niet zelf opstappen omdat ze dan een lagere vergoeding krijgt dan als ze zou zijn weggestemd.
quote:mab schreef op 04 november 2016 @ 11:36:

Wat ik niet begrijp, als die Gaby dan zo graag weg wil, waarom stemt ze dan niet op zichzelf (of mag dat niet). Dan had niemand zijn of haar stemmen te hoeven gebruiken en dan was ze zeker geweest dat ze naar huis kon. Ik vind haar ook redelijk nietszeggend. Maar misschien wilde ze niet zelf opstappen omdat ze dan een lagere vergoeding krijgt dan als ze zou zijn weggestemd.Ja dat snapte ik ook niet, kon ze niet 6 stemmen op zichzelf inzetten?
Ik vond het wel een slimme zet van Koos, Jalou en Suzanne eigenlijk. Als ze de kans hadden gehad had het groepje van Dave zeker op Jalou gestemd, dus ik snap niet dat ze het haar heel erg kwalijk nemen. Natuurlijk is het niet leuk als een maatje wordt weggestemd, maar dat is wel het programma waar ze aan meedoen. Ik vind Dave trouwens ook erg leuk hoor, ben benieuwd naar de aflevering volgende week.

Hoop dat Jalou nog wel even in het programma blijft, want ik vind het heel knap hoe ze het doet in de proeven. Een eindproef met Anna, Suzanne en Jessie zou ik toch een stuk minder interessant vinden.

Ik moest trouwens best even lachen toen Jessie die blunder in de proef maakte. Lekker blond
Volgens mij mag je niet op jezelf stemmen.

Had Nicolette nou een corset onder haar shirt? Zat zo raar rond haar buik
quote:girasole3 schreef op 04 november 2016 @ 10:07:

Ik vind het sowieso raar en een hoog aandachttrekkend gehalte hebben

Als je naar huis wilt omdat je het huilie huilie niet meer aan kunt, dan zeg je tegen de programmamakers 'ik geef op' en ga je weg. Bye bye zwaai zwaai.

En niet dat semi gejank en gemanipuleer om vervolgens alsnog weg te gaan. En dan die gebaartjes en (ingestudeerde) gezichtsuitdrukkingen tijdens de eilandraad ....

Wat een slappe hap.

Ik geloof serieus dat ze niet door had dat ze op elk moment kon opgeven, na haar opmerking tegen Koos op de eilandraad. (Koos zei, je kan weg, je kan opgeven (ofzo iets) en toen zei Gaby: Ik mag niet weg, dat zegt hij (Dennis) net). Daaruit maak ik op dat ze zo blond is dat ze niet snapte dat ze gewoon op kon geven.

Ik vind het heel slim van het trio, de enige manier dat ze nog een kans maken
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Roxy21 schreef op 04 november 2016 @ 19:21:

[...]

Ik vind het heel slim van het trio, de enige manier dat ze nog een kans makenNiet als je geen stemmen meer over hebt.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Het gaat er ook niet om dat ik het niet slik zou zijn (ik het niet slim vind), maar de manier waarop vind ik wel een beetje triest. Zelf gaan zeuren omdat Dave zou zitten te konkelen en dan, na een emotioneel verhaal en vriendschapsbetuiging zoiets doen. En dan na het stemmen ook weer met z'n drieeën je mond houden en hem zelf het verhaal laten doen. Dat clubje van drie vind ik gewoon niet zo sympathiek, omdat ze steeds met verschillende maten meten.

En het was inderdaad wel de aflevering van de domme blondjes haha.
Ik vond het geniaal vandaag. Volgens mij voor Koos, Jalou en Suzanne ook de enige manier om nog wat langer in het spel te blijven. Dave was de richting aan het bepalen wie er uitgestemd ging worden en in welke volgorde, en op deze manier zorgen ze ervoor dat ze niet een voor een eruit gestemd worden.
^ Ze worden er nu alsnog wel een voor een eruit gestemd, want ze hebben het nu goed verpest bij de rest. Dus volgende week zal alsnog een van die 3 eruit gaan
Ja, het is goed mogelijk dat ze er alsnog uit worden gestemd, maar het is in ieder geval een goede poging geweest om het clubje in de war te brengen door hun leider er uit te stemmen en niet zelf willoos toe te kijken hoe je er uit wordt gestemd. Wat ik leuk vind aan ER, is dat het toch altijd weer anders loopt dan ik denk, dus ik ben toch benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen de komende paar afleveringen.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Neenee! Dave pussy!!!

Als hij had geweten hoe goed dit was voor z'n imago dan was hij zeker tegen jayjay gaan knokken.
Huh? Heeft dave afvallerseiland nou afgeslagen? Viel er een beetje raar in.
En waarom is iedereen tegen koos? Had hij zich dan maar weg moeten laten stemmen?
Wat een gezeur van Dio zeg! Hij en Dave hadden toch ook een heel stemplan opgesteld?! En dan nu net doen of hij zo onschuldig is. Siert hem zeker niet.
gaat Dave naar huis ipv afvallerseiland? Why? (te laat ingeschakeld)
Ik snap dat ze het niet leuk vinden dat Dave eruit ligt, maar echt suf dat ze ontkennen dat er een plan was om die 3 er een voor een uit te stemmen.
Kan iemand hier de plaatjes plakken va. Creatiffdutch? @creatiffdutch op Twitter( zoek: expeditierobinson2016) te mooi????????????
Dat ben ik niet met je eens boogschutter..

Het waren Jalou en Suzan die JayJay en Kraantje constant aan het zwartmaken waren en JayJay eruitstemde..terwijl de afspraak was dat ze Kraantje eruit zouden stemmen.

Vervolgens is het weer Jalou die op haar teentjes is getrapt dat anderen haar eruit willen hebben.. om Dave op het matje te roepen..

Dave en Gio zouden op Koos stemmen, maar vanaf het moment dat Gaby eruit wilde hebben ze zich aan de gezamenlijke afspraak gehouden..ze hebben namelijk niet op Koos gestemd..

Dan hadden Koos en Jalou ook kunne zeggen.. nee we gaan niet mee in deze gezamenlijke afspraak..

maar ze hebben er bewust voor gekozen om het "tactisch" te spelen (lees vies).. hun goed recht hoor.. maar nu niet gaan jammeren.. dat het niet goed valt bij de mensen die zich gewoon keurig aan de "blanco" ronde hebben gehouden..

En nou is Jalou weer op haar teentjes getrapt..
Wat is die Jalou fucking arrogant, echt zo naar..
anoniem_195604 wijzigde dit bericht op 10-11-2016 20:57
Reden: Janou is Jaloe, ik en namen hè. (Jeroentje)
% gewijzigd
Ik snap Dio wel. Hoe die jalou laatst tekeer ging tegen dave, niet normaal. En waar ze hem van beschuldigde, heeft ze zelf gedaan. Dat is het hele punt. Ik denk als ze daarvoor niet zo tekeer was gegaan, dan zou het voor dio anders voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven